Niet? Dat vertel je me nu pas?quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Natuurlijk kerel. Want zo werkt dat inderdaad.
Dat kreeg ik vannacht nog te horen...quote:
Het is wel een fijne lijn tussen gentleman en zacht ei. Word geen zacht ei.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:04 schreef yats het volgende:
[..]
Niet? Dat vertel je me nu pas?
[..]
Dat kreeg ik vannacht nog te horen...
Ik vond het wel een gentleman dat hij een topic voor je opent.quote:
Ik vind het grootste gedeelte echt sjappies. Wat dat betreft doen de Turkse vrouwen het stukken beter. Zal wel met de opvoeding te maken hebben.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Zou best een Turk daten.Maar vooralsnog ken ik er geen die ik aantrekkelijk vind en de meesten zijn me te gelovig.
Hoe bedoel je worden?quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is wel een fijne lijn tussen gentleman en zacht ei. Word geen zacht ei.
Er waren nog geen 5 minuten om, die gast kan nog geen 5 minuten volhoudenquote:Op dinsdag 24 november 2015 15:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vond het wel een gentleman dat hij een topic voor je opent.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
Toen je weer braaf van het meisje af bleef dat naast je lag?
Ik dacht dat jij wel hield van die dienstbare typjes.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:07 schreef rival het volgende:
[..]
Er waren nog geen 5 minuten om, die gast kan nog geen 5 minuten volhouden
Shots fired.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:07 schreef rival het volgende:
[..]
Er waren nog geen 5 minuten om, die gast kan nog geen 5 minuten volhouden
Hier zie ik allemaal hippe en zelfstandige Turkse mannen hoor. Stoere Arabische kerels zegmaar...quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind het grootste gedeelte echt sjappies. Wat dat betreft doen de Turkse vrouwen het stukken beter. Zal wel met de opvoeding te maken hebben.
Niets mis met een beetje teasenquote:Op dinsdag 24 november 2015 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
Toen je weer braaf van het meisje af bleef dat naast je lag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit!quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is wel een fijne lijn tussen gentleman en zacht ei. Word geen zacht ei.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Tsjah als je ze voorhoudt dat het slechts een vriendschappelijk afspraakje is zal je wel moeten he.quote:
Ik vind Turks zo'n lelijke taal.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind het grootste gedeelte echt sjappies. Wat dat betreft doen de Turkse vrouwen het stukken beter. Zal wel met de opvoeding te maken hebben.
Wat lief dat je me seks guntquote:
Dat valt wel mee hoor, met die fijne lijn.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is wel een fijne lijn tussen gentleman en zacht ei. Word geen zacht ei.
Besmet bloed injecteren volstaat hoor. Komt geen seks aan te pas.quote:
Mits vrouwelijkquote:Op dinsdag 24 november 2015 15:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel hield van die dienstbare typjes.
Dat is ook meer iets voor een gentleman dan een ordinair potje seks.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Besmet bloed injecteren volstaat hoor. Komt geen seks aan te pas.
Ik zie nog geen probleem. Of doel je specifiek op het geslacht?quote:
Doe mij dan maar een niet-gentleman. Wel eentje die de deur open houdt graag.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is ook meer iets voor een gentleman dan een ordinair potje seks.
Ordinaire potjes seks is niks voor een gentleman idd. Blij dat ik er geen ben.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is ook meer iets voor een gentleman dan een ordinair potje seks.
Deze manquote:Op dinsdag 24 november 2015 15:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie nog geen probleem. Of doel je specifiek op het geslacht?
Oh hai!quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Doe mij dan maar een niet-gentleman. Wel eentje die de deur open houdt graag.
En een jas aanbied in de kou toch?quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Doe mij dan maar een niet-gentleman. Wel eentje die de deur open houdt graag.
Het is dat ik geen Duitser ben...quote:
Mwah. Is wel lief maar hoeft niet. Enigszins afhankelijk van de situatie had ik zelf maar niet zo dom moeten zijn om te weinig kleren aan te trekken.quote:
0909-pindatimequote:Op dinsdag 24 november 2015 15:19 schreef artelligence het volgende:
Welke sekslijn zouden jullie aanbevelen?
0906 0911. Lekker bellen met hem. Lekker bellen met haar. Oehoe. Lekker bellen met elkaar.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:19 schreef artelligence het volgende:
Gewoon Straw bellen toch.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:19 schreef artelligence het volgende:
Haar nummer heb ik nog niet.quote:
Ik had bijna mn eigen nummer neergeknald, maar dat leek me toch niet zo'n goed idee.quote:
Pas op voor de lurkers hoorquote:Op dinsdag 24 november 2015 15:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik had bijna mn eigen nummer neergeknald, maar dat leek me toch niet zo'n goed idee.
Meer toegeven aan je primaire ingevingen ipv rationeel alles te overdenken en dan maar niks te doen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik had bijna mn eigen nummer neergeknald, maar dat leek me toch niet zo'n goed idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een leuke test. Laat ik nou toevallig nog een simkaartje hebben liggenquote:
Mensen die nadenkenquote:Op dinsdag 24 november 2015 15:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meer toegeven aan je primaire ingevingen ipv rationeel alles te overdenken en dan maar niks te doen.
06-12324444 was het toch?quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mensen die over alles nadenken.quote:
Zei geen vrouw ooitquote:Op dinsdag 24 november 2015 15:19 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mwah. Is wel lief maar hoeft niet. Enigszins afhankelijk van de situatie had ik zelf maar niet zo dom moeten zijn om te weinig kleren aan te trekken.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wel een leuke test. Laat ik nou toevallig nog een simkaartje hebben liggen
Impulsief doenquote:
Je hebt mij duidelijk nog niet ontmoet.quote:
Dan is het dus extra spannendquote:
Ik vind bellen ook niet fijn! Facetimen vind ik dan wel okquote:
quote:
FF Facetimen nu?quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vind bellen ook niet fijn! Facetimen vind ik dan wel ok
Krijg altijd op mn kop van mn mama als ik mijn avonturen vertelquote:
OKE!quote:
Ik doe het gewoon niet vaak genoeg denk ik. Dan blijft het een beetje ongemakkelijk.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vind bellen ook niet fijn! Facetimen vind ik dan wel ok
Jaaaa facetimenquote:Op dinsdag 24 november 2015 15:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon niet vaak genoeg denk ik. Dan blijft het een beetje ongemakkelijk.En opgroeien met iemand met een belfobie helpt onbewust ook niet zo mee.
Stom!quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Krijg altijd op mn kop van mn mama als ik mijn avonturen vertel
Ik heb 4 jaar langs als telefoon miep gewerkt op een klantenservice. Vaak genoeg doen werkt voor mij nietquote:Op dinsdag 24 november 2015 15:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon niet vaak genoeg denk ik. Dan blijft het een beetje ongemakkelijk.En opgroeien met iemand met een belfobie helpt onbewust ook niet zo mee.
quote:
Geheime kanalenquote:Op dinsdag 24 november 2015 15:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is met onverlaten die mee kunnen genieten
Die knipoog deed het hem he. Wist wel dat er iets scherps moest staanquote:Op dinsdag 24 november 2015 15:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je yats was...
Mijn ouders belden altijd alles voor mij vroeger. Had dus ook belangst toen ik zelf ineens moest bellen voor dingen. Nog steeds wel eens. Afhankelijk van het soort telefoontje dat ik moet plegenquote:Op dinsdag 24 november 2015 15:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is wel herkenbaar idd. Wat dat betreft is het minder fijn om een moeder te hebben die alles voor je deed. Toch een stukje zelfstandigheid wat je dan pas later ontwikkelt.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn ouders belden altijd alles voor mij vroeger. Had dus ook belangst toen ik zelf ineens moest bellen voor dingen. Nog steeds wel eens. Afhankelijk van het soort telefoontje dat ik moet plegen
Heb je mailangst?quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:40 schreef SiIk het volgende:
Afspreken > bellen > mailen.
Maar mailangst begrijpt dan weer niemand
Herkenbaar jaquote:Op dinsdag 24 november 2015 15:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is wel herkenbaar idd. Wat dat betreft is het minder fijn om een moeder te hebben die alles voor je deed. Toch een stukje zelfstandigheid wat je dan pas later ontwikkelt.
Ik moet nu ook een vrouw bellen voor een interviewafspraak. Blijf het maar uitstellen, terwijl het echt geen reet voorstelt... weet ik zelf ook wel.Moet ook niet proberen te vermijden om me ongemakkelijk te voelen, maar dat blijft nogal een valkuil van me.
Ja precies, ik heb het inmiddels ook wel vaak genoeg gedaan zou je denken. Maar elke persoon is toch weer anders aan de andere kant van de lijn.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar langs als telefoon miep gewerkt op een klantenservice. Vaak genoeg doen werkt voor mij niet
Nouja, angst is een groot woord. Maar als ik het kan vermijden/uitstellen dan doe ik dat ja.quote:
Preciesquote:Op dinsdag 24 november 2015 15:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja precies, ik heb het inmiddels ook wel vaak genoeg gedaan zou je denken. Maar elke persoon is toch weer anders aan de andere kant van de lijn.Ik kan niet goed zonder die non-verbale informatie denk ik.
Ik vind een mailangst niet echt raar ofzo. Alleen iets wat minder mensen hebben dat omdat je met mailen juist niet direct geconfronteerd wordt en dat is voor veel mensen een valkuil. Wat zijn precies de gedachten die in je opkomen als je moet mailen?quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nouja, angst is een groot woord. Maar als ik het kan vermijden/uitstellen dan doe ik dat ja.
Jij niet alleen. Da's echt wel een lastig element van bellen. Ik merk tenminste hoeveel behoefte ik heb om ook de non-verbale communicatie te zijn. Al hindert het mij niet om iemand te bellen. Het heeft gewoon niet de voorkeur.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja precies, ik heb het inmiddels ook wel vaak genoeg gedaan zou je denken. Maar elke persoon is toch weer anders aan de andere kant van de lijn.Ik kan niet goed zonder die non-verbale informatie denk ik.
* Je kan goed nadenken / zo goed mogelijk formuleren wat je wil zeggen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:46 schreef SiIk het volgende:
Waarom vinden jullie mailen dan niet eng? Dan mis je behalve de non-verbale informatie ook nog de intonatie...
Jij gunt een ander jouw lichaam niet? Valt me tegen van je art...quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is met onverlaten die mee kunnen genieten
Met mailen kunnen beide personen rustig nadenken over wat ze willen zeggen. Dat vind ik persoonlijk prettiger. Als ik bijvoorbeeld kijk naar een interview regelen: via de telefoon struikel ik vet snel over mn woorden, of dat denk ik, of ik denk dat ik domme dingen zeg, en ga dan domme dingen zeggen. Terwijl als ik mail en ik typ iets waarvan ik denk 'nee toch niet' dan druk ik op backspace. Aan de telefoon kan dat nietquote:Op dinsdag 24 november 2015 15:46 schreef SiIk het volgende:
Waarom vinden jullie mailen dan niet eng? Dan mis je behalve de non-verbale informatie ook nog de intonatie...
Kan langer nadenken over wat ik schrijf in een email. Dus dan ben ik niet bang dat er iets verkeerd gaat.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:46 schreef SiIk het volgende:
Dat vind ik juist fijn, dat afstandelijke.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:46 schreef SiIk het volgende:
Kan me er niks bij voorstellen hoe zoiets eng kan zijn.... je zet woorden neer en je kan woorden terug krijgen.... verder hoef je er niemand bij aan te kijken of wat dan ook...quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:46 schreef SiIk het volgende:
Eng niet, mailen probeer ik juist zoveel mogelijk te vermijden. Exact om die punten die jij noemt. 80% van de ergernissen die ik ervaar op mijn werk in de omgeving vloeien daar uit voort. En toch blijft iedereen mailen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:46 schreef SiIk het volgende:
Ja dat is juist het probleem. Je kan niet inschatten tot op welke hoogte je over het punt moet uitweiden, en door het gebrek aan feedback kan nogal snel miscommunicatie ontstaan.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vind een mailangst niet echt raar ofzo. Alleen iets wat minder mensen hebben dat omdat je met mailen juist niet direct geconfronteerd wordt en dat is voor veel mensen een valkuil. Wat zijn precies de gedachten die in je opkomen als je moet mailen?
Gaan we een maildate plannen?quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat vind ik juist fijn, dat afstandelijke.
IRL primaquote:Op dinsdag 24 november 2015 15:49 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja dat is juist het probleem. Je kan niet inschatten tot op welke hoogte je over het punt moet uitweiden, en door het gebrek aan feedback kan nogal snel miscommunicatie ontstaan.
Laat mij me maar lekker meteen kunnen verdedigen.
Wij lijken echt te veel op elkaar :$quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat vind ik juist fijn, dat afstandelijke.
Wel exact om 4 uur bellen hoor. 15:54 is ook een raar tijdstip.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Toch maar even bellen.Anders wordt het wel een heel vreemd tijdstip.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel exact om 4 uur bellen hoor. 15:54 is ook een raar tijdstip.
Jij hier? En immer weer lachend om een post van mij.quote:
Jij bepaald zelf tot op welke hoogte je uit moet weiden.... En als er dan miscommunicatie ontstaat, dat los je dan toch weer op in de volgende email?quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:49 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja dat is juist het probleem. Je kan niet inschatten tot op welke hoogte je over het punt moet uitweiden, en door het gebrek aan feedback kan nogal snel miscommunicatie ontstaan.
Laat mij me maar lekker meteen kunnen verdedigen.
Zo af en toe spiek ik hier nog meequote:Op dinsdag 24 november 2015 15:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hier? En immer weer lachend om een post van mij.Hoe is het met jou?
Spiekerds zijn er meer hier. Maar van jou kan ik het wel hebben.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo af en toe spiek ik hier nog mee![]()
Met mij gaat het super goed!Met jou?
Toch wel?quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spiekerds zijn er meer hier. Maar van jou kan ik het wel hebben.
Alles goed hier, zoals altijd.
Ja, zou terug gluren als ik het door had, maar dat soort dingen merk ik nooit.quote:
Moet je 300 mailtjes sturen. Fijn jaquote:Op dinsdag 24 november 2015 15:56 schreef rival het volgende:
[..]
Jij bepaald zelf tot op welke hoogte je uit moet weiden.... En als er dan miscommunicatie ontstaat, dat los je dan toch weer op in de volgende email?
Hoe kan dat een probleem worden?
quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, zou terug gluren als ik het door had, maar dat soort dingen merk ik nooit.
Graag.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
![]()
De volgende keer dat ik spiek zal ik wel een 'pssst, Air' doen, goed?
Al zou dat eens moeten..... boeie toch?quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
Moet je 300 mailtjes sturen. Fijn ja
Nee vind ik kutquote:Op dinsdag 24 november 2015 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
Al zou dat eens moeten..... boeie toch?
Ik zou ook lachen als ik het zelf niet hadquote:
Alsof ik een bericht ga inspreken.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
JA HOI AARDBEI HIER IK BEL VOOR AFSPRAAK OK U KUNT TERUGBELLEN OP 0612345678 EINDE BERICHT
Beetje jammerquote:Op dinsdag 24 november 2015 16:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof ik een bericht ga inspreken.
Hang elke dag minimaal wel een half uur aan de telefoon, ben er inmiddels wel overheen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zou ook lachen als ik het zelf niet had
Ik over een heel jaar een half uur bij mekaar denk ikquote:Op dinsdag 24 november 2015 16:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hang elke dag minimaal wel een half uur aan de telefoon, ben er inmiddels wel overheen.
Laatst nog met iemand voor de lol gebeld, en als ik niet weg moest hadden we dat half uurtje ook makkelijk gehaaldquote:Op dinsdag 24 november 2015 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik over een heel jaar een half uur bij mekaar denk ik
Oh, je post anders amperquote:Op dinsdag 24 november 2015 16:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Terug? Nee. Weggeweest? Nee.
Met bekenden bel ik ook makkelijk. Maar als ik moet bellen voor formele dingen dan vind ik dat doodeng, struikel ik over woorden, vergeet ik wat ik wilde zeggen of hoe ik het wilde zeggen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Laatst nog met iemand voor de lol gebeld, en als ik niet weg moest hadden we dat half uurtje ook makkelijk gehaald![]()
Zonde, is een leuk medium. Waar ben je dan 'bang' voor?
Ja, ik heb ineens een fantastisch levenquote:
Oh wij zijn alleen goed genoeg voor je als het kut gaat?quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik heb ineens een fantastisch leven
In mijn beleving dus niet.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
Tis bijna hetzelfde als hier een berichtje neerzetten
Jullie zijn alleen goed genoeg voor me als jullie elkaar niet afmaken én als ik tijd heb om te fokken.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
Oh wij zijn alleen goed genoeg voor je als het kut gaat?
Laatst las ik dat we jou aan het pesten en stalken worden anders.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:20 schreef Faxie het volgende:
Tsss hier is het altijd kusjes en knuffeltjes
Dit is Fokquote:Op dinsdag 24 november 2015 16:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jullie zijn alleen goed genoeg voor me als jullie elkaar niet afmaken én als ik tijd heb om te fokken.
Ben ik met je eens. Waar ik bellen zelfs nog simpeler vind want dan denk ik niet.. Had ik mijn haar wel gekamd vanmorgen? Dat zou ik wel kunnen denken als de buurvrouw tegenover me staat.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:17 schreef SiIk het volgende:
[..]
In mijn beleving dus niet.
Ik vind bellen hetzelfde als tegen je buurvrouw aankletsrn als je de krant uit de brievenbus haalt. Dus.
Ow?quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:22 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Laatst las ik dat we jou aan het pesten en stalken worden anders.
De mannen doen daar al dagen niet aan. Nu valt wel op hoe gemeen sommige vrouwen hier zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jullie zijn alleen goed genoeg voor me als jullie elkaar niet afmaken én als ik tijd heb om te fokken.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:24 schreef rival het volgende:
[..]
De mannen doen daar al dagen niet aan. Nu valt wel op hoe gemeen sommige vrouwen hier zijn.
Ja, perro. vond dat. Wrs wilde hij in je broekje.quote:
Ook nog ja. Bellen is gewoon best oké.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Waar ik bellen zelfs nog simpeler vind want dan denk ik niet.. Had ik mijn haar wel gekamd vanmorgen? Dat zou ik wel kunnen denken als de buurvrouw tegenover me staat.
Ow maar dat is toch al een tijdje geleden?quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, perro. vond dat. Wrs wilde hij in je broekje.
Ik moet wel altijd even slikken voor ik een voicemail inspreekquote:Op dinsdag 24 november 2015 16:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ook nog ja. Bellen is gewoon best oké.
Ik vond het niet prettig, maar doordat ik op mn werk zoveel moet bellen, bel ik tegenwoordig zelfs met gemak mn schoonzus. Een wonderquote:Op dinsdag 24 november 2015 16:11 schreef Fripsel het volgende:
Ik vind bellen echt verschrikkelijk. Maar ik doe het wel. Bij m'n stage moest ik een deel van de tijd ook de inkomende telefoontjes beantwoorden. Brrr.
Zelfs dat doe ik nu met gemak. Ook bij vriendinnen, terwijl ik dat eerst vreselijk vondquote:Op dinsdag 24 november 2015 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ik moet wel altijd even slikken voor ik een voicemail inspreek
Ik zit bij de receptie, niets aan de handquote:
vooruit, maar ik hou je in de gaten.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zit bij de receptie, niets aan de hand
De afsluiting is altijd awkward.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zelfs dat doe ik nu met gemak. Ook bij vriendinnen, terwijl ik dat eerst vreselijk vond
Oh dearquote:Op dinsdag 24 november 2015 16:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik heb ineens een fantastisch leven
I'll be watching you, bebequote:Op dinsdag 24 november 2015 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
vooruit, maar ik hou je in de gaten.
Ja, maar da's meer vanwege the element of surprise.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ik moet wel altijd even slikken voor ik een voicemail inspreek
ik doe altijd net of ik een tunnel inrijd en dat ik daarom moet ophangen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:34 schreef rival het volgende:
[..]
De afsluiting is altijd awkward.
Maar care
Just you and me.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
It takessss twoooooo beeebieeeeeeee
Goddamn I got bitches, damn I got bitchesquote:
Vanavond slapen op de bankquote:
is wel zo ja..quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, maar da's meer vanwege the element of surprise.
Damn, als er iets is waar ik een hekel aan hebquote:
Hahaha, neequote:
Echt?quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Damn, als er iets is waar ik een hekel aan heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zouden proeven?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, heb een leuke verrassing gehaald voor de kinders voor morgen na de toets.
Denken jullie dat zeEr zit er vast 1 tussen die probeertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zouden proeven?![]()
Denken jullie dat zeMijn oudste zou het zo doen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zouden proeven?![]()
Denken jullie dat zeIk zou het doen...Hou je over denk je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zouden proeven?Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Dit.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Er zit er vast 1 tussen die probeert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vast wel. Maar goed, wil niet straks met dozen vol over zitten.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Er zit er vast 1 tussen die probeert
Hoe oud is die ook al weer?quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn oudste zou het zo doen...
Vast wel, maar heb nog wat klassen de komende dagen. Daarna hou ik ook vast nog wel over.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:00 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zou het doen...Hou je over denk je?
quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
Prima uitzicht, waar is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
11 jaarquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vast wel. Maar goed, wil niet straks met dozen vol over zitten.
[..]
Hoe oud is die ook al weer?
Denken jullie dat zeGezond bezig jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zouden proeven?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Denken jullie dat zeJe hebt duidelijk niet de ambitie een populaire leraar te wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zouden proeven?
Daarentegen zou ik het ze zelf wel voorschotelen
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Denken jullie dat zeHeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zouden proeven?![]()
Dood uiteraard. Gewoon rauw eten, kan prima. Geen zin om die hele klas mee te nemen naar de keuken om te bakken.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:03 schreef MissMSX het volgende:
Maarre, zijn ze levend, rauw, gebakken,gefrituurd?
En wat vond hij er van?quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
Oh ik hoor net dat mijn oudste ze vorig jaar al heeft gegeten
Nee, is gewoon voor de leuk.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:05 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zou het ook wel eten. Krijgen ze daar extra punten voor?
Ach, zolang ze maar leren en aan het einde van het jaar betere mensen zijn geworden.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk niet de ambitie een populaire leraar te worden
Daarentegen zou ik het ze zelf wel voorschotelen
quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
Nieuwe badkamer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tof bedachtquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dood uiteraard. Gewoon rauw eten, kan prima. Geen zin om die hele klas mee te nemen naar de keuken om te bakken.
We zijn nu bezig met eten en vertering. Leek me wel grappig.
[..]
En wat vond hij er van?
[..]
Nee, is gewoon voor de leuk.
[..]
Ach, zolang ze maar leren en aan het einde van het jaar betere mensen zijn geworden.
Sprinkhanen vond ik wat duur. 10 euro voor bakje. Heb bakje per klas nodig.quote:
En aangezien 50% gaat lopen miepen is het dat niet waardquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sprinkhanen vond ik wat duur. 10 euro voor bakje. Heb bakje per klas nodig.
Heb 8 klassen.
Vandaar dat je zo dun bent.quote:
Avontuurlijk.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:14 schreef SiIk het volgende:
Ik at laatst bitterballen met maden. Die waren echt niet lekker
Ook een keer gefrituurde sprinkhaan op, dat was prima te doen.
Best lekker hoor. Alhoewel het jaren geleden is dat ik het voor het laatst heb gegeten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:23 schreef FrauMilena het volgende:
Gatver, die dingen gaf ik vroeger niet eens aan m'n hamster.Aaahw roofdiertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op de uni. En die sprinkhanen volgens mij in de Apenheul.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo dun bent.
[..]
Avontuurlijk.
In restaurant of zo?
Ik wil anders wel voor je gaan hoor...quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:25 schreef ElDinosaur het volgende:
Oeh, misschien naar LA voor training. Dat zou viesvervelend zijn.
Ik heb de foto's nog ter bewijs.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:17 schreef artelligence het volgende:
Heb eens loempia met meelwormen gehad.
Een aparte plek om sprinkhanen uit te delen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Op de uni. En die sprinkhanen volgens mij in de Apenheul.
Uitdelen? I wish. Keiharde doekoe's voor neer moeten leggen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een aparte plek om sprinkhanen uit te delen.
Dat is wel een reden waarom jongens op school mij mogen. Ik zit ze iedere keer voor gek te zettenquote:
Nouja, het is wel voedzaam.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
Uitdelen? I wish. Keiharde doekoe's voor neer moeten leggen.
Jij mag je mond best houdenquote:
No idea. Volgens mij gingen ze per 4 ofzo, en in mijn beleving was het pittig duur. Maar lang geleden.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, het is wel voedzaam.
Hoeveel vroegen ze voor 1 sprinkhaan?
Alles lijkt duur als je jong bent.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
No idea. Volgens mij gingen ze per 4 ofzo, en in mijn beleving was het pittig duur. Maar lang geleden.
Ja en horeca is sowieso duur. Ik bedoel in verhouding.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles lijkt duur als je jong bent.
Niet dat je nu niet ook nog jong bent.
Ik ben een fattyquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij mag je mond best houden
Ja dat komt omdat je een poezenmeneer bent inmiddelsquote:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat je een poezenmeneer bent inmiddels
Hahahah ow wowquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:45 schreef Harmankardon het volgende:
Gecastreerde dieren worden altijd dikker
Godverdomme m'n theequote:Op dinsdag 24 november 2015 17:45 schreef Harmankardon het volgende:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:45 schreef Harmankardon het volgende:
Gvd, zeg. Hardop.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:45 schreef Harmankardon het volgende:
whehehquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:45 schreef Harmankardon het volgende:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:45 schreef Harmankardon het volgende:
Nu ben je mooi slank en knapquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:51 schreef Fascination het volgende:
Omg, zag net foto's van mezelf uit 2008.Tering, wat was ik daar dik en lelijk. Erg confronterend.
Ik voel je pijn.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:51 schreef Fascination het volgende:
Omg, zag net foto's van mezelf uit 2008.Tering, wat was ik daar dik en lelijk. Erg confronterend.
quote:
Zou morgen kunnen. Worden toch al jaren niet gebruikt.quote:
Ik voel met je mee. Kwam net een broek en jurk achterin m'n kast tegen van toen ik op z'n dikst was. Bizarquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:51 schreef Fascination het volgende:
App je ze even?quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:51 schreef Fascination het volgende:
Dat vind ik altijd wel leuk.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:55 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik voel met je mee. Kwam net een broek en jurk achterin m'n kast tegen van toen ik op z'n dikst was. Bizar
Ik had even een fuck ok misschien moet ik wat trotser zijn op de stappen die ik maak momentjequote:Op dinsdag 24 november 2015 17:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd wel leuk.Het verschil zien.
Hoaxquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:51 schreef Fascination het volgende:
Nee, je hebt gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik had even een fuck ok misschien moet ik wat trotser zijn op de stappen die ik maak momentjeik ben altijd zo verrekte streng voor mezelf
als iemand irl tegen me zegt dat hij het knap vind dat ik zoveel ben afgevallen geef ik als antwoord "mja het was knap geweest als ik het er nooit had aangegeten".
Volgende avond dat ik Loka zie gaan we uit eten. Avond daarna moeten we langs mijn zusje voor verjaardag, dus weet niet of we dan moeten koken.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:59 schreef MissMSX het volgende:
Hoe lang zijn ze houdbaar? Als je over hebt is Loka er vast blij mee. Scheelt weer eten kopen
Krijg je dan niet juist een trots gevoel? Waar je uiteindelijk bent gekomenquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:51 schreef Fascination het volgende:
Dan maar zelf oppeuzelenquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende avond dat ik Loka zie gaan we uit eten. Avond daarna moeten we langs mijn zusje voor verjaardag, dus weet niet of we dan moeten koken.
Ja, dat wel, maar aan de andere kant schaamte dat ik me toen zo vertoonde. :$quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:01 schreef rival het volgende:
[..]
Krijg je dan niet juist een trots gevoel? Waar je uiteindelijk bent gekomen
quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:01 schreef rival het volgende:
[..]
Krijg je dan niet juist een trots gevoel? Waar je uiteindelijk bent gekomen
quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik had even een fuck ok misschien moet ik wat trotser zijn op de stappen die ik maak momentjeik ben altijd zo verrekte streng voor mezelf
als iemand irl tegen me zegt dat hij het knap vind dat ik zoveel ben afgevallen geef ik als antwoord "mja het was knap geweest als ik het er nooit had aangegeten".
Kan ook.quote:
Bij mij zit er praktisch geen vet meer op mijn armen en benen, maar mijn pens blijft onverminderd vet.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:03 schreef Faxie het volgende:
Ik ben onderhand weer zo zwaar als vroeger
Die moeten toch wel echt eerst in de pan?quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ook.
Ik heb ook leerlingen die willen heel graag slakken met me eten.
Check.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij mij zit er praktisch geen vet meer op mijn armen en benen, maar mijn pens blijft onverminderd vet.
De pens doet t m jaquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij mij zit er praktisch geen vet meer op mijn armen en benen, maar mijn pens blijft onverminderd vet.
Bij mannen is wat zwaarder zijn nooit zo lelijk en je hebt wel een slank hoofd.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:03 schreef Faxie het volgende:
Ik ben onderhand weer zo zwaar als vroeger
Mja aan de andere kant, niks zo moeilijk als je eigen fouten inzien en er iets aan doen.quote:
Dat doet me goedquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij mannen is wat zwaarder zijn nooit zo lelijk en je hebt wel een slank hoofd.
Jij valt sowieso niet op mannen, dus jouw mening telt nietquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij mannen is wat zwaarder zijn nooit zo lelijk en je hebt wel een slank hoofd.
Ja, moeten wel eerst bereid worden. Gelukkig zit er een keuken naast ons lokaalquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die moeten toch wel echt eerst in de pan?
En koeietongen enzo? Ook liefhebbers voor?
#nognooitslakkenop
Gewoon hongernegertjes dieet toch.quote:
Owquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jij valt sowieso niet op mannen, dus jouw mening telt niet
Die ik altijd zorgvuldig achter een paar lagen kleding verstopquote:
Vergeet de pussy nietquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik was vroegah best dun.
Toen ontdekte de 13-jarige VA frikandelbroodjes en energydrink
quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jij valt sowieso niet op mannen, dus jouw mening telt niet
Slimquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die ik altijd zorgvuldig achter een paar lagen kleding verstop
Ik mag zelfs nog wat aankomen hehequote:Op dinsdag 24 november 2015 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op zich, voor iemand met mijn levensstijl heb ik een prima lichaam
Je klinkt wel als een fijne docentquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, moeten wel eerst bereid worden. Gelukkig zit er een keuken naast ons lokaal
Koeietong heb ik een keer gegeten, nooit meer. Viezigheid.
[..]
Gewoon hongernegertjes dieet toch.
Daarom ga ik Loka ook meenemen naar de Eritreeër. Lekker afvallen.
Die heb ik ook. Dat buikje precies op de plek waar zwangere vrouwen ook een buikje krijgen. Alleen flubberigquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die ik altijd zorgvuldig achter een paar lagen kleding verstop
In de schoolkantinequote:Op dinsdag 24 november 2015 18:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik was vroegah best dun.
Toen ontdekte de 13-jarige VA frikandelbroodjes en energydrink
Ik heb mijn momentenquote:
Ja, daar. #fuckitquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Dat buikje precies op de plek waar zwangere vrouwen ook een buikje krijgen. Alleen flubberig
Hoewel het steeds beter wordt
Dat onderste randje net op je broekrandquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Dat buikje precies op de plek waar zwangere vrouwen ook een buikje krijgen. Alleen flubberig
Hoewel het steeds beter wordt
AH om de hoek toch.quote:
als je het dubbel vouwt met wat glijmiddel kun je het best fucken jaquote:
Alsof jij die hebtquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat onderste randje net op je broekrand
Ook jaquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
AH om de hoek toch.
Tassen bij de servicebalie afleveren enzo
Ik ben jaloers.quote:
Ik hoor dat wel van veel leerlingen. Vooral van de meisjes, hehe.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je klinkt wel als een fijne docent
Hmmmmmmmmm, daar hebben ze vast wel bananenbier
Die jaquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat onderste randje net op je broekrand
Wowquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:10 schreef Californium het volgende:
[..]
als je het dubbel vouwt met wat glijmiddel kun je het best fucken ja
Yupquote:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:10 schreef Californium het volgende:
[..]
als je het dubbel vouwt met wat glijmiddel kun je het best fucken ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry... geen woorden voor
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eigenlijk zou ik moeten gaan sporten, en SiIk iedere week een foto moeten sturen. Zodra zij het mooi vindt, moet ik stoppen omdat Loka me dan niet meer aantrekkelijk vindt.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat onderste randje net op over je broekrand
quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eigenlijk zou ik moeten gaan sporten, en SiIk iedere week een foto moeten sturen. Zodra zij het mooi vindt, moet ik stoppen omdat Loka me dan niet meer aantrekkelijk vindt.
Kan ik ook niet goed tegen. Sowieso mensen die klagen over mensen met een gezond gewicht.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:02 schreef SiIk het volgende:
Altijd van die, bij voorkeur dikke, mensen die dan blij gaan doen over mensen die zoveel zijn afgevallen, en tegelijkertijd tegen slanke/normale mensen gaan roepen dat ze eens wat meer moeten eten. Ja, zodat je over 5 jaar weer trots op me kan doen als die 30 kilo er weer af is? Jippie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |