Dan is het dus extra spannendquote:
Ik vind bellen ook niet fijn! Facetimen vind ik dan wel okquote:
quote:
FF Facetimen nu?quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vind bellen ook niet fijn! Facetimen vind ik dan wel ok
Krijg altijd op mn kop van mn mama als ik mijn avonturen vertelquote:
OKE!quote:
Ik doe het gewoon niet vaak genoeg denk ik. Dan blijft het een beetje ongemakkelijk.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vind bellen ook niet fijn! Facetimen vind ik dan wel ok
Jaaaa facetimenquote:Op dinsdag 24 november 2015 15:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon niet vaak genoeg denk ik. Dan blijft het een beetje ongemakkelijk.En opgroeien met iemand met een belfobie helpt onbewust ook niet zo mee.
Stom!quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Krijg altijd op mn kop van mn mama als ik mijn avonturen vertel
Ik heb 4 jaar langs als telefoon miep gewerkt op een klantenservice. Vaak genoeg doen werkt voor mij nietquote:Op dinsdag 24 november 2015 15:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon niet vaak genoeg denk ik. Dan blijft het een beetje ongemakkelijk.En opgroeien met iemand met een belfobie helpt onbewust ook niet zo mee.
quote:
Geheime kanalenquote:Op dinsdag 24 november 2015 15:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is met onverlaten die mee kunnen genieten
Die knipoog deed het hem he. Wist wel dat er iets scherps moest staanquote:Op dinsdag 24 november 2015 15:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je yats was...
Mijn ouders belden altijd alles voor mij vroeger. Had dus ook belangst toen ik zelf ineens moest bellen voor dingen. Nog steeds wel eens. Afhankelijk van het soort telefoontje dat ik moet plegenquote:Op dinsdag 24 november 2015 15:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is wel herkenbaar idd. Wat dat betreft is het minder fijn om een moeder te hebben die alles voor je deed. Toch een stukje zelfstandigheid wat je dan pas later ontwikkelt.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn ouders belden altijd alles voor mij vroeger. Had dus ook belangst toen ik zelf ineens moest bellen voor dingen. Nog steeds wel eens. Afhankelijk van het soort telefoontje dat ik moet plegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |