quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:23 schreef FrauMilena het volgende:
Gatver, die dingen gaf ik vroeger niet eens aan m'n hamster.Aaahw roofdiertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op de uni. En die sprinkhanen volgens mij in de Apenheul.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo dun bent.
[..]
Avontuurlijk.
In restaurant of zo?
Ik wil anders wel voor je gaan hoor...quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:25 schreef ElDinosaur het volgende:
Oeh, misschien naar LA voor training. Dat zou viesvervelend zijn.
Ik heb de foto's nog ter bewijs.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:17 schreef artelligence het volgende:
Heb eens loempia met meelwormen gehad.
Een aparte plek om sprinkhanen uit te delen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Op de uni. En die sprinkhanen volgens mij in de Apenheul.
Uitdelen? I wish. Keiharde doekoe's voor neer moeten leggen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een aparte plek om sprinkhanen uit te delen.
Dat is wel een reden waarom jongens op school mij mogen. Ik zit ze iedere keer voor gek te zettenquote:
Nouja, het is wel voedzaam.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
Uitdelen? I wish. Keiharde doekoe's voor neer moeten leggen.
Jij mag je mond best houdenquote:
No idea. Volgens mij gingen ze per 4 ofzo, en in mijn beleving was het pittig duur. Maar lang geleden.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, het is wel voedzaam.
Hoeveel vroegen ze voor 1 sprinkhaan?
Alles lijkt duur als je jong bent.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
No idea. Volgens mij gingen ze per 4 ofzo, en in mijn beleving was het pittig duur. Maar lang geleden.
Ja en horeca is sowieso duur. Ik bedoel in verhouding.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles lijkt duur als je jong bent.
Niet dat je nu niet ook nog jong bent.
Ik ben een fattyquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij mag je mond best houden
Ja dat komt omdat je een poezenmeneer bent inmiddelsquote:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat je een poezenmeneer bent inmiddels
Hahahah ow wowquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:45 schreef Harmankardon het volgende:
Gecastreerde dieren worden altijd dikker
Godverdomme m'n theequote:Op dinsdag 24 november 2015 17:45 schreef Harmankardon het volgende:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:45 schreef Harmankardon het volgende:
Gvd, zeg. Hardop.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:45 schreef Harmankardon het volgende:
whehehquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:45 schreef Harmankardon het volgende:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:45 schreef Harmankardon het volgende:
Nu ben je mooi slank en knapquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:51 schreef Fascination het volgende:
Omg, zag net foto's van mezelf uit 2008.Tering, wat was ik daar dik en lelijk. Erg confronterend.
Ik voel je pijn.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:51 schreef Fascination het volgende:
Omg, zag net foto's van mezelf uit 2008.Tering, wat was ik daar dik en lelijk. Erg confronterend.
quote:
Zou morgen kunnen. Worden toch al jaren niet gebruikt.quote:
Ik voel met je mee. Kwam net een broek en jurk achterin m'n kast tegen van toen ik op z'n dikst was. Bizarquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:51 schreef Fascination het volgende:
App je ze even?quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:51 schreef Fascination het volgende:
Dat vind ik altijd wel leuk.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:55 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik voel met je mee. Kwam net een broek en jurk achterin m'n kast tegen van toen ik op z'n dikst was. Bizar
Ik had even een fuck ok misschien moet ik wat trotser zijn op de stappen die ik maak momentjequote:Op dinsdag 24 november 2015 17:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd wel leuk.Het verschil zien.
Hoaxquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:51 schreef Fascination het volgende:
Nee, je hebt gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik had even een fuck ok misschien moet ik wat trotser zijn op de stappen die ik maak momentjeik ben altijd zo verrekte streng voor mezelf
als iemand irl tegen me zegt dat hij het knap vind dat ik zoveel ben afgevallen geef ik als antwoord "mja het was knap geweest als ik het er nooit had aangegeten".
Volgende avond dat ik Loka zie gaan we uit eten. Avond daarna moeten we langs mijn zusje voor verjaardag, dus weet niet of we dan moeten koken.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:59 schreef MissMSX het volgende:
Hoe lang zijn ze houdbaar? Als je over hebt is Loka er vast blij mee. Scheelt weer eten kopen
Krijg je dan niet juist een trots gevoel? Waar je uiteindelijk bent gekomenquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:51 schreef Fascination het volgende:
Dan maar zelf oppeuzelenquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende avond dat ik Loka zie gaan we uit eten. Avond daarna moeten we langs mijn zusje voor verjaardag, dus weet niet of we dan moeten koken.
Ja, dat wel, maar aan de andere kant schaamte dat ik me toen zo vertoonde. :$quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:01 schreef rival het volgende:
[..]
Krijg je dan niet juist een trots gevoel? Waar je uiteindelijk bent gekomen
quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:01 schreef rival het volgende:
[..]
Krijg je dan niet juist een trots gevoel? Waar je uiteindelijk bent gekomen
quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik had even een fuck ok misschien moet ik wat trotser zijn op de stappen die ik maak momentjeik ben altijd zo verrekte streng voor mezelf
als iemand irl tegen me zegt dat hij het knap vind dat ik zoveel ben afgevallen geef ik als antwoord "mja het was knap geweest als ik het er nooit had aangegeten".
Kan ook.quote:
Bij mij zit er praktisch geen vet meer op mijn armen en benen, maar mijn pens blijft onverminderd vet.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:03 schreef Faxie het volgende:
Ik ben onderhand weer zo zwaar als vroeger
Die moeten toch wel echt eerst in de pan?quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ook.
Ik heb ook leerlingen die willen heel graag slakken met me eten.
Check.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij mij zit er praktisch geen vet meer op mijn armen en benen, maar mijn pens blijft onverminderd vet.
De pens doet t m jaquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij mij zit er praktisch geen vet meer op mijn armen en benen, maar mijn pens blijft onverminderd vet.
Bij mannen is wat zwaarder zijn nooit zo lelijk en je hebt wel een slank hoofd.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:03 schreef Faxie het volgende:
Ik ben onderhand weer zo zwaar als vroeger
Mja aan de andere kant, niks zo moeilijk als je eigen fouten inzien en er iets aan doen.quote:
Dat doet me goedquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij mannen is wat zwaarder zijn nooit zo lelijk en je hebt wel een slank hoofd.
Jij valt sowieso niet op mannen, dus jouw mening telt nietquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij mannen is wat zwaarder zijn nooit zo lelijk en je hebt wel een slank hoofd.
Ja, moeten wel eerst bereid worden. Gelukkig zit er een keuken naast ons lokaalquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die moeten toch wel echt eerst in de pan?
En koeietongen enzo? Ook liefhebbers voor?
#nognooitslakkenop
Gewoon hongernegertjes dieet toch.quote:
Owquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jij valt sowieso niet op mannen, dus jouw mening telt niet
Die ik altijd zorgvuldig achter een paar lagen kleding verstopquote:
Vergeet de pussy nietquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik was vroegah best dun.
Toen ontdekte de 13-jarige VA frikandelbroodjes en energydrink
quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jij valt sowieso niet op mannen, dus jouw mening telt niet
Slimquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die ik altijd zorgvuldig achter een paar lagen kleding verstop
Ik mag zelfs nog wat aankomen hehequote:Op dinsdag 24 november 2015 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op zich, voor iemand met mijn levensstijl heb ik een prima lichaam
Je klinkt wel als een fijne docentquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, moeten wel eerst bereid worden. Gelukkig zit er een keuken naast ons lokaal
Koeietong heb ik een keer gegeten, nooit meer. Viezigheid.
[..]
Gewoon hongernegertjes dieet toch.
Daarom ga ik Loka ook meenemen naar de Eritreeër. Lekker afvallen.
Die heb ik ook. Dat buikje precies op de plek waar zwangere vrouwen ook een buikje krijgen. Alleen flubberigquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die ik altijd zorgvuldig achter een paar lagen kleding verstop
In de schoolkantinequote:Op dinsdag 24 november 2015 18:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik was vroegah best dun.
Toen ontdekte de 13-jarige VA frikandelbroodjes en energydrink
Ik heb mijn momentenquote:
Ja, daar. #fuckitquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Dat buikje precies op de plek waar zwangere vrouwen ook een buikje krijgen. Alleen flubberig
Hoewel het steeds beter wordt
Dat onderste randje net op je broekrandquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Dat buikje precies op de plek waar zwangere vrouwen ook een buikje krijgen. Alleen flubberig
Hoewel het steeds beter wordt
AH om de hoek toch.quote:
als je het dubbel vouwt met wat glijmiddel kun je het best fucken jaquote:
Alsof jij die hebtquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat onderste randje net op je broekrand
Ook jaquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
AH om de hoek toch.
Tassen bij de servicebalie afleveren enzo
Ik ben jaloers.quote:
Ik hoor dat wel van veel leerlingen. Vooral van de meisjes, hehe.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je klinkt wel als een fijne docent
Hmmmmmmmmm, daar hebben ze vast wel bananenbier
Die jaquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat onderste randje net op je broekrand
Wowquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:10 schreef Californium het volgende:
[..]
als je het dubbel vouwt met wat glijmiddel kun je het best fucken ja
Yupquote:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:10 schreef Californium het volgende:
[..]
als je het dubbel vouwt met wat glijmiddel kun je het best fucken ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry... geen woorden voor
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eigenlijk zou ik moeten gaan sporten, en SiIk iedere week een foto moeten sturen. Zodra zij het mooi vindt, moet ik stoppen omdat Loka me dan niet meer aantrekkelijk vindt.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat onderste randje net op over je broekrand
quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eigenlijk zou ik moeten gaan sporten, en SiIk iedere week een foto moeten sturen. Zodra zij het mooi vindt, moet ik stoppen omdat Loka me dan niet meer aantrekkelijk vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |