Doe mij dan maar een niet-gentleman. Wel eentje die de deur open houdt graag.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is ook meer iets voor een gentleman dan een ordinair potje seks.
Ordinaire potjes seks is niks voor een gentleman idd. Blij dat ik er geen ben.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is ook meer iets voor een gentleman dan een ordinair potje seks.
Deze manquote:Op dinsdag 24 november 2015 15:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie nog geen probleem. Of doel je specifiek op het geslacht?
Oh hai!quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Doe mij dan maar een niet-gentleman. Wel eentje die de deur open houdt graag.
En een jas aanbied in de kou toch?quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Doe mij dan maar een niet-gentleman. Wel eentje die de deur open houdt graag.
Het is dat ik geen Duitser ben...quote:
Mwah. Is wel lief maar hoeft niet. Enigszins afhankelijk van de situatie had ik zelf maar niet zo dom moeten zijn om te weinig kleren aan te trekken.quote:
0909-pindatimequote:Op dinsdag 24 november 2015 15:19 schreef artelligence het volgende:
Welke sekslijn zouden jullie aanbevelen?
0906 0911. Lekker bellen met hem. Lekker bellen met haar. Oehoe. Lekker bellen met elkaar.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:19 schreef artelligence het volgende:
Gewoon Straw bellen toch.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:19 schreef artelligence het volgende:
Haar nummer heb ik nog niet.quote:
Ik had bijna mn eigen nummer neergeknald, maar dat leek me toch niet zo'n goed idee.quote:
Pas op voor de lurkers hoorquote:Op dinsdag 24 november 2015 15:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik had bijna mn eigen nummer neergeknald, maar dat leek me toch niet zo'n goed idee.
Meer toegeven aan je primaire ingevingen ipv rationeel alles te overdenken en dan maar niks te doen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik had bijna mn eigen nummer neergeknald, maar dat leek me toch niet zo'n goed idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een leuke test. Laat ik nou toevallig nog een simkaartje hebben liggenquote:
Mensen die nadenkenquote:Op dinsdag 24 november 2015 15:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meer toegeven aan je primaire ingevingen ipv rationeel alles te overdenken en dan maar niks te doen.
06-12324444 was het toch?quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mensen die over alles nadenken.quote:
Zei geen vrouw ooitquote:Op dinsdag 24 november 2015 15:19 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mwah. Is wel lief maar hoeft niet. Enigszins afhankelijk van de situatie had ik zelf maar niet zo dom moeten zijn om te weinig kleren aan te trekken.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wel een leuke test. Laat ik nou toevallig nog een simkaartje hebben liggen
Impulsief doenquote:
Je hebt mij duidelijk nog niet ontmoet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |