Laatst nog met iemand voor de lol gebeld, en als ik niet weg moest hadden we dat half uurtje ook makkelijk gehaaldquote:Op dinsdag 24 november 2015 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik over een heel jaar een half uur bij mekaar denk ik
Oh, je post anders amperquote:Op dinsdag 24 november 2015 16:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Terug? Nee. Weggeweest? Nee.
Met bekenden bel ik ook makkelijk. Maar als ik moet bellen voor formele dingen dan vind ik dat doodeng, struikel ik over woorden, vergeet ik wat ik wilde zeggen of hoe ik het wilde zeggen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Laatst nog met iemand voor de lol gebeld, en als ik niet weg moest hadden we dat half uurtje ook makkelijk gehaald![]()
Zonde, is een leuk medium. Waar ben je dan 'bang' voor?
Ja, ik heb ineens een fantastisch levenquote:
Oh wij zijn alleen goed genoeg voor je als het kut gaat?quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik heb ineens een fantastisch leven
In mijn beleving dus niet.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
Tis bijna hetzelfde als hier een berichtje neerzetten
Jullie zijn alleen goed genoeg voor me als jullie elkaar niet afmaken én als ik tijd heb om te fokken.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
Oh wij zijn alleen goed genoeg voor je als het kut gaat?
Laatst las ik dat we jou aan het pesten en stalken worden anders.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:20 schreef Faxie het volgende:
Tsss hier is het altijd kusjes en knuffeltjes
Dit is Fokquote:Op dinsdag 24 november 2015 16:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jullie zijn alleen goed genoeg voor me als jullie elkaar niet afmaken én als ik tijd heb om te fokken.
Ben ik met je eens. Waar ik bellen zelfs nog simpeler vind want dan denk ik niet.. Had ik mijn haar wel gekamd vanmorgen? Dat zou ik wel kunnen denken als de buurvrouw tegenover me staat.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:17 schreef SiIk het volgende:
[..]
In mijn beleving dus niet.
Ik vind bellen hetzelfde als tegen je buurvrouw aankletsrn als je de krant uit de brievenbus haalt. Dus.
Ow?quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:22 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Laatst las ik dat we jou aan het pesten en stalken worden anders.
De mannen doen daar al dagen niet aan. Nu valt wel op hoe gemeen sommige vrouwen hier zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jullie zijn alleen goed genoeg voor me als jullie elkaar niet afmaken én als ik tijd heb om te fokken.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:24 schreef rival het volgende:
[..]
De mannen doen daar al dagen niet aan. Nu valt wel op hoe gemeen sommige vrouwen hier zijn.
Ja, perro. vond dat. Wrs wilde hij in je broekje.quote:
Ook nog ja. Bellen is gewoon best oké.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Waar ik bellen zelfs nog simpeler vind want dan denk ik niet.. Had ik mijn haar wel gekamd vanmorgen? Dat zou ik wel kunnen denken als de buurvrouw tegenover me staat.
Ow maar dat is toch al een tijdje geleden?quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, perro. vond dat. Wrs wilde hij in je broekje.
Ik moet wel altijd even slikken voor ik een voicemail inspreekquote:Op dinsdag 24 november 2015 16:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ook nog ja. Bellen is gewoon best oké.
Ik vond het niet prettig, maar doordat ik op mn werk zoveel moet bellen, bel ik tegenwoordig zelfs met gemak mn schoonzus. Een wonderquote:Op dinsdag 24 november 2015 16:11 schreef Fripsel het volgende:
Ik vind bellen echt verschrikkelijk. Maar ik doe het wel. Bij m'n stage moest ik een deel van de tijd ook de inkomende telefoontjes beantwoorden. Brrr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |