Gvd, zeg. Hardop.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:45 schreef Harmankardon het volgende:
Gecastreerde dieren worden altijd dikker
whehehquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:45 schreef Harmankardon het volgende:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:45 schreef Harmankardon het volgende:
Nu ben je mooi slank en knapquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:51 schreef Fascination het volgende:
Omg, zag net foto's van mezelf uit 2008.Tering, wat was ik daar dik en lelijk. Erg confronterend.
Ik voel je pijn.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:51 schreef Fascination het volgende:
Omg, zag net foto's van mezelf uit 2008.Tering, wat was ik daar dik en lelijk. Erg confronterend.
quote:
Zou morgen kunnen. Worden toch al jaren niet gebruikt.quote:
Ik voel met je mee. Kwam net een broek en jurk achterin m'n kast tegen van toen ik op z'n dikst was. Bizarquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:51 schreef Fascination het volgende:
App je ze even?quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:51 schreef Fascination het volgende:
Dat vind ik altijd wel leuk.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:55 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik voel met je mee. Kwam net een broek en jurk achterin m'n kast tegen van toen ik op z'n dikst was. Bizar
Ik had even een fuck ok misschien moet ik wat trotser zijn op de stappen die ik maak momentjequote:Op dinsdag 24 november 2015 17:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd wel leuk.Het verschil zien.
Hoaxquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:51 schreef Fascination het volgende:
Nee, je hebt gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik had even een fuck ok misschien moet ik wat trotser zijn op de stappen die ik maak momentjeik ben altijd zo verrekte streng voor mezelf
als iemand irl tegen me zegt dat hij het knap vind dat ik zoveel ben afgevallen geef ik als antwoord "mja het was knap geweest als ik het er nooit had aangegeten".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |