Tot je taks bereikt is...quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zolang ik t nog trek, blijf ik t gewoon doen

Dat moet je dus aan Air vragenquote:

Ben al met hem in onderhandeling via DM om naaktfoto's van jou uit te ruilen voor die van Loka.quote:

Air geilt geloof ik op alle vrouwen in deze SC, dus die vertrouw ik niet.quote:

Daar gaat het fout.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Air geilt geloof ik op alle vrouwen in deze SC, dus die vertrouw ik niet.

Goed plan, maak ik dan eindelijk een kans bij je?quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet je jezelf vanaf nu gewoon onder de lesbian identified men gaan scharen
HAHAHAHA SCHAREN ;p

quote:

N'aaaaaaaaaaaw, wat een lieve aannaamequote:Op dinsdag 24 november 2015 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oké. Wie vind je naast Miss dan de lekkerste vrouw van dit topic.

Je gaat er spontaan raar van typen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:34 schreef MissMSX het volgende:
N'aaaaaaaaaaaw, wat een lieve aannaame

Teveel aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarghsquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je gaat er spontaan raar van typen.

Dan zul je toch echt voor die verbouwing moeten gaan, minimaal. :$quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goed plan, maak ik dan eindelijk een kans bij je?

ripquote:

Is dan maar een offer wat ik moet brengenquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan zul je toch echt voor die verbouwing moeten gaan, minimaal. :$

Dat gezicht alsof je net een grote fout hebt gemaakt.quote:

Ja, geweldig.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat gezicht alsof je net een grote fout hebt gemaakt.

Goed hoor. Had wel even pauze genomen omdat Hep hier was. Maar zat wel veel sneller vol. Vandaag weer shakes, maar wel in de avond wat brood dat op moest. Anders wordt het slecht en dat vind ik zonde. :$quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, geweldig.
Hoe is het met jou Feertje.
En je joylent leef.

Grappig dat je dat zo snel merkt.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed hoor. Had wel even pauze genomen omdat Hep hier was. Maar zat wel veel sneller vol. Vandaag weer shakes, maar wel in de avond wat brood dat op moest. Anders wordt het slecht en dat vind ik zonde. :$
Hoe is de lerarenleef?

Kan ook tussen mijn oren zitten hoor, ik weet het niet.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zo snel merkt.
Ik moet het ook maar eens gaan bestellen denk ik.
Die is zwaar. Gister 12 uur op school geweest, vandaag weer lange dag gemaakt met inhalers en bijlessen etc.
Rapportvergaderingen komen er aan. Moet ik ook vies veel voor voorbereiden. Voor alle 8 mijn klassen.
 Wel een hoop saai kutwerk volgens mij. Al vraag ik me wel af hoe rapportvergaderingen gaan. Al maak ik dat waarschijnlijk spannender in mijn hoofd dan het daadwerkelijk is.
 Wel een hoop saai kutwerk volgens mij. Al vraag ik me wel af hoe rapportvergaderingen gaan. Al maak ik dat waarschijnlijk spannender in mijn hoofd dan het daadwerkelijk is.  

Hoeveel leerlingen?quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zo snel merkt.
Ik moet het ook maar eens gaan bestellen denk ik.
Die is zwaar. Gister 12 uur op school geweest, vandaag weer lange dag gemaakt met inhalers en bijlessen etc.
Rapportvergaderingen komen er aan. Moet ik ook vies veel voor voorbereiden. Voor alle 8 mijn klassen.

#fuckitquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is op en neer schudden met je bierbuik.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |