Niet? Dat vertel je me nu pas?quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Natuurlijk kerel. Want zo werkt dat inderdaad.
Dat kreeg ik vannacht nog te horen...quote:
Het is wel een fijne lijn tussen gentleman en zacht ei. Word geen zacht ei.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:04 schreef yats het volgende:
[..]
Niet? Dat vertel je me nu pas?
[..]
Dat kreeg ik vannacht nog te horen...
Ik vond het wel een gentleman dat hij een topic voor je opent.quote:
Ik vind het grootste gedeelte echt sjappies. Wat dat betreft doen de Turkse vrouwen het stukken beter. Zal wel met de opvoeding te maken hebben.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Zou best een Turk daten.Maar vooralsnog ken ik er geen die ik aantrekkelijk vind en de meesten zijn me te gelovig.
Hoe bedoel je worden?quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is wel een fijne lijn tussen gentleman en zacht ei. Word geen zacht ei.
Er waren nog geen 5 minuten om, die gast kan nog geen 5 minuten volhoudenquote:Op dinsdag 24 november 2015 15:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vond het wel een gentleman dat hij een topic voor je opent.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
Toen je weer braaf van het meisje af bleef dat naast je lag?
Ik dacht dat jij wel hield van die dienstbare typjes.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:07 schreef rival het volgende:
[..]
Er waren nog geen 5 minuten om, die gast kan nog geen 5 minuten volhouden
Shots fired.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:07 schreef rival het volgende:
[..]
Er waren nog geen 5 minuten om, die gast kan nog geen 5 minuten volhouden
Hier zie ik allemaal hippe en zelfstandige Turkse mannen hoor. Stoere Arabische kerels zegmaar...quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind het grootste gedeelte echt sjappies. Wat dat betreft doen de Turkse vrouwen het stukken beter. Zal wel met de opvoeding te maken hebben.
Niets mis met een beetje teasenquote:Op dinsdag 24 november 2015 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
Toen je weer braaf van het meisje af bleef dat naast je lag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit!quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is wel een fijne lijn tussen gentleman en zacht ei. Word geen zacht ei.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Tsjah als je ze voorhoudt dat het slechts een vriendschappelijk afspraakje is zal je wel moeten he.quote:
Ik vind Turks zo'n lelijke taal.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind het grootste gedeelte echt sjappies. Wat dat betreft doen de Turkse vrouwen het stukken beter. Zal wel met de opvoeding te maken hebben.
Wat lief dat je me seks guntquote:
Dat valt wel mee hoor, met die fijne lijn.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is wel een fijne lijn tussen gentleman en zacht ei. Word geen zacht ei.
Besmet bloed injecteren volstaat hoor. Komt geen seks aan te pas.quote:
Mits vrouwelijkquote:Op dinsdag 24 november 2015 15:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel hield van die dienstbare typjes.
Dat is ook meer iets voor een gentleman dan een ordinair potje seks.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Besmet bloed injecteren volstaat hoor. Komt geen seks aan te pas.
Ik zie nog geen probleem. Of doel je specifiek op het geslacht?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |