Gezien. Want to seequote:
Inb4 Fax "Zou niet alleen je ego strelenquote:Op woensdag 25 november 2015 08:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Tijd dat iemand mijn ego gaat strelen ja.
Yup. Een van de beste verhaallijnen van Marvel die ik heb gelezenquote:Op woensdag 25 november 2015 08:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gezien. Want to see
[..]
Inb4 Fax "Zou niet alleen je ego strelen"
Ik zou gaan voor matquote:Op woensdag 25 november 2015 08:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ik word niet wijs uit het feit of ik mat, glans, zijdeglans, hoogglans of wtf! eiglansmoet kiezen voor de vloer
Gezien de hoge kwaliteit die de MCU nu heeft verwacht ik ook wel dat dit een toppertje gaat worden. Voor mij persoonlijk de meest interessante tot nu toe.quote:Op woensdag 25 november 2015 09:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yup. Een van de beste verhaallijnen van Marvel die ik heb gelezen
Indeedquote:Op woensdag 25 november 2015 09:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gezien de hoge kwaliteit die de MCU nu heeft verwacht ik ook wel dat dit een toppertje gaat worden. Voor mij persoonlijk de meest interessante tot nu toe.
Dat doen ze toch al niet, kijk maar naar Ultronquote:Op woensdag 25 november 2015 09:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Indeed![]()
Zolang ze het verhaal maar niet exact naar de letter gaan volgen
Je mist iets.quote:Op woensdag 25 november 2015 08:58 schreef FrauMilena het volgende:
BaymaxWil die film nog steeds zien.
Nope, indeedquote:Op woensdag 25 november 2015 09:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat doen ze toch al niet, kijk maar naar Ultron
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op woensdag 25 november 2015 09:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope, indeedIdd jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar volgens mij was Cap al confirmed voor Infinity Wars dacht ik..."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Eiglans? Hoe ziet dat eruit?quote:Op woensdag 25 november 2015 08:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ik word niet wijs uit het feit of ik mat, glans, zijdeglans, hoogglans of wtf! eiglansmoet kiezen voor de vloer
Yup, klopt.quote:Op woensdag 25 november 2015 09:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Idd ja
Maar volgens mij was Cap al confirmed voor Infinity Wars dacht ik...
Schiet je toch alsnog niks mee opquote:Op woensdag 25 november 2015 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het schijnt tussen mat en zijdeglans te zittengeen idee hoe dat er uitziet...
Verwaarloosbaar dus.quote:Op woensdag 25 november 2015 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het schijnt tussen mat en zijdeglans te zittengeen idee hoe dat er uitziet...
Voor de pietlut die mat te mat vindt en zijdeglans te glanzendquote:
De neuk is eiglansquote:Op woensdag 25 november 2015 08:57 schreef LovelyLady het volgende:
Struggles man, strugglesquote:Op woensdag 25 november 2015 09:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor de pietlut die mat te mat vindt en zijdeglans te glanzend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |