En dan wordt er iemand boos omdat ik donderdagavond niet mee wil naar Haarlem voor onze teamontwikkeling. Alsof ik niks beters te doen hebquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ook tussen mijn oren zitten hoor, ik weet het niet.
Damn.Wel een hoop saai kutwerk volgens mij. Al vraag ik me wel af hoe rapportvergaderingen gaan. Al maak ik dat waarschijnlijk spannender in mijn hoofd dan het daadwerkelijk is.
Jij wacht ook op Air?quote:
Stuk of 160.quote:
In hoeverre ken je zoveel mensen goed genoeg om er iets zinnigs over te zeggen?quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan wordt er iemand boos omdat ik donderdagavond niet mee wil naar Haarlem voor onze teamontwikkeling. Alsof ik niks beters te doen heb
Ja, vergaderingen zijn niet zo boeiend hoor. Gewoon bespreken wie wat kan en wat die niet kan. Wat heb je geprobeerd, wat werkt, wat niet, wat kan er beter. Plus eerste advies voor volgend jaar qua niveau.
[..]
Jij wacht ook op Air?
[..]
Stuk of 160.
Niet allemaal. Maar over het algemeen ken je de probleemleerlingen beter omdat je daar meer tijd aan besteed.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In hoeverre ken je zoveel mensen goed genoeg om er iets zinnigs over te zeggen?
Ik heb dat altijd als ik probeer te hosselen en word afgewezen.quote:
Dan zou het geen deja vu moeten zijn/worden :$quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet allemaal. Maar over het algemeen ken je de probleemleerlingen beter omdat je daar meer tijd aan besteed.
Als een kader leerling cijfers scoort die goed genoeg zijn om naar kader te mogen, dan wordt er niet lang bij stil gestaan uiteraard.
[..]
Ik heb dat altijd als ik probeer te hosselen en word afgewezen.
Time changes everythingquote:
Die mensen blijven hangen, jammer voor zequote:Op dinsdag 24 november 2015 21:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn zo tijdloos dat ze vijftien jaar dezelfde grapjes maken.
Ik ben wel minder sociaal gehandicapt dan 10 jaar geleden. Dat scheelt.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan zou het geen deja vu moeten zijn/worden :$
Learn and adapt jwz
Zo sociaal gehandicapt heb ik je nooit gevonden iig. Volgens mij vertel je jezelf dat teveelquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben wel minder sociaal gehandicapt dan 10 jaar geleden. Dat scheelt.
10 jaar geleden stond ik zo te trillen toen ik iemand wilde vertellen dat ik haar leuk vond, dat het pijn deed.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo sociaal gehandicapt heb ik je nooit gevonden iig. Volgens mij vertel je jezelf dat teveel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ouwe lul ben je ook.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:48 schreef HostiMeister het volgende:
10 jaar geleden had ik er al 5 jaar HBO op zitten
Voor werk of vakantie?quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:47 schreef HostiMeister het volgende:
Zo... net ff een reis geboekt naar Orlando
Hey, ik ook niet. Boksquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had toen nog niet eens gemenstrueerd
Vakantie, 9 daagjes met een maatje, met auto. Van Orlando naar Miamiquote:
Lekkerrrr.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vakantie, 9 daagjes met een maatje, met auto. Van Orlando naar Miami
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
Ik al welquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
Koop xbox, kunnen we samen Minecraft spelen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:52 schreef FrauMilena het volgende:
Ik zie een geinig spelletje maar
1. Ik raak m'n ps3 maar 1x in de 6-12 maanden aan
2. ik heb geen vrienden om mee te spelen
Wtfquote:
Minecraft is alleen okay op de pc.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Koop xbox, kunnen we samen Minecraft spelen.
Hahaha, genant. Ik had het eerst geprobeerd geheim te houden voor mijn moeder ofzo, weet niet echt meer waarom eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:56 schreef Fripsel het volgende:
Wn mijn moeder ging het aan heel de familie vertellenik heb ook echt kotsen van de pijn menstruaties gehad. Blij dat dat niet meer is
Dacht je dat het tijd was om uitgehuwelijkt te worden?quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hahaha, genant. Ik had het eerst geprobeerd geheim te houden voor mijn moeder ofzo, weet niet echt meer waarom eigenlijk.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dacht je dat het tijd was om uitgehuwelijkt te worden?
Gewoon pech. Was ook al vroeg lang. In groep 8 was ik 1m73quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:57 schreef FrauMilena het volgende:
Was je zo'n dikkerdje dan of gewoon pech?
Je kent zequote:Op dinsdag 24 november 2015 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dacht je dat het tijd was om uitgehuwelijkt te worden?
Ah ok, toen was ik nog in de 1.6x. Zo lievquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:59 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Gewoon pech. Was ook al vroeg lang. In groep 8 was ik 1m73Ik heb me wel altijd groot en lomp gevoeld.
Ik begon toen net op de universiteit...quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:52 schreef artelligence het volgende:
10 jaar geleden ging ik net naar het HBO.
Nerdje.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:02 schreef yats het volgende:
[..]
Ik begon toen net op de universiteit...
Ik had zo mee kunnen spelen in revenge of the nerdsquote:
Aaah de universiteit, de tijd van dronken rondneuken met vrouwen zonder naam of gezichtquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:02 schreef yats het volgende:
[..]
Ik begon toen net op de universiteit...
Nee, dat was het hbo.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaah de universiteit, de tijd van dronken rondneuken met vrouwen zonder naam of gezicht![]()
Toch?
Wow dat klinkt goed.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:15 schreef HostiMeister het volgende:
Tof, reis is geboekt krijg ik net door, fucking steal man. 320 euro naar florida voor 9 dagen inclusief huurauto. Absurd
Damn... Toen was je ook al oud zegquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:48 schreef HostiMeister het volgende:
10 jaar geleden had ik er al 5 jaar hbo op zitten
p.p. excl overnachting of wat?quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:15 schreef HostiMeister het volgende:
Tof, reis is geboekt krijg ik net door, fucking steal man. 320 euro naar florida voor 9 dagen inclusief huurauto. Absurd
Yequote:Op dinsdag 24 november 2015 22:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
p.p. excl overnachting of wat?
He WT, ouwe reus van me.quote:
Dat is inderdaad spotgoedkoopquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:15 schreef HostiMeister het volgende:
Fucking ancient. Je weet zelf.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Damn... Toen was je ook al oud zeg!
Nice!quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:15 schreef HostiMeister het volgende:
Ik kwam mijn ex in de introweek tegen en heb mijn hele studietijd een relatie met haar gehad, dus ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaah de universiteit, de tijd van dronken rondneuken met vrouwen zonder naam of gezicht![]()
Toch?
Tien jaar geleden was ik braafjes getrouwd met een ex playmatequote:Op dinsdag 24 november 2015 22:19 schreef ElDinosaur het volgende:
10 jaar geleden was ik bijna klaar met HBO.
Jij bent ook al zo oud?quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:19 schreef ElDinosaur het volgende:
10 jaar geleden was ik bijna klaar met HBO.
Jij neukt ook rond met vrouwen zonder gezicht?quote:
Oh, vrouwen, nee.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:21 schreef yats het volgende:
[..]
Jij neukt ook rond met vrouwen zonder gezicht?
Ja, vast.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gerijpt noemen we dat, jong blaadje van me.
Dat zou een reden voor mij zijn om een schurfthekel aan haar te hebben retrospectief bezienquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:20 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kwam mijn ex in de introweek tegen en heb mijn hele studietijd een relatie met haar gehad, dus ik zou het niet weten
Klinkt als een goede horrorfilm.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:21 schreef yats het volgende:
[..]
Jij neukt ook rond met vrouwen zonder gezicht?
Dus je prime fucking years vastgezeten in een relatie, verklaart een hoop dit.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:20 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kwam mijn ex in de introweek tegen en heb mijn hele studietijd een relatie met haar gehad, dus ik zou het niet weten
Doet me denken aan Ich Seh Ich Sehquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt als een goede horrorfilm.
Of misschien huurmoordenaars uit Braavos.
Si.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:23 schreef Fripsel het volgende:
Dus eigenlijk is dit gewoon de bejaardensoos
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]Ik heb geen idee hoe je eruit ziet, dus dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit klinkt goed. Ik zal morgen eens kijken.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Doet me denken aan Ich Seh Ich Seh
[ afbeelding ]
Is dat zo? Tja, ik weet niet of het anders wellicht anders gelopen was. Het verleden is het verleden.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus je prime fucking years vastgezeten in een relatie, verklaart een hoop dit.
Jup. Alleen de mannen zijn hier belachelijk oud, lopen ook nog genoeg kindermeisjes rond hier, altijd heel gevaarlijkquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:23 schreef Fripsel het volgende:
Dus eigenlijk is dit gewoon de bejaardensoos
Ik ben volwassen ja.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jup. Alleen de mannen zijn hier belachelijk oud, lopen ook nog genoeg kindermeisjes rond hier, altijd heel gevaarlijk
Had ik dat niet bij Lokje neergelegd?quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He WT, ouwe reus van me.
Wanneer gaan jij en Lokje nou vissalon eten?
Ik ben niet haatdragend en gun haar ergens het geluk. Al heb ik haar regelmatig vervloekt, afgelopen weekend nog zelfs.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zou een reden voor mij zijn om een schurfthekel aan haar te hebben retrospectief bezien
pehehe.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:29 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ben volwassen ja.En Fripsel ook
Ik kan vrijdag de 11e denk ikquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had ik dat niet bij Lokje neergelegd?
Als een minder behaarde net zo knappe tweelingbroer van mij. Al heeft dino de goede ogen geerft.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe je eruit ziet, dus dat.
Je moederquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een kind van negen denkt zelf ook dat het al groot en volwassen is
quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:31 schreef yats het volgende:
[..]
Als een minder behaarde net zo knappe tweelingbroer van mij. Al heeft dino de goede ogen geerft.
Ach lieverd toch.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:29 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ben volwassen ja.En Fripsel ook
Is een tricky dagje hoor. We zouden romantisch het kerstdiner kunnen doen? Normaal pak ik dan een McDonaldsje op de 25e.quote:
Ja ja ja. Is goed hoorquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:32 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
In jaren wel, godverrrrrdomme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |