Zelfs dat doe ik nu met gemak. Ook bij vriendinnen, terwijl ik dat eerst vreselijk vondquote:Op dinsdag 24 november 2015 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ik moet wel altijd even slikken voor ik een voicemail inspreek
Ik zit bij de receptie, niets aan de handquote:
vooruit, maar ik hou je in de gaten.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zit bij de receptie, niets aan de hand
De afsluiting is altijd awkward.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zelfs dat doe ik nu met gemak. Ook bij vriendinnen, terwijl ik dat eerst vreselijk vond
Oh dearquote:Op dinsdag 24 november 2015 16:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik heb ineens een fantastisch leven
I'll be watching you, bebequote:Op dinsdag 24 november 2015 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
vooruit, maar ik hou je in de gaten.
Ja, maar da's meer vanwege the element of surprise.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ik moet wel altijd even slikken voor ik een voicemail inspreek
ik doe altijd net of ik een tunnel inrijd en dat ik daarom moet ophangen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:34 schreef rival het volgende:
[..]
De afsluiting is altijd awkward.
Maar care
Just you and me.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
It takessss twoooooo beeebieeeeeeee
Goddamn I got bitches, damn I got bitchesquote:
Vanavond slapen op de bankquote:
is wel zo ja..quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, maar da's meer vanwege the element of surprise.
Damn, als er iets is waar ik een hekel aan hebquote:
Hahaha, neequote:
Echt?quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Damn, als er iets is waar ik een hekel aan heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zouden proeven?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, heb een leuke verrassing gehaald voor de kinders voor morgen na de toets.
Denken jullie dat zeEr zit er vast 1 tussen die probeertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zouden proeven?![]()
Denken jullie dat zeMijn oudste zou het zo doen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zouden proeven?![]()
Denken jullie dat zeIk zou het doen...Hou je over denk je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zouden proeven?Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Dit.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Er zit er vast 1 tussen die probeert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |