En dan wordt er iemand boos omdat ik donderdagavond niet mee wil naar Haarlem voor onze teamontwikkeling. Alsof ik niks beters te doen hebquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ook tussen mijn oren zitten hoor, ik weet het niet.
Damn.Wel een hoop saai kutwerk volgens mij. Al vraag ik me wel af hoe rapportvergaderingen gaan. Al maak ik dat waarschijnlijk spannender in mijn hoofd dan het daadwerkelijk is.
Jij wacht ook op Air?quote:
Stuk of 160.quote:
In hoeverre ken je zoveel mensen goed genoeg om er iets zinnigs over te zeggen?quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan wordt er iemand boos omdat ik donderdagavond niet mee wil naar Haarlem voor onze teamontwikkeling. Alsof ik niks beters te doen heb
Ja, vergaderingen zijn niet zo boeiend hoor. Gewoon bespreken wie wat kan en wat die niet kan. Wat heb je geprobeerd, wat werkt, wat niet, wat kan er beter. Plus eerste advies voor volgend jaar qua niveau.
[..]
Jij wacht ook op Air?
[..]
Stuk of 160.
Niet allemaal. Maar over het algemeen ken je de probleemleerlingen beter omdat je daar meer tijd aan besteed.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In hoeverre ken je zoveel mensen goed genoeg om er iets zinnigs over te zeggen?
Ik heb dat altijd als ik probeer te hosselen en word afgewezen.quote:
Dan zou het geen deja vu moeten zijn/worden :$quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet allemaal. Maar over het algemeen ken je de probleemleerlingen beter omdat je daar meer tijd aan besteed.
Als een kader leerling cijfers scoort die goed genoeg zijn om naar kader te mogen, dan wordt er niet lang bij stil gestaan uiteraard.
[..]
Ik heb dat altijd als ik probeer te hosselen en word afgewezen.
Time changes everythingquote:
Die mensen blijven hangen, jammer voor zequote:Op dinsdag 24 november 2015 21:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn zo tijdloos dat ze vijftien jaar dezelfde grapjes maken.
Ik ben wel minder sociaal gehandicapt dan 10 jaar geleden. Dat scheelt.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan zou het geen deja vu moeten zijn/worden :$
Learn and adapt jwz
Zo sociaal gehandicapt heb ik je nooit gevonden iig. Volgens mij vertel je jezelf dat teveelquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben wel minder sociaal gehandicapt dan 10 jaar geleden. Dat scheelt.
10 jaar geleden stond ik zo te trillen toen ik iemand wilde vertellen dat ik haar leuk vond, dat het pijn deed.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo sociaal gehandicapt heb ik je nooit gevonden iig. Volgens mij vertel je jezelf dat teveel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ouwe lul ben je ook.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:48 schreef HostiMeister het volgende:
10 jaar geleden had ik er al 5 jaar HBO op zitten
Voor werk of vakantie?quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:47 schreef HostiMeister het volgende:
Zo... net ff een reis geboekt naar Orlando
Hey, ik ook niet. Boksquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had toen nog niet eens gemenstrueerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |