Maar dan zou ik WA weer moeten installeren. Dus gaat niet gebeuren.quote:
Ik heb nog best wat vetjes zo her en der hoorquote:
Mijn vader is zo, en dat doet me echt pijn. Terwijl z'n vrouw gewoon vadsig is, maar owee als ik daar een opmerking over maakquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan ik ook niet goed tegen. Sowieso mensen die klagen over mensen met een gezond gewicht.Gaat heen.
Je hebt geen idee hoe herkenbaar dit is.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik had even een fuck ok misschien moet ik wat trotser zijn op de stappen die ik maak momentjeik ben altijd zo verrekte streng voor mezelf
als iemand irl tegen me zegt dat hij het knap vind dat ik zoveel ben afgevallen geef ik als antwoord "mja het was knap geweest als ik het er nooit had aangegeten".
quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:17 schreef Harmankardon het volgende:
Wachten op UitStraling met een anekdote over hoe hij Shakira heeft verleid met een romantisch diner maar ze een stukje spinazie tussen haar schaamlippen had en hij toen maar haar zus en tante de beste avond van hun leven heeft bezorgd
Mwhehe.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:17 schreef Harmankardon het volgende:
Wachten op UitStraling met een anekdote over hoe hij Shakira heeft verleid met een romantisch diner maar ze een stukje spinazie tussen haar schaamlippen had en hij toen maar haar zus en tante de beste avond van hun leven heeft bezorgd
Heb jij ook dat mensen zich nu opeens druk gaan maken om hoeveel je eet terwijl je eindelijk normaal eet?quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe herkenbaar dit is.
"Ik eet nu als een normaal persoon. Eigenlijk zou dat geen prestatie moeten zijn."
Zoiets.
Toen ik nog erg gericht was op afvallen wel, omdat mensen toch een soort ingebakken vrees hebben dat je anorexia ontwikkelt als je veel afvalt of zo. Maar het laatste jaar ben ik eigenlijk nauwelijks meer afgevallen dus zijn andere mensen er ook minder mee bezig.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:18 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Heb jij ook dat mensen zich nu opeens druk gaan maken om hoeveel je eet terwijl je eindelijk normaal eet?
Files?quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:17 schreef Harmankardon het volgende:
Iemand was een keer godsgruwelijk blij toen hij me friet zag eten.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toen ik nog erg gericht was op afvallen wel, omdat mensen toch een soort ingebakken vrees hebben dat je anorexia ontwikkelt als je veel afvalt of zo. Maar het laatste jaar ben ik eigenlijk nauwelijks meer afgevallen dus zijn andere mensen er ook minder mee bezig.
Pas geleden toevallig wel. Toen schepte ik een bord vol eten op en zei mijn moeder tegen mijn vader: zie je wel dat ze genoeg eet!
Was je ook echt gevaarlijk dik dan?quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:24 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Iemand was een keer godsgruwelijk blij toen hij me friet zag eten.En m'n pa beschuldigde me van een eetstoornis.
en iedereen vind het nodig om te blijven roepen dat ik echt niet meer moet afvallen nu. Eh ja hallo jongens, ik heb al 2 maanden een stabiel gewicht.
Het irriteert me. Toen ik dik was zei niemand tegen me dat ik eens voor mezelf moest gaan zorgen en minder moest eten.
Durven mensen niet, want dan wordt je finaal afgemaakt meestal.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:24 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Iemand was een keer godsgruwelijk blij toen hij me friet zag eten.En m'n pa beschuldigde me van een eetstoornis.
en iedereen vind het nodig om te blijven roepen dat ik echt niet meer moet afvallen nu. Eh ja hallo jongens, ik heb al 2 maanden een stabiel gewicht.
Het irriteert me. Toen ik dik was zei niemand tegen me dat ik eens voor mezelf moest gaan zorgen en minder moest eten.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:17 schreef Harmankardon het volgende:
Ik heb Nicki Minaj anaal gefistfucked. Nu jij weerquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Had ik wel eens verteld dat ik een kusje aan Katy Perry heb gegeven?
quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ik had eerder op Snoop Dog gegoktquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb Nicki Minaj anaal gefistfucked. Nu jij weer
quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Heb net de 100 kg niet aangetikt, woog 98,8 kg.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Was je ook echt gevaarlijk dik dan?
Het is irritant, maar je moet het maar zien dat mensen bezorgd zijn. Zelfs al is het compleet onnodig, is het vast goed bedoeld. Tegen een dik persoon is het minder geaccepteerd omdat mensen weten dat afvallen moeilijk is, terwijl meer eten minder moeilijk lijkt.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:24 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Die veroordelende blikken als een dik persoon een hamburger eet zijn net zo vervelend.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:24 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit zo'n last van gehad eigenlijk. Mja zoals ik zei, dat dik zijn was een symptoom van. Dus het kan me prima niet opgevallen zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die veroordelende blikken als een dik persoon een hamburger eet zijn net zo vervelend.
Nouja een hamburger eten is dan nog niet zo'n ramp, maar als ze er ook nog een cheeseburgertje bij nemen, samen met een grote milkshake en een gebakje als toetje, tja dan is het wel duidelijk waar het allemaal vandaan komtquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die veroordelende blikken als een dik persoon een hamburger eet zijn net zo vervelend.
Mij valt het wel op. En ik kom nauwelijks bij fastfood tentenquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:32 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit zo'n last van gehad eigenlijk. Mja zoals ik zij, dat dik zijn was een symptoom van. Dus het kan me prima niet opgevallen zijn.
Waarom? Die persoon kan heel goed bezig zijn met afvallen en zichzelf eens in de zoveel tijd een verzetje gunnen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja een hamburger eten is dan nog niet zo'n ramp, maar als ze er ook nog een cheeseburgertje bij nemen, samen met een grote milkshake en een gebakje als toetje, tja dan is het wel duidelijk waar het allemaal vandaan komt
Ik was op dat moment heel hard bezig met geen fuck meer willen voelen dus ik denk dat het me echt ontgaan is.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij valt het wel op. En ik kom nauwelijks bij fastfood tenten.
Een verzetje....quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Die persoon kan heel goed bezig zijn met afvallen en zichzelf eens in de zoveel tijd een verzetje gunnen.
Kan heel goed, hoorquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik was op dat moment heel hard bezig met geen fuck meer willen voelen dus ik denk dat het me echt ontgaan is.
Ja, een verzetje. Gewoon even een dagje eten wat je lekker vindt.quote:
Een ander verzetje is dan weer goed voor de lijnquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Die persoon kan heel goed bezig zijn met afvallen en zichzelf eens in de zoveel tijd een verzetje gunnen.
Dat is iets anders dan 5000 calorieen naar binnen stouwenquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, een verzetje. Gewoon even een dagje eten wat je lekker vindt.
Kan best daarop volgenquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een ander verzetje is dan weer goed voor de lijn
De wereld zou sowieso een stuk mooier zijn als dat principe wat meer beleefd zou worden.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:33 schreef Samzz het volgende:
Of er gewoon schijt aan hebben. Leven en laten leven.
Who cares? Ieder zijn meug. Het is maar een voorbeeld.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan 5000 calorieen naar binnen stouwen
McHauteCuisinequote:Op dinsdag 24 november 2015 18:35 schreef FrauMilena het volgende:
En dan McDonalds eten ipv 5 gangen diner.
100% rundvlees, hoorquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:35 schreef FrauMilena het volgende:
Oh gosh. Weet je wat stiekem mijn guilty pleasure isquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:35 schreef FrauMilena het volgende:
Ga weg, ik eet geen vlees. En McDonalds is absoluut niet mijn guilty pleasure.quote:
Wil je nu alle vrouwen zich dikkerdjes laten vretenquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De wereld zou sowieso een stuk mooier zijn als dat principe wat meer beleefd zou worden.
Zou je denken? Als iedereen gewoon lekker deed waar die zin in had? ...quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De wereld zou sowieso een stuk mooier zijn als dat principe wat meer beleefd zou worden.
De groenteburger van de McDonalds vind ik niet meer lekkerquote:
En ik maar denken dat het kreeft en oesters warenquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:35 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Oh gosh. Weet je wat stiekem mijn guilty pleasure iseen frikandellenbroodje met een blikje energiedrink
!!!
* geeft Samzz een paar wortels en een komkommerquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga weg, ik eet geen vlees. En McDonalds is absoluut niet mijn guilty pleasure.
Enkel degenen die het zelf willen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wil je nu alle vrouwen zich dikkerdjes laten vreten
Ik heb heel veel groenteburgers als lunch op, gewoon omdat ik ze lekker vond. Te lekker, als ik er nu aan denk word ik misselijk zoveel heb ik er op.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
De groenteburger van de McDonalds vind ik niet meer lekker.
Ik lust geen wortelsquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
* geeft Samzz een paar wortels en een komkommer
Wat doe je met die drukke lui?quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben jaloers.
Ik eet onregelmatig, vaak ongezond ontbijten met een Red Bull en wat koekjes, avondeten een bak ijs. Dat soort dingen. En nooit bewegen.
[..]
Ik hoor dat wel van veel leerlingen. Vooral van de meisjes, hehe.
Er zitten helaas ook een fiks stel drukke jongens in mijn klassen. Die hebben dan weer een hele slechte aan me.
Dat is niet het principe van leven en laten leven.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zou je denken? Als iedereen gewoon lekker deed waar die zin in had? ...
Serieus? Bahquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:38 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb heel veel groenteburgers als lunch op, gewoon omdat ik ze lekker vond. Te lekker, als ik er nu aan denk word ik misselijk zoveel heb ik er op.
Heb beide sowieso nog nooit opquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het kreeft en oesters waren
Men wil helaas geen dikkiesquote:
Mwaquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is niet het principe van leven en laten leven.
Ik zal jou eens volstoppenquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk mens![]()
* Faxie stopt Samzz vol met allerlei lekkere dingen
Nee, dank jequote:
Smakelijkquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dank je. Ik ga eten. Broccoli en bloemkool met een roereitje
.
Je probeert ze te richten. Sommigen zijn druk omdat ze naast iemand zitten, of omdat ze stoer willen doen voor iemand, of omdat ze aan medicijnen zitten etc.quote:
Maar dan hoef je de kilootjes er niet af te trainenquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:42 schreef FrauMilena het volgende:
Ik at net ook o.a. broccoli. Vandaar dit strakke lijf.
Vind je dat leuk om te doen dan?quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar dan hoef je de kilootjes er niet af te trainen
Groepsdynamiek is wel altijd lastig. Is dat onderdeel van lesgeven wel iets waar je tegen kunt? of misschien zelfs juist een uitdaging in ziet?quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je probeert ze te richten. Sommigen zijn druk omdat ze naast iemand zitten, of omdat ze stoer willen doen voor iemand, of omdat ze aan medicijnen zitten etc.
Een aantal heb ik laten nakomen, waarin ze zelf mochten bepalen hoe ze zich beter gingen gedragen. En wat de consequenties zouden kunnen zijn als ze zich toch misdragen.
Er is echter een klas die zich stelselmatig misdraagt en waar dat moeizaam gaat. Maar dat is bij iedere docent zo. Daar hebben we nog geen oplossing voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Kaneelstokje op 24-11-2015 18:50:48 ]Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:44 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Vind je dat leuk om te doen dan?
quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit topic moet meer buikjes hebben.Mag dat wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net lekker pizza besteldquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Alleenstaande mannen eten doorgaans vast niet zo gezond.
Oehquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijk nog maar eens goed, boef.
Ik kan er wel tegen, maar het zijn wel uren waar je minder zin in hebt.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Groepsdynamiek is wel altijd lastig. Is dat onderdeel van lesgeven wel iets waar je tegen kunt? of misschien zelfs juist een uitdaging in ziet?
Ah, ik las alleenwonendquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dit zou je kunnen zien als een subtiele dumpmethode.
Simpel maar oh zo lekker.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ah, ik las alleenwonend![]()
Maar nee, ik had biologisch kipfiletje, krielaardappeltjes en appelmoes.
Niet het gezondste wat er is, maar ook niet verkeerd. Heb genoten
Jaquote:
fattyquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:01 schreef HostiMeister het volgende:
Uhgg.. ik heb zo veeel gegeten![]()
[ afbeelding ]
Mensen die zichzelf niet kunnen beheersen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:01 schreef HostiMeister het volgende:
Uhgg.. ik heb zo veeel gegeten![]()
[ afbeelding ]
Lekker hoor.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja
Morgen ga ik voor zalm, spinazie en een gekookt eitje denk ik![]()
Ik kan de hele dag door wel aan eten denken(en dat doe ik ook vaak, zelfs als ik 's avonds in bed lig)
Als ontbijt een banaan, als lunch een boterham met kaas en een banaan en ik had met toch trek zojuistquote:
Waarom eet je als een muis?quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ontbijt een banaan, als lunch een boterham met kaas en een banaan en ik had met toch trek zojuist![]()
Zo veel groentequote:Op dinsdag 24 november 2015 19:07 schreef Samzz het volgende:
Vanochtend twee broodjes met kaas, tussendoor een banaan, lunch een kommetje muesli, tussendoor een appel en net broccoli en bloemkool met een roereitje, en champignons.
Minder bier en andere shit, wat beweging and you're good to go.quote:
Dat klinkt op alle fronten heel begrijpelijkquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan er wel tegen, maar het zijn wel uren waar je minder zin in hebt.
Op een gegeven moment denk je dat je alles hebt geprobeerd wat je zou kunnen proberen zonder ingrijpen vanuit hogerhand. Dat ontneemt je een beetje het plezier.
Dat wil niet zeggen dat het geen uitdaging is. Het is wel dat de bevrediging groter is als een les met die klas goed loopt.
Alleen de broccoli en de bloemkool, samen 300 gram geloof ik... Of 250quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:02 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf niet kunnen beheersen.
[..]
Lekker hoor.Ik heb het andersom, tijdens het eten en gewoon overdag denk ik aan m'n bed.
Dat hadden wij gisterquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:09 schreef Samzz het volgende:
Voor morgen heb ik spruitjes. Spruitjes
!
Gebakken met spekjes en ui. Gebakken aardappeltjes erbijquote:
Aah, uitje is een goed idee. Ik eet niet zo veel aardappels... Eigenlijk kan ik me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst aardappels op heb die niet vermomd waren als patatquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gebakken met spekjes en ui. Gebakken aardappeltjes erbij
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk hoorde er ook verse peterselie bij volgens het recept, maar dat heb ik zelden in huisquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aah, uitje is een goed idee. Ik eet niet zo veel aardappels... Eigenlijk kan ik me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst aardappels op heb die niet vermomd waren als patat.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]Haha, ja, die is echt te foutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Hehe dat had ik een maand geleden heel erg.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja
Morgen ga ik voor zalm, spinazie en een gekookt eitje denk ik![]()
Ik kan de hele dag door wel aan eten denken(en dat doe ik ook vaak, zelfs als ik 's avonds in bed lig)
Wel lekkerquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eigenlijk hoorde er ook verse peterselie bij volgens het recept, maar dat heb ik zelden in huis
Maar zonder de spekjes is het denk ik wel een goede toevoeging
Ik maak als ik aardappels eet er 9 van de 10 keer gebakken aardappels van. Soort patat, maar dan anders
Doen alsof jij mijn lichaam kentquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:07 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Minder bier en andere shit, wat beweging and you're good to go.
Oh ja, laten we allemaal even onze lijstjes opnoemen.
Toch maar voor het shirt gaan dan.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doen alsof jij mijn lichaam kent
Ik doe niet aan suikers, varken, en zo min mogelijk zuivel. FIets elke dag een uurtje en (sinds kort) maximaal 1 biertje per dag. We komen er wel, ooit.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:19 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Toch maar voor het shirt gaan dan.
Ik vroeg me af wat fletsen was.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik doe niet aan suikers, varken, en zo min mogelijk zuivel. FIets elke dag een uurtje en (sinds kort) maximaal 1 biertje per dag. We komen er wel, ooit.
Dan lekker niet doenquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel lekker. Ik voel me altijd zo opgeblazen door aardappels, dus eet ik ze niet zo graag
.
Dat is op en neer schudden met je bierbuik.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vroeg me af wat fletsen was.
Leek me iets smerigs!
#fuckitquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is op en neer schudden met je bierbuik.
Eet het echt bijna nooitquote:
varkenquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik doe niet aan suikers, varken, en zo min mogelijk zuivel. FIets elke dag een uurtje en (sinds kort) maximaal 1 biertje per dag. We komen er wel, ooit.
Ik voel voor jequote:Op dinsdag 24 november 2015 19:42 schreef Californium het volgende:
Ik moet nog een uur wachten met eten
Honger.
Eckte struggles
Wat is er mee?quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:46 schreef Dqod het volgende:
On a sidenote; teringhoerenkutlaptop
/frusty
Snoepertquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hehe dat had ik een maand geleden heel erg.Nu gaat het weer okay.
Oud,mist een toets, veel toetsen werken niet meer en hij is langzaamquote:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:46 schreef Dqod het volgende:
On a sidenote; teringhoerenkutlaptop
/frusty
das idd wel frustrerend jaquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oud,mist een toets, veel toetsen werken niet meer en hij is langzaam![]()
Geeft verder niet, krijg toch een andere, maar ik wil gewoon ff chillen nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Wat ga je dan eten?quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:42 schreef Californium het volgende:
Honger.
Eckte struggles
50.000 O+![]()
Zie hierbovenquote:
Hoi trouwens
Ik bedoel maarquote:
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:50 schreef MissMSX het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Wat ga je eten, dan?quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:42 schreef Californium het volgende:
Honger.
Eckte strugglesAll you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Ja, niks aan te doen danquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oud,mist een toets, veel toetsen werken niet meer en hij is langzaam![]()
Geeft verder niet, krijg toch een andere, maar ik wil gewoon ff chillen nu
Laptops worden snel oud helaas.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Sushiquote:Zin an
Staat al klaar maar moeten wachten op Harman
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.![]()
Snobquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weet je wat pas een struggle is?
Goede porno vinden
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Herkenbare strugglequote:Op dinsdag 24 november 2015 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goede porno vinden
Filterhulzen. Omdat het kan :$quote:Over een tijdje mag ie met pensioen. Moet toegeven dat ie me altijd trouwe dienst heeft verleendquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, niks aan te doen dan
Laptops worden snel oud helaas.
True story.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goede porno vinden![]()
Eckte sushi?quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:52 schreef Californium het volgende:
[..]
SushiZin an
Staat al klaar maar moeten wachten op HarmanHet is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Je moet dan ook gewoon zelf goeie porno máken :$I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Ja, ik pak dan de klassiekers er maar weer bij.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goede porno vinden
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Zelf maken is tegenwoordig helemaal hip. Liefst biologischquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goede porno vinden
50.000 O+![]()
Sushi met filterhulzenquote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Sylvia kristel?quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik pak dan de klassiekers er maar weer bij.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Makiquote:
My favorites
Geen ideequote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Mijn klassiekers. :$quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Merkel of Putin?quote:
50.000 O+![]()
Je moet watquote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Strikingquote:
50.000 O+![]()
Is dr al een nieuwe southpark ofzo?
Zoals?quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik pak dan de klassiekers er maar weer bij.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Jijquote:
>>> DM
50.000 O+![]()
De liefdesbaby vanquote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]Is lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nom
Het leven is niet het enige dat hard isquote:Ik zoek op een knappe vrouw, klik op een veelbelovend plaatje, krijg je vervolgens 120 plaatjes van een fles in haar reet. Dat wil ik toch helemaal niet zienquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik pak dan de klassiekers er maar weer bij.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zelf maken is tegenwoordig helemaal hip. Liefst biologischIk ga niet fappen op filmpjes van dat ik aan het fappen ben.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:54 schreef Dqod het volgende:
Je moet dan ook gewoon zelf goeie porno máken :$Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Bree Olson lesbian scene.quote:
Oké, komt eraan.quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
hi!quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zie hierboven
Hoi trouwens
[..]
Ik bedoel maar
Ik moet m'n verslag en vergaderdata versturen en mail lezen en die shit, maar ik heb geen zihihin
compact en kleverig.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Donderdag ochtend weer.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:57 schreef Californium het volgende:
Is dr al een nieuwe southpark ofzo?
Da hoeft ook niet. Het is een mentale film :$quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het leven is niet het enige dat hard is
[..]
Ik zoek op een knappe vrouw, klik op een veelbelovend plaatje, krijg je vervolgens 120 plaatjes van een fles in haar reet. Dat wil ik toch helemaal niet zien
[..]
[..]
Ik ga niet fappen op filmpjes van dat ik aan het fappen ben.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Nee, op Loka die aan het fappen is.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik zoek op een knappe vrouw, klik op een veelbelovend plaatje, krijg je vervolgens 120 plaatjes van een fles in haar reet. Dat wil ik toch helemaal niet zien
[..]
[..]
Ik ga niet fappen op filmpjes van dat ik aan het fappen ben.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:50 schreef MissMSX het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lang aan t zoeken geweest?
RIP Breequote:
50.000 O+![]()
Deed ik laatst ook. Spuugde hem vervolgens weer uit, want een zeker iemand verwachtte dat ik een peuk voor haar ging draaien. Wou ik niet :$quote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]Nat gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Ik zie niks (van jou) in mijn DM.quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat is het treurige er aanquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
Lang aan t zoeken geweest?
50.000 O+![]()
Bonnies beaver?quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik pak dan de klassiekers er maar weer bij.
Was je beetje recalcitrant?quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Deed ik laatst ook. Spuugde hem vervolgens weer uit, want een zeker iemand verwachtte dat ik een peuk voor haar ging draaien. Wou ik niet :$
En moet dat al af? Of mag je nog even procrastinatenquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hi!
Ik moet m'n verslag en vergaderdata versturen en mail lezen en die shit, maar ik heb geen zihihin
Ja, dat lukt natuurlijk wel. Weet nog wel wat spannende dingen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da hoeft ook niet. Het is een mentale film :$Is het niet het idee dat je dan fantaseert over dingen die je niet kunt krijgen?quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, op Loka die aan het fappen is.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ahquote:Grazziquote:
Jezus.quote:
Waarom zou ik jou DM-en?quote:
50.000 O+![]()
wat wil je wel zien dan?0quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik ga niet fappen op filmpjes van dat ik aan het fappen ben.compact en kleverig.![]()
Ze is clean.quote:
50.000 O+![]()
quote:
Voor de momenten dat jullie niet bij elkaar zijn he.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat lukt natuurlijk wel. Weet nog wel wat spannende dingen.
[..]
Is het niet het idee dat je dan fantaseert over dingen die je niet kunt krijgen?Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Beter koopt ze een lot uit de loterij...quote:Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
het is al af, ik moet t alleen nog een klein beetje aanpassen en versturenquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
En moet dat al af? Of mag je nog even procrastinaten
Ik vind Bree niet zo leuk om te zien.quote:
HANG IN THERE!!quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is al af, ik moet t alleen nog een klein beetje aanpassen en versturen
Je kan het
Dat vroeg ik mij ook al af.quote:
M'n laptop is te sloom, sorryquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aantrekkelijke vrouw, liefst niet volledig naakt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
De 5000 neukertjes van Charlie niet kennenquote:
50.000 O+![]()
Vind het leuke aan haar dat ze er plezier in lijkt te hebben.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind Bree niet zo leuk om te zien.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
maar moet ze ook iets doen? Of gewoon alleen foto's ofzo?quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aantrekkelijke vrouw, liefst niet volledig naakt.compact en kleverig.![]()
ik vind dat juist níet leukquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind het leuke aan haar dat ze er plezier in lijkt te hebben.![]()
![]()
717 filmpjes op xvideo, damn, vast populair.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De 5000 neukertjes van Charlie niet kennen
Ja, maar jij kijkt vast hetero scenes. Da's anders.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind dat juist níet leuk![]()
Waarom is dat anders?quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar jij kijkt vast hetero scenes. Da's anders.
50.000 O+![]()
Dan zou ik de specifieke scène moeten zien. Ik verdenk haar van neptieten en daar hou ik niet zo van.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind het leuke aan haar dat ze er plezier in lijkt te hebben.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Dit misschien wat voor jou Kaneel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Ik heb helemaal niks met lesbian porn, om te kijken dan. WeenieI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
In heteroporno is het meestal de bedoeling dat de vrouw de onderdanige is en van alles moet ondergaan.quote:
Ik wacht nog steeds op het filmpje van jou en L..quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:07 schreef Dqod het volgende:
Ik heb helemaal niks met lesbian porn, om te kijken dan. Weenie
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:07 schreef Dqod het volgende:
Ik heb helemaal niks met lesbian porn, om te kijken dan. Weenie
Ik ook.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:09 schreef Fascination het volgende:
Ik wacht nog steeds op het filmpje van jou en L..
Lesbian porn moet je gewoon doen toch?Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Ja, die moet ik ook nog steeds weer opzoeken ja. Hectisch aaaaaaahhhquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
In heteroporno is het meestal de bedoeling dat de vrouw de onderdanige is en van alles moet ondergaan.
[..]
Ik wacht nog steeds op het filmpje van jou en L..I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Dit valt op meerdere manieren op te vattenquote:Jij snaptquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:10 schreef MissMSX het volgende:
Lesbian porn moet je gewoon doen toch?
Het is je vergeven.quote:Foto's zijn voldoende.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar moet ze ook iets doen? Of gewoon alleen foto's ofzo?quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:07 schreef HostiMeister het volgende:
Dit misschien wat voor jou Kaneel?Lol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat vind ik ook, maar die immer falende fashossels. Schiet niet op.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:10 schreef MissMSX het volgende:
Lesbian porn moet je gewoon doen toch?
Klopt.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit valt op meerdere manieren op te vattenAll you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
dat moet gemakkelijker te vinden zijn denk ik. Tumblr?quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is je vergeven.
[..]
Foto's zijn voldoende.
[..]
Lol.compact en kleverig.![]()
Altijd maar dat gezeur over die piemel he?quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar die immer falende fashossels. Schiet niet op.
jij zou niet eens lesbian porn kúnnen doen, al wilde je t! Niet zo afgeven op mijn dinnetje dus!quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet leuk genoegquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
50.000 O+![]()
Het is ook al opgelost.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat moet gemakkelijker te vinden zijn denk ik. Tumblr?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Als je een lesbienne als man neukt telt dat ook als lesbo seks? #durftevragenAll you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Geeneens.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:13 schreef HostiMeister het volgende:
Altijd maar dat gezeur over die piemel he?I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Zorg eerst dat je alle feiten kent, voor je met zulke posts komtquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
jij zou niet eens lesbian porn kúnnen doen, al wilde je t! Niet zo afgeven op mijn dinnetje dus!
neequote:Op dinsdag 24 november 2015 20:15 schreef HostiMeister het volgende:
Als je een lesbienne als man neukt telt dat ook als lesbo seks? #durftevragen
Puntcompact en kleverig.![]()
ik heb idd laatst niet gecheckt of je n slurf hadquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zorg eerst dat je alle feiten kent, voor je met zulke posts komt
In jouw geval wel.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:15 schreef HostiMeister het volgende:
Als je een lesbienne als man neukt telt dat ook als lesbo seks? #durftevragenHet is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Slechte datequote:Op dinsdag 24 november 2015 20:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb idd laatst niet gecheckt of je n slurf had
50.000 O+![]()
Nog maar es afspreken dan?quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik heb idd laatst niet gecheckt of je n slurf had
Mijn ex vrinedinnetje was blijkbaar lesbienne, dus misschien kon ik ook op de bandwagon springen, maar blijkbaar niet.quote:
Iedereen is aardig![]()
T is btw chaos op m'n werk op t moment. 3 leidinggevenden zijn er niet (of nauwelijks) en een hoop mensen hebben ook nog vrij![]()
Dus iedereen loopt achter met vanalles.
/dagboekcompact en kleverig.![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Iedereen is aardig![]()
T is btw chaos op m'n werk op t moment. 3 leidinggevenden zijn er niet (of nauwelijks) en een hoop mensen hebben ook nog vrij![]()
Dus iedereen loopt achter met vanalles.
/dagboek
Serieus: klote
50.000 O+![]()
Moet je jezelf vanaf nu gewoon onder de lesbian identified men gaan scharenquote:
HAHAHAHA SCHAREN ;pI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Met een slechte date?quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik dacht jou daar n plezier mee te doen
50.000 O+![]()
Fuck, ninja-edit gemistquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die had ik niet aan zien komen! [ afbeelding ]
50.000 O+![]()
Nou weet ik niet of je mij voor de gek houdt...quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
die had ik niet aan zien komen! [ afbeelding ]
het is best wel frustrerendquote:![]()
Hoop dat ik morgen wat bij kan trekken en dan donderdag helemaal bij ben weer, maar nu ligt m'n hele bureau vol met papierzooi
meer met n date zonder seks en/of seksuele handelingen als slurven checkenquote:
Open er een topic overquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou weet ik niet of je mij voor de gek houdt...
50.000 O+![]()
Heel lullig gezegd: Niet jouw probleemquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is best wel frustrerend![]()
Hoop dat ik morgen wat bij kan trekken en dan donderdag helemaal bij ben weer, maar nu ligt m'n hele bureau vol met papierzooi
50.000 O+![]()
een beetjequote:Op dinsdag 24 november 2015 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou weet ik niet of je mij voor de gek houdt...
Open relatiequote:Op dinsdag 24 november 2015 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
meer met n date zonder seks en/of seksuele handelingen als slurven checken
50.000 O+![]()
Het staat je niet, zo sollen met mijn gevoelens.quote:
nou ja, ik ben wel iemand die altijd alles op wil lossen enzoquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heel lullig gezegd: Niet jouw probleem![]()
Dus ik krijg hoe dan ook extra werk van n andere afdeling tot er n nieuw hoofd zit daar.
Kijken of ik dat red met m'n 24 uur
dat moet je tegen je vrouw zeggenquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het staat je niet, zo sollen met mijn gevoelens.
Daar zou ik aan werkenquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou ja, ik ben wel iemand die altijd alles op wil lossen enzo![]()
Dus ik krijg hoe dan ook extra werk van n andere afdeling tot er n nieuw hoofd zit daar.
Kijken of ik dat red met m'n 24 uur
50.000 O+![]()
Het is vandaag te koud om op de bank te slapen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
dat moet je tegen je vrouw zeggen
Eenrichtingsmonogaam he.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nu weer wel?! [ afbeelding ]Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Ook levensgevaarlijk met je voeten die uitsteken en een paar katten...quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is vandaag te koud om op de bank te slapen.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Daar had ik nog geeneens aan gedacht.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:26 schreef MissMSX het volgende:
Ook levensgevaarlijk met je voeten die uitsteken en een paar katten...
whehequote:Op dinsdag 24 november 2015 20:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook levensgevaarlijk met je voeten die uitsteken en een paar katten...
Tot je taks bereikt is...quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zolang ik t nog trek, blijf ik t gewoon doen
50.000 O+![]()
Dat moet je dus aan Air vragenquote:
50.000 O+![]()
Ben al met hem in onderhandeling via DM om naaktfoto's van jou uit te ruilen voor die van Loka.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Air geilt geloof ik op alle vrouwen in deze SC, dus die vertrouw ik niet.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Daar gaat het fout.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Air geilt geloof ik op alle vrouwen in deze SC, dus die vertrouw ik niet.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Goed plan, maak ik dan eindelijk een kans bij je?quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet je jezelf vanaf nu gewoon onder de lesbian identified men gaan scharen
HAHAHAHA SCHAREN ;p
quote:
Oké. Wie vind je naast Miss dan de lekkerste vrouw van dit topic.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
N'aaaaaaaaaaaw, wat een lieve aannaamequote:Op dinsdag 24 november 2015 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oké. Wie vind je naast Miss dan de lekkerste vrouw van dit topic.
50.000 O+![]()
Je gaat er spontaan raar van typen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:34 schreef MissMSX het volgende:
N'aaaaaaaaaaaw, wat een lieve aannaameI will work to elevate you. Just enough to bring you down
Teveel aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarghsquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je gaat er spontaan raar van typen.
50.000 O+![]()
Dan zul je toch echt voor die verbouwing moeten gaan, minimaal. :$quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goed plan, maak ik dan eindelijk een kans bij je?I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
ripquote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Is dan maar een offer wat ik moet brengenquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan zul je toch echt voor die verbouwing moeten gaan, minimaal. :$
Dat gezicht alsof je net een grote fout hebt gemaakt.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ja, geweldig.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat gezicht alsof je net een grote fout hebt gemaakt.
Hoe is het met jou Feertje.
En je joylent leef.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Goed hoor. Had wel even pauze genomen omdat Hep hier was. Maar zat wel veel sneller vol. Vandaag weer shakes, maar wel in de avond wat brood dat op moest. Anders wordt het slecht en dat vind ik zonde. :$quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, geweldig.
Hoe is het met jou Feertje.
En je joylent leef.
Hoe is de lerarenleef?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Grappig dat je dat zo snel merkt.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed hoor. Had wel even pauze genomen omdat Hep hier was. Maar zat wel veel sneller vol. Vandaag weer shakes, maar wel in de avond wat brood dat op moest. Anders wordt het slecht en dat vind ik zonde. :$
Hoe is de lerarenleef?
Ik moet het ook maar eens gaan bestellen denk ik.
Die is zwaar. Gister 12 uur op school geweest, vandaag weer lange dag gemaakt met inhalers en bijlessen etc.
Rapportvergaderingen komen er aan. Moet ik ook vies veel voor voorbereiden. Voor alle 8 mijn klassen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Kan ook tussen mijn oren zitten hoor, ik weet het niet.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zo snel merkt.
Die is zwaar. Gister 12 uur op school geweest, vandaag weer lange dag gemaakt met inhalers en bijlessen etc.
Rapportvergaderingen komen er aan. Moet ik ook vies veel voor voorbereiden. Voor alle 8 mijn klassen.
Damn.Wel een hoop saai kutwerk volgens mij. Al vraag ik me wel af hoe rapportvergaderingen gaan. Al maak ik dat waarschijnlijk spannender in mijn hoofd dan het daadwerkelijk is.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Angela natuurlijk
50.000 O+![]()
Hoeveel leerlingen?quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zo snel merkt.
50.000 O+![]()
#fuckitquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is op en neer schudden met je bierbuik.
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: