Minder bier en andere shit, wat beweging and you're good to go.quote:
Dat klinkt op alle fronten heel begrijpelijkquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan er wel tegen, maar het zijn wel uren waar je minder zin in hebt.
Op een gegeven moment denk je dat je alles hebt geprobeerd wat je zou kunnen proberen zonder ingrijpen vanuit hogerhand. Dat ontneemt je een beetje het plezier.
Dat wil niet zeggen dat het geen uitdaging is. Het is wel dat de bevrediging groter is als een les met die klas goed loopt.
Alleen de broccoli en de bloemkool, samen 300 gram geloof ik... Of 250quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:02 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf niet kunnen beheersen.
[..]
Lekker hoor.Ik heb het andersom, tijdens het eten en gewoon overdag denk ik aan m'n bed.
Dat hadden wij gisterquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:09 schreef Samzz het volgende:
Voor morgen heb ik spruitjes. Spruitjes
!
Gebakken met spekjes en ui. Gebakken aardappeltjes erbijquote:
Aah, uitje is een goed idee. Ik eet niet zo veel aardappels... Eigenlijk kan ik me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst aardappels op heb die niet vermomd waren als patatquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gebakken met spekjes en ui. Gebakken aardappeltjes erbij
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk hoorde er ook verse peterselie bij volgens het recept, maar dat heb ik zelden in huisquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aah, uitje is een goed idee. Ik eet niet zo veel aardappels... Eigenlijk kan ik me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst aardappels op heb die niet vermomd waren als patat.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]Haha, ja, die is echt te foutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Hehe dat had ik een maand geleden heel erg.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja
Morgen ga ik voor zalm, spinazie en een gekookt eitje denk ik![]()
Ik kan de hele dag door wel aan eten denken(en dat doe ik ook vaak, zelfs als ik 's avonds in bed lig)
Wel lekkerquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eigenlijk hoorde er ook verse peterselie bij volgens het recept, maar dat heb ik zelden in huis
Maar zonder de spekjes is het denk ik wel een goede toevoeging
Ik maak als ik aardappels eet er 9 van de 10 keer gebakken aardappels van. Soort patat, maar dan anders
Doen alsof jij mijn lichaam kentquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:07 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Minder bier en andere shit, wat beweging and you're good to go.
Oh ja, laten we allemaal even onze lijstjes opnoemen.
Toch maar voor het shirt gaan dan.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doen alsof jij mijn lichaam kent
Ik doe niet aan suikers, varken, en zo min mogelijk zuivel. FIets elke dag een uurtje en (sinds kort) maximaal 1 biertje per dag. We komen er wel, ooit.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:19 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Toch maar voor het shirt gaan dan.
Ik vroeg me af wat fletsen was.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik doe niet aan suikers, varken, en zo min mogelijk zuivel. FIets elke dag een uurtje en (sinds kort) maximaal 1 biertje per dag. We komen er wel, ooit.
Dan lekker niet doenquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel lekker. Ik voel me altijd zo opgeblazen door aardappels, dus eet ik ze niet zo graag
.
Dat is op en neer schudden met je bierbuik.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vroeg me af wat fletsen was.
Leek me iets smerigs!
#fuckitquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is op en neer schudden met je bierbuik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |