De groenteburger van de McDonalds vind ik niet meer lekkerquote:
En ik maar denken dat het kreeft en oesters warenquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:35 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Oh gosh. Weet je wat stiekem mijn guilty pleasure iseen frikandellenbroodje met een blikje energiedrink
!!!
* geeft Samzz een paar wortels en een komkommerquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga weg, ik eet geen vlees. En McDonalds is absoluut niet mijn guilty pleasure.
Enkel degenen die het zelf willen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wil je nu alle vrouwen zich dikkerdjes laten vreten
Ik heb heel veel groenteburgers als lunch op, gewoon omdat ik ze lekker vond. Te lekker, als ik er nu aan denk word ik misselijk zoveel heb ik er op.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
De groenteburger van de McDonalds vind ik niet meer lekker.
Ik lust geen wortelsquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
* geeft Samzz een paar wortels en een komkommer
Wat doe je met die drukke lui?quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben jaloers.
Ik eet onregelmatig, vaak ongezond ontbijten met een Red Bull en wat koekjes, avondeten een bak ijs. Dat soort dingen. En nooit bewegen.
[..]
Ik hoor dat wel van veel leerlingen. Vooral van de meisjes, hehe.
Er zitten helaas ook een fiks stel drukke jongens in mijn klassen. Die hebben dan weer een hele slechte aan me.
Dat is niet het principe van leven en laten leven.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zou je denken? Als iedereen gewoon lekker deed waar die zin in had? ...
Serieus? Bahquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:38 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb heel veel groenteburgers als lunch op, gewoon omdat ik ze lekker vond. Te lekker, als ik er nu aan denk word ik misselijk zoveel heb ik er op.
Heb beide sowieso nog nooit opquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het kreeft en oesters waren
Men wil helaas geen dikkiesquote:
Mwaquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is niet het principe van leven en laten leven.
Ik zal jou eens volstoppenquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk mens![]()
* Faxie stopt Samzz vol met allerlei lekkere dingen
Nee, dank jequote:
Smakelijkquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dank je. Ik ga eten. Broccoli en bloemkool met een roereitje
.
Je probeert ze te richten. Sommigen zijn druk omdat ze naast iemand zitten, of omdat ze stoer willen doen voor iemand, of omdat ze aan medicijnen zitten etc.quote:
Maar dan hoef je de kilootjes er niet af te trainenquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:42 schreef FrauMilena het volgende:
Ik at net ook o.a. broccoli. Vandaar dit strakke lijf.
Vind je dat leuk om te doen dan?quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar dan hoef je de kilootjes er niet af te trainen
Groepsdynamiek is wel altijd lastig. Is dat onderdeel van lesgeven wel iets waar je tegen kunt? of misschien zelfs juist een uitdaging in ziet?quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je probeert ze te richten. Sommigen zijn druk omdat ze naast iemand zitten, of omdat ze stoer willen doen voor iemand, of omdat ze aan medicijnen zitten etc.
Een aantal heb ik laten nakomen, waarin ze zelf mochten bepalen hoe ze zich beter gingen gedragen. En wat de consequenties zouden kunnen zijn als ze zich toch misdragen.
Er is echter een klas die zich stelselmatig misdraagt en waar dat moeizaam gaat. Maar dat is bij iedere docent zo. Daar hebben we nog geen oplossing voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Kaneelstokje op 24-11-2015 18:50:48 ]Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:44 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Vind je dat leuk om te doen dan?
quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit topic moet meer buikjes hebben.Mag dat wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net lekker pizza besteldquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Alleenstaande mannen eten doorgaans vast niet zo gezond.
Oehquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijk nog maar eens goed, boef.
Ik kan er wel tegen, maar het zijn wel uren waar je minder zin in hebt.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Groepsdynamiek is wel altijd lastig. Is dat onderdeel van lesgeven wel iets waar je tegen kunt? of misschien zelfs juist een uitdaging in ziet?
Ah, ik las alleenwonendquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dit zou je kunnen zien als een subtiele dumpmethode.
Simpel maar oh zo lekker.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ah, ik las alleenwonend![]()
Maar nee, ik had biologisch kipfiletje, krielaardappeltjes en appelmoes.
Niet het gezondste wat er is, maar ook niet verkeerd. Heb genoten
Jaquote:
fattyquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:01 schreef HostiMeister het volgende:
Uhgg.. ik heb zo veeel gegeten![]()
[ afbeelding ]
Mensen die zichzelf niet kunnen beheersen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:01 schreef HostiMeister het volgende:
Uhgg.. ik heb zo veeel gegeten![]()
[ afbeelding ]
Lekker hoor.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja
Morgen ga ik voor zalm, spinazie en een gekookt eitje denk ik![]()
Ik kan de hele dag door wel aan eten denken(en dat doe ik ook vaak, zelfs als ik 's avonds in bed lig)
Als ontbijt een banaan, als lunch een boterham met kaas en een banaan en ik had met toch trek zojuistquote:
Waarom eet je als een muis?quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ontbijt een banaan, als lunch een boterham met kaas en een banaan en ik had met toch trek zojuist![]()
Zo veel groentequote:Op dinsdag 24 november 2015 19:07 schreef Samzz het volgende:
Vanochtend twee broodjes met kaas, tussendoor een banaan, lunch een kommetje muesli, tussendoor een appel en net broccoli en bloemkool met een roereitje, en champignons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |