Het is irritant, maar je moet het maar zien dat mensen bezorgd zijn. Zelfs al is het compleet onnodig, is het vast goed bedoeld. Tegen een dik persoon is het minder geaccepteerd omdat mensen weten dat afvallen moeilijk is, terwijl meer eten minder moeilijk lijkt.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:24 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Iemand was een keer godsgruwelijk blij toen hij me friet zag eten.En m'n pa beschuldigde me van een eetstoornis.
en iedereen vind het nodig om te blijven roepen dat ik echt niet meer moet afvallen nu. Eh ja hallo jongens, ik heb al 2 maanden een stabiel gewicht.
Het irriteert me. Toen ik dik was zei niemand tegen me dat ik eens voor mezelf moest gaan zorgen en minder moest eten.

Die veroordelende blikken als een dik persoon een hamburger eet zijn net zo vervelend.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:24 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Iemand was een keer godsgruwelijk blij toen hij me friet zag eten.En m'n pa beschuldigde me van een eetstoornis.
en iedereen vind het nodig om te blijven roepen dat ik echt niet meer moet afvallen nu. Eh ja hallo jongens, ik heb al 2 maanden een stabiel gewicht.
Het irriteert me. Toen ik dik was zei niemand tegen me dat ik eens voor mezelf moest gaan zorgen en minder moest eten.

Daar heb ik nooit zo'n last van gehad eigenlijk. Mja zoals ik zei, dat dik zijn was een symptoom van. Dus het kan me prima niet opgevallen zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die veroordelende blikken als een dik persoon een hamburger eet zijn net zo vervelend.

Nouja een hamburger eten is dan nog niet zo'n ramp, maar als ze er ook nog een cheeseburgertje bij nemen, samen met een grote milkshake en een gebakje als toetje, tja dan is het wel duidelijk waar het allemaal vandaan komtquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die veroordelende blikken als een dik persoon een hamburger eet zijn net zo vervelend.

Mij valt het wel op. En ik kom nauwelijks bij fastfood tentenquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:32 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit zo'n last van gehad eigenlijk. Mja zoals ik zij, dat dik zijn was een symptoom van. Dus het kan me prima niet opgevallen zijn.

Waarom? Die persoon kan heel goed bezig zijn met afvallen en zichzelf eens in de zoveel tijd een verzetje gunnen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja een hamburger eten is dan nog niet zo'n ramp, maar als ze er ook nog een cheeseburgertje bij nemen, samen met een grote milkshake en een gebakje als toetje, tja dan is het wel duidelijk waar het allemaal vandaan komt

Ik was op dat moment heel hard bezig met geen fuck meer willen voelen dus ik denk dat het me echt ontgaan is.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij valt het wel op. En ik kom nauwelijks bij fastfood tenten.

Een verzetje....quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Die persoon kan heel goed bezig zijn met afvallen en zichzelf eens in de zoveel tijd een verzetje gunnen.

Kan heel goed, hoorquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik was op dat moment heel hard bezig met geen fuck meer willen voelen dus ik denk dat het me echt ontgaan is.

Ja, een verzetje. Gewoon even een dagje eten wat je lekker vindt.quote:

Een ander verzetje is dan weer goed voor de lijnquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Die persoon kan heel goed bezig zijn met afvallen en zichzelf eens in de zoveel tijd een verzetje gunnen.

Dat is iets anders dan 5000 calorieen naar binnen stouwenquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, een verzetje. Gewoon even een dagje eten wat je lekker vindt.

Kan best daarop volgenquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een ander verzetje is dan weer goed voor de lijn

De wereld zou sowieso een stuk mooier zijn als dat principe wat meer beleefd zou worden.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:33 schreef Samzz het volgende:
Of er gewoon schijt aan hebben. Leven en laten leven.

Who cares? Ieder zijn meug. Het is maar een voorbeeld.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan 5000 calorieen naar binnen stouwen

McHauteCuisinequote:Op dinsdag 24 november 2015 18:35 schreef FrauMilena het volgende:
En dan McDonalds eten ipv 5 gangen diner.

100% rundvlees, hoorquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:35 schreef FrauMilena het volgende:

Oh gosh. Weet je wat stiekem mijn guilty pleasure isquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:35 schreef FrauMilena het volgende:

Ga weg, ik eet geen vlees. En McDonalds is absoluut niet mijn guilty pleasure.quote:

Wil je nu alle vrouwen zich dikkerdjes laten vretenquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De wereld zou sowieso een stuk mooier zijn als dat principe wat meer beleefd zou worden.

Zou je denken? Als iedereen gewoon lekker deed waar die zin in had? ...quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De wereld zou sowieso een stuk mooier zijn als dat principe wat meer beleefd zou worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |