quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:42 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Misschien als Hosti me ooit geen aandacht meer geeft. Quality > quantity
En Hosti is mijn quality atm.
Ben lekker bezig.
Vast niet nee, de slet.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik begreep dat hij aan het daten is, dus straks heeft hij vast geen tijd meer voor je
Ja oppassen voor die Fax, die trekt alle info zo uit jequote:Op dinsdag 24 november 2015 23:47 schreef FrauMilena het volgende:
[..]Sorry, zit wel lekke rin mn praatstoel zo.
Wat voor info?quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja oppassen voor die Fax, die trekt alle info zo uit je![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja oppassen voor die Fax, die trekt alle info zo uit je![]()
Nee niet gaanquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wat voor info?
Zal zo uit voorzorg maar gaan slapen dan
Ik ook, app je nog wel ff voor het slapen gaanquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wat voor info?
Je kent de faxsperience niet? Effectiever dan waterboarden op Guantánamo bay...quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wat voor info?
quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:59 schreef yats het volgende:
[..]
Je kent de faxsperience niet? Effectiever dan waterboarden op Guantánamo bay...
Gewoon een por gevenquote:Op woensdag 25 november 2015 00:13 schreef Fripsel het volgende:
Omfg er word hier een heel bos omgekapt.
Nee eerst m'n oortjes met muziek in. Dan lief over z'n wang wrijven. Dan z'n hoofd in een andere houding leggen. Hem dan op z'n zei leggen. Dan gaan porren en dan heel zielig vragen of hij ajb op de bank wil gaan liggen.quote:Op woensdag 25 november 2015 00:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon een por geven
Vanavond bij een optreden zat ook iemand gigantisch te snurken
Wat een gedoe zegquote:Op woensdag 25 november 2015 00:18 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee eerst m'n oortjes met muziek in. Dan lief over z'n wang wrijven. Dan z'n hoofd in een andere houding leggen. Hem dan op z'n zei leggen. Dan gaan porren en dan heel zielig vragen of hij ajb op de bank wil gaan liggen.
Soms helpt een van de andere dingen ook en ik slaap graag naast hemquote:Op woensdag 25 november 2015 00:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat een gedoe zeg![]()
Schop 'm dan gelijk naar de bank
quote:Op woensdag 25 november 2015 00:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Soms helpt een van de andere dingen ook en ik slaap graag naast hem
Hee jij!quote:
Hoe is het?quote:
Hier ook inderdaadquote:Op woensdag 25 november 2015 00:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is eigenlijk niet veel veranderd![]()
Dus het gaat wel goed![]()
Daar ook nog begreep ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |