Moet je jezelf vanaf nu gewoon onder de lesbian identified men gaan scharenquote:
Met een slechte date?quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik dacht jou daar n plezier mee te doen
Fuck, ninja-edit gemistquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die had ik niet aan zien komen! [ afbeelding ]
Nou weet ik niet of je mij voor de gek houdt...quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
die had ik niet aan zien komen! [ afbeelding ]
het is best wel frustrerendquote:
meer met n date zonder seks en/of seksuele handelingen als slurven checkenquote:
Open er een topic overquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou weet ik niet of je mij voor de gek houdt...
Heel lullig gezegd: Niet jouw probleemquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is best wel frustrerend![]()
Hoop dat ik morgen wat bij kan trekken en dan donderdag helemaal bij ben weer, maar nu ligt m'n hele bureau vol met papierzooi
een beetjequote:Op dinsdag 24 november 2015 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou weet ik niet of je mij voor de gek houdt...
Open relatiequote:Op dinsdag 24 november 2015 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
meer met n date zonder seks en/of seksuele handelingen als slurven checken
Het staat je niet, zo sollen met mijn gevoelens.quote:
nou ja, ik ben wel iemand die altijd alles op wil lossen enzoquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heel lullig gezegd: Niet jouw probleem
dat moet je tegen je vrouw zeggenquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het staat je niet, zo sollen met mijn gevoelens.
Daar zou ik aan werkenquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou ja, ik ben wel iemand die altijd alles op wil lossen enzo![]()
Dus ik krijg hoe dan ook extra werk van n andere afdeling tot er n nieuw hoofd zit daar.
Kijken of ik dat red met m'n 24 uur
Het is vandaag te koud om op de bank te slapen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
dat moet je tegen je vrouw zeggen
Eenrichtingsmonogaam he.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nu weer wel?! [ afbeelding ]
Ook levensgevaarlijk met je voeten die uitsteken en een paar katten...quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is vandaag te koud om op de bank te slapen.
Daar had ik nog geeneens aan gedacht.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:26 schreef MissMSX het volgende:
Ook levensgevaarlijk met je voeten die uitsteken en een paar katten...
whehequote:Op dinsdag 24 november 2015 20:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook levensgevaarlijk met je voeten die uitsteken en een paar katten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |