Zou zomaar kunnenquote:
Lekker weertje voor Ijmuiden dan, dit heb ik vaker in andere landen gezien dan hier.quote:Op maandag 9 november 2015 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen
Edit: Nee, IJmuiden volgens mij
We gaan het afwachten.. Het schijnt dat het weer extremer wordt ....quote:Op maandag 9 november 2015 23:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Lekker weertje voor Ijmuiden dan, dit heb ik vaker in andere landen gezien dan hier.
Dan kijk ik morgen wel of de schutting nog staatquote:Op maandag 9 november 2015 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
We gaan het afwachten.. Het schijnt dat het weer extremer wordt ....
Zal wel lukkenquote:Op maandag 9 november 2015 23:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan kijk ik morgen wel of de schutting nog staat
Heb de stoelen uit voorzorg alvast van balkon gehaald.quote:Op maandag 9 november 2015 23:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan kijk ik morgen wel of de schutting nog staat
Verstandig, straks vallen ze omquote:Op maandag 9 november 2015 23:29 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Heb de stoelen uit voorzorg alvast van balkon gehaald.
Even in de wind zetten en kijken of je wat voor stormschade krijgt.quote:Op maandag 9 november 2015 23:37 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Mijn auto is langzaam aan het instorten, dat is lastiger probleem.
Heb altijd nog 2 PK voor de kar bij noodgevallen.quote:Op maandag 9 november 2015 23:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Even in de wind zetten en kijken of je wat voor stormschade krijgt.
En anders gewoon over op 1 pk
Zou ik niet doen in deze tijd, voor je het weet wil een man met baard meeliftenquote:Op maandag 9 november 2015 23:47 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Heb altijd nog 2 PK voor de kar bij noodgevallen.
Die mag achterop.quote:Op maandag 9 november 2015 23:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Zou ik niet doen in deze tijd, voor je het weet wil een man met baard meeliften
Kan de rus hem niet meer fixen?quote:Op maandag 9 november 2015 23:37 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Mijn auto is langzaam aan het instorten, dat is lastiger probleem.
Jawel maar de voorwiel ophanging begint te rammelen , motorblok loopt op zijn einde alhoewel die het goed vol blijft houden.quote:
Hoeveel km op de meter?quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:11 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Jawel maar de voorwiel ophanging begint te rammelen , motorblok loopt op zijn einde alhoewel die het goed vol blijft houden.
220.000 met 1.4 en distributieriem sinds 160.000 ruim 6 jaar geleden, is soort van loterij hoelang dat nog goed gaat.quote:
Dan zou ik maar eens op zoek gaan naar iets anders...quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:19 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
220.000 met 1.4 en distributieriem sinds 160.000 ruim 6 jaar geleden, is soort van loterij hoelang dat nog goed gaat.
Ja zoiets lijkt me wel wat.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens op zoek gaan naar iets anders...
Hoogste tijd om afscheid te nemenquote:Op dinsdag 10 november 2015 00:20 schreef PP_Sound het volgende:
Heb er zelf 60.000 met gereden met weinig kosten 3 jaar lang.
Die zag ik afgelopen week. Die reed me in de weg bij het oversteken van een kruispuntquote:Op dinsdag 10 november 2015 00:23 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ja zoiets lijkt me wel wat.
[ afbeelding ]
Ze zijn niet zo gewild en daarom redelijk goedkoop.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zag ik afgelopen week. Die reed me in de weg bij het oversteken van een kruispunt
Ik kijk op andere plek.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:27 schreef chufi het volgende:
Die Porsches zijn over de ton en dan nog vragen ze extra kosten voor het rijklaar maken ...
Hier gebruiken ze het als vlucht auto om daarna ergens in de fik te steken ...quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:31 schreef PP_Sound het volgende:
Het is wel wat lastig parkeren in A'dam West met dat ding.
Heb Piazolla live gezien ruim 2 uur en dat neemt niemand me meer af, dat was echt geweldig.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:31 schreef chufi het volgende:
Wat is dat voor een slappe accordeonist dat ie zn instrument moet ondersteunen en dan met zn schoenen op een nieuw leren pianobankje
Ja daarom.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier gebruiken ze het als vlucht auto om daarna ergens in de fik te steken ...
Zijn 2e hands niet zo gewild en ik wacht mijn kans af.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar het scheelt idd al bijna 20.000 E in Duitsland op de officiele dealersite...
Zou het verbruik wel kloppen?quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:36 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Zijn 2e hands niet zo gewild en ik wacht mijn kans af.
Weet je wat die grote wegen? Als je daar lang mee moet staan krijg je een kromme rug en je moet nog spelen ook.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:31 schreef chufi het volgende:
Wat is dat voor een slappe accordeonist dat ie zn instrument moet ondersteunen en dan met zn schoenen op een nieuw leren pianobankje
Verdorie voor 1 nummertje, waarschijnlijk alleen omdat het wel stijl leek te hebbenquote:Op dinsdag 10 november 2015 00:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet je wat die grote wegen? Als je daar lang mee moet staan krijg je een kromme rug en je moet nog spelen ook.
Je bent nog serieus ook... 300 op de teller, kan alleen maar in Duitslandquote:Op dinsdag 10 november 2015 00:48 schreef PP_Sound het volgende:
Met huidige auto kan ik gaspedaal indrukken maar veel harder ga ik niet.
Met de volgende wel.
Ik hoef niet zover voordat ik grens over ben, dan immer gerade naar Oberhausen of Rechtsaf naar Düsseldorf of Köln.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent nog serieus ook... 300 op de teller, kan alleen maar in Duitsland
Geloof me, mijn ex heeft er enkele waaronder een hele grote, en die is tering zwaar, baardaap heeft een kleinere, een Wiener (dat klinkt raar maar het gaat dus over een trekzak....shit, dat klinkt ook alweer raar) ik geef het op, punt is dat die grote zwaar zijn, pfffffffffff..quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Verdorie voor 1 nummertje, waarschijnlijk alleen omdat het wel stijl leek te hebben
Ik zit op 10 km van de grens.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:52 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik hoef niet zover voordat ik grens over ben, dan immer gerade naar Oberhausen of Rechtsaf naar Düsseldorf of Köln.
Ik raak het kwijt nu.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geloof me, mijn ex heeft er enkele waaronder een hele grote, en die is tering zwaar, baardaap heeft een kleinere, een Wiener (dat klinkt raar maar het gaat dus over een trekzak....shit, dat klinkt ook alweer raar) ik geef het op, punt is dat die grote zwaar zijn, pfffffffffff..
En binnen een uur zit je op je landgoedquote:Op dinsdag 10 november 2015 00:52 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik hoef niet zover voordat ik grens over ben, dan immer gerade naar Oberhausen of Rechtsaf naar Düsseldorf of Köln.
Het ging hier om zo'n klein Argentijns dingetjequote:Op dinsdag 10 november 2015 00:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geloof me, mijn ex heeft er enkele waaronder een hele grote, en die is tering zwaar, baardaap heeft een kleinere, een Wiener (dat klinkt raar maar het gaat dus over een trekzak....shit, dat klinkt ook alweer raar) ik geef het op, punt is dat die grote zwaar zijn, pfffffffffff..
Ah, die vierkante dingen, die zijn ook niet echt licht hoor, maar voor 1 nummertje moet het te doen zijn. Ff denken die dingen hebben een naam, ben het even kwijt.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Het ging hier om zo'n klein Argentijns dingetje
Dat ligt 80 km onder Keulen en met motor kan het in anderhalf uur.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
En binnen een uur zit je op je landgoed
Ik kom er regelmatig, maar ik hoef niet eens zelf te gaan, mijn broertje rijdt en neemt voor me mee als ik dat wil.quote:
Mijn broer regelt de paddo'squote:Op dinsdag 10 november 2015 00:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kom er regelmatig, maar ik hoef niet eens zelf te gaan, mijn broertje rijdt en neemt voor me mee als ik dat wil.
Mijn broertje en ik zorgen al 35 jr. voor elkaar, als het om roken en drinken gaat, heeft een van ons niks, dan kunnen we altijd bij elkaar terecht.quote:
Mijn broer kan bij mij terecht wanneer hij in de shit zit, verder issie 8 jaar jonger en toen ik nog thuis woonde al strontvervelend.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn broertje en ik zorgen al 35 jr. voor elkaar, als het om roken en drinken gaat, heeft een van ons niks, dan kunnen we altijd bij elkaar terecht.
Maar dat komt eigenlijk zelden voor.![]()
Mijne is 5 jaar jonger, vroeger veel ruzie, ook slaande ruzie gemaakt, maar op een bepaald moment zijn we gestopt met ruzie maken, na de dood van mijn vader groeiden we meer naar elkaar toe, nu zie ik hem bijna dagelijks, vandaag ook een uurtje.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:02 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Mijn broer kan bij mij terecht wanneer hij in de shit zit, verder issie 8 jaar jonger en toen ik nog thuis woonde al strontvervelend.
Mijn vader leeft nog en heb geen idee waar ibroer uithangt tegenwoordig?quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijne is 5 jaar jonger, vroeger veel ruzie, ook slaande ruzie gemaakt, maar op een bepaald moment zijn we gestopt met ruzie maken, na de dood van mijn vader groeiden we meer naar elkaar toe, nu zie ik hem bijna dagelijks, vandaag ook een uurtje.
Moeder is nu bij broer in Luxemburg en die neemt overmorgen als ze terug komt de tabak voor ons mee.
Jij hebt alleen zussen of laat mijn geheugen me in de steek?quote:
1 broer en 1 zusquote:Op dinsdag 10 november 2015 01:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij hebt alleen zussen of laat mijn geheugen me in de steek?
De mijnen heb ik hier nog nooit over de vloer gehad...quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:16 schreef PP_Sound het volgende:
Mijn broer is een bijzonder persoon en hij weet me te vinden.
Haha, zo een zus heb ik ook, alleen is mijn zwager leidinggevende bij de gemeente, maar ik heb al 30+ jaar geen contact meer met hen, ik was het op een gegeven moment beu, later volgden mijn moeder en broers ook, bleek ik gelijk te hebben.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:17 schreef PP_Sound het volgende:
Mijn zus is dodelijk saai, getrouwd met ambtenaar bij de platsoenendienst en hopman bij de verkenners.
Die knollen fokken snapt alleen mijn broertje misschien.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Haha, zo een zus heb ik ook, alleen is mijn zwager leidinggevende bij de gemeente, maar ik heb al 30+ jaar geen contact meer met hen, ik was het op een gegeven moment beu, later volgde mijn moeder en broers ook, bleek ik gelijk te hebben.
Ach, als ik echt hulp nodig heb staan ze voor me klaar, maar ik vraag zelden om hulp.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:23 schreef PP_Sound het volgende:
Maar ben het gewend om eigen weg te zoeken, niemand gaat dat voor je doen.
Vrouwen vinden altijd wel iets waarover ze kunnen kibbelen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:29 schreef PP_Sound het volgende:
Mijn vrouw en mijn moeder samen is lachen, water en vuur.
Ik duik dan met Duitse zwager de keuken in bij schoonmoeder.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vrouwen vinden altijd wel iets waarover ze kunnen kibbelen.
Ben blij dat ik van mijn ex schoonfamilie af ben, zij en ik gingen niet goed samen, zacht uitgedrukt.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:35 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik duik dan met Duitse zwager de keuken in bij schoonmoeder.
En ondertussen roken in de tuinquote:Op dinsdag 10 november 2015 01:36 schreef PP_Sound het volgende:
Wanneer koelkast leeg is dan checken we de kelder.
Karl mijn zwager is een Rocker uit Bayern lang geleden, daarna BMW monteur en altijd goed voor mooie discussie met veul bier erbij.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben blij dat ik van mijn ex schoonfamilie af ben, zij en ik gingen niet goed samen, zacht uitgedrukt.
Heb 'm keer wiet laten roken buiten toen het wat uit de hand liep met kaarten en niet betalen.quote:
Mijn ex heeft 3 broers en 1 zusje en ik kon met geen van allen goed opschieten, ze had wel 1 tante waar ik goed mee overweg kon, maar die is inmiddels dement als een deur, zielig, maar goed. En een van mijn dochters is degene die haar deels verzorgt en ook de boodschappen voor haar doet, incl. wijn, die vrouw lust er graag eentje, daarom konden zij en ik het ook goed met elkaar vinden.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:43 schreef PP_Sound het volgende:
Het enige broertje is dood en de 2 oudste zussen zijn tsja hoe zal ik het zeggen hopeloos.
Dat doen wel meer kinderen hoor, maar het is wel altijd leuk.quote:
Het is een echte held op sokken, Wanneer eng hangt ie aan moeders benen, daarna komt de lef.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat doen wel meer kinderen hoor, maar het is wel altijd leuk.
quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:54 schreef PP_Sound het volgende:
Maar opa regelt nog wel oude motor zodat ie keer achterop kan.
Truste.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:58 schreef chufi het volgende:
Heren ga gerust verder zonder míj, maar ik ga er van tussen.
Wat een oude wijven lulpraat.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Truste.![]()
Ik maak het ook niet te laat, was vanmorgen veel te vroeg op.
sssttt iedereen slaapt nog..quote:
ik werk ook rustig doorquote:Op dinsdag 10 november 2015 11:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben al wakker, maar ik ben aan de studie dus ik hou me stil
Ophalen van wat stoffige gegevens uit het verleden . Binnenkort 2 interviewsquote:Op dinsdag 10 november 2015 11:19 schreef just me het volgende:
[..]
ik werk ook rustig door
waar ben je mee bezig ?
quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ophalen van wat stoffige gegevens uit het verleden . Binnenkort 2 interviews
Gaat goed daar bij de woningbouw in het zuidenquote:Op dinsdag 10 november 2015 11:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Schilder in huis, gisteren zeiden ze dat wordt woensdag en dan bellen we van tevoren, vandaag bellen ze me vroeg op (en uit bed) en zeggen we komen vandaag om 14u.
Dus ik me weer omgedraaid en nu bellen ze me aan de voordeur om 11.30 u. weer uit bed om aan de slag te gaan, ben amper wakker nu......![]()
Maar goed, als ie nu klaar is ben ik er vanaf.
Eerst even tijd voor een
Het onderhoud van Wonen Limburg, zoals ze heten, is prima, alles wordt prima op tijd onderhouden, de planning en het houden aan de afspraken qua tijd is iets minder....quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat goed daar bij de woningbouw in het zuiden
Dat is niet zo mooi dus, belachelijk veel straf voor zo iemand, wat een idioten, i.p.v. dat ze boeven gaan vangen sluiten ze mensen die niets misdadig hebben gedaan 20 jaar op.quote:Oprichter coffeeshops krijgt 20 jaar cel in Thailand.
De Nederlander Johan van Laarhoven is in Thailand veroordeeld tot 103 jaar gevangenisstraf vanwege witwassen. Daar moet hij er volgens zijn Nederlandse advocaat Sidney Smeets twintig van uitzitten. Zijn vrouw werd wegens medeplichtigheid veroordeeld tot twaalf jaar cel.
De advocaten van de Nederlander laten in een verklaring weten dat hoger beroep voor de hand ligt. ,,De verkoop van cannabis is in Nederland toegestaan'', vindt zijn Thaise advocaat Suprawat Jaismut. ,,Hoe kan er dan sprake zijn van witwassen?"
De juristen wijzen er in de verklaring op dat hun cliënt nooit is veroordeeld in Nederland. ,,De coffeeshops die Van Laarhoven oprichtte zijn nog open en voldoen aan alle regels van de overheid'', schrijven ze.
ssssst, straks ben je medeplichtigquote:Op dinsdag 10 november 2015 12:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ik heb er eens wel eens iets besteld.
Hier zijn die activiteiten gewoon legaal hoor.quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier zijn worden die activiteiten gewoon legaal gedoogd hoor.
En ik ga echt niet naar Thailand.
Die coffeeshop betaald gewoon legaal belasting, dat wordt dus ook gedoogd.quote:
Zijn we het weer eens en weer bepalen wij het niet...quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die coffeeshop betaald gewoon legaal belasting, dat wordt dus ook gedoogd.
Ik blijf het een vreemde constructie vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:56 schreef sacha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Lief! Ik zat er ook net aan te denken dat het een zware dag voor Fann is morgen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik wil bij deze Fann nog even sterkte wensen voor morgen.
Vandaar zijn bijnaam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Dat dus...quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lief! Ik zat er ook net aan te denken dat het een zware dag voor Fann is morgen.
Sterkte Fann
quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:33 schreef drakin het volgende:
[..]Kijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:33 schreef drakin het volgende:
[..]Wat goed zeg! En dan nu een baan, dat is een hele zorg minder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat goed zeg! En dan nu een baan, dat is een hele zorg minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:49 schreef drakin het volgende:
[..]En ik jou nog maar steeds zien als de dame met de hanenkam...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kan nog steeds, al zien mensen me dan hier als dat ouwe wijf met kort pittig kapsel.quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ik jou nog maar steeds zien als de dame met de hanenkam...
quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds, al zien mensen me dan hier als dat ouwe wijf met kort pittig kapsel.
Al zal ik mijn lange lokken nu niet zo snel meer kort knippen.
Dan een trui en 25 jaar erbij, haar tot tiethoogte en donkerblond/bruin.quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even visualiseren......
Ik krijg het geloof ik niet helemaal juist gevisualiseerd...quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan een trui en 25 jaar erbij, haar tot tiethoogte en donkerblond/bruin.
Dat verdampt toch bij verhitting...quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Met of zonder alcohol!
Daarom, maar aangezien Soury nogal Aldi fan is, en ook kaasfondue fan en het daar verkocht wordt dacht ik even te tippen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat verdampt toch bij verhitting...
Tsja daar zit ie dan met al zijn miljoenen dun Johan.quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is niet zo mooi dus, belachelijk veel straf voor zo iemand, wat een idioten, i.p.v. dat ze boeven gaan vangen sluiten ze mensen die niets misdadig hebben gedaan 20 jaar op.
Die gozer heeft The Grass Company in Tilburg opgericht, nu niet meer van hem overigens, ik heb er eens wel eens iets besteld.
Onrechtvaardigheid ten top.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:30 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Tsja daar zit ie dan met al zijn miljoenen dun Johan.
Tja, het is indd niet echt bijdehand.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:34 schreef PP_Sound het volgende:
Moet wel beetje lachen om zoveel dommigheid.
Hij had hier kunnen rentenieren, gaat die gladjakker naar Thailand vanwege vrouw.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tja, het is indd niet echt bijdehand.
Zelfs ik zou daar niet komen .... Maar blijkbaar is er iets dat die drugsmensen trekt ..... Vrouwen blijkbaarquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:37 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Hij had hier kunnen rentenieren, gaat die gladjakker naar Thailand vanwege vrouw.
Ik kan er zo heen zonder probleem.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelfs ik zou daar niet komen .... Maar blijkbaar is er iets dat die drugsmensen trekt ..... Vrouwen blijkbaar
Dat is dommer dan dom.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:37 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Hij had hier kunnen rentenieren, gaat die gladjakker naar Thailand vanwege vrouw.
Met de boot dan wel... Ben je wel even onderweg.... Heb je die porsche niet nodigquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:49 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik kan er zo heen zonder probleem.
Over land kan ook.quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Met de boot dan wel... Ben je wel even onderweg.... Heb je die porsche niet nodig
Lopend is het wel een beetje uit de buurt.quote:
Met, Aldi he? lekker en leuke prijs.quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Met of zonder alcohol!
Hier mag allesquote:Op dinsdag 10 november 2015 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Is toch geen onderwerp voor ons hier... Een dode Duitse Bundskansler van 95 of zo
quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Is toch geen onderwerp voor ons hier... Een dode Duitse Bundskansler van 95 of zo
quote:
Ik zie ook de aanleiding niet zo.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoewel een dode Duitse Bundskansler van 96 jaar ook niet mijn ding is.![]()
Ja want we snappen het nietquote:Op dinsdag 10 november 2015 19:40 schreef sacha het volgende:
goed, volgende keer zal ik expliciet vermelden dat het een vraag is
Dat bedoel, dus dan bloedt een onderwerp al weer gauw dood....quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoewel een dode Duitse Bundskansler van 96 jaar ook niet mijn ding is.![]()
NWS / Oud-bondskanselier Helmut Schmidt (96) rookt nu echt niet meer.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:40 schreef sacha het volgende:
goed, volgende keer zal ik expliciet vermelden dat het een vraag is
Ga jij maar poepenquote:Op dinsdag 10 november 2015 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat bedoel, dus dan bloedt een onderwerp al weer gauw dood....
Stormlooptopic idd....quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
NWS / Oud-bondskanselier Helmut Schmidt (96) rookt nu echt niet meer.
Duidelijk dat roken slecht voor je is, je zou er zo maar eens 96 jaar mee kunnen worden.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Genoeg geweest voor vandaag... Krijg er zelfs dromen over... Hetgeen mogelijk weer op geluk in het spel kan duiden ...quote:
Deed mijn opa ook, nou ja 93quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Duidelijk dat roken slecht voor je is, je zou er zo maar eens 96 jaar mee kunnen worden.
Sascha maakt er vast iets moois vanquote:
Zoals altijdquote:Op dinsdag 10 november 2015 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Sascha maakt er vast iets moois van
quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
ja?quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dus ... Blijkbaar al het antwoord
Hot dog's bij de HEMA gehaald. Lekkerquote:
Met broodje? Ik heb nog een 10 E tegoed kaartquote:Op dinsdag 10 november 2015 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Hot dog's bij de HEMA gehaald. Lekker
Vier in een pak met mosterd saus.quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Met broodje? Ik heb nog een 10 E tegoed kaart
oren?quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgende week misschien.. Deze week heb ik andere dingen aan mn hoofd..
Vraag het dan nietquote:Op dinsdag 10 november 2015 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgende week misschien.. Deze week heb ik andere dingen aan mn hoofd..
Niet dat ik weet, je bent 5 euro kwijt. Kan je een paar sloffen erbij kopenquote:
Heb ik dat kaartje ook weer leeg..quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, je bent 5 euro kwijt. Kan je een paar sloffen erbij kopen
Zonde ze hebben ook prima wijntjesquote:Op dinsdag 10 november 2015 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik dat kaartje ook weer leeg..Straks vergeet ik dat weer en is het verlopen...
Ohh, maar ik ken dat februari 2017 vind ik die krengenquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog even de tijd... september volgend jaar
Ik heb tegenwoordig een telefoonhoesje waar je ook kaartjes in kunt doen.. Dus daarin zit ie nu...quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh, maar ik ken dat februari 2017 vind ik die krengen
10 euro ben je bij de HEMA zo kwijt.quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een telefoonhoesje waar je ook kaartjes in kunt doen.. Dus daarin zit ie nu...
Zo vaak kom ik er niet... Geen idee dus, maar een flesje wijn is al gauw 5 Euriquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
10 euro ben je bij de HEMA zo kwijt.
En een rookworst.quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo vaak kom ik er niet... Geen idee dus, maar een flesje wijn is al gauw 5 Euri
Ik neem er altijd 3 mee, gaan prima in de vriezer.quote:
Ik zou dat tientje aan worst bestedenquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:45 schreef chufi het volgende:
Eigenlijk al decennia niet meer gekocht .... Die Hema-worst
Ik ga denk ik voor de schone onderbroekenquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou dat tientje aan worst besteden
Sokken ook altijd goed.Nagellak is niet aan jou besteedtquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga denk ik voor de schone onderbroeken
Voor Sinterklaas of zn verjaardag kocht ik altijd een rode boeren zakdoek van de Hema voor mn vaderquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Sokken ook altijd goed.Nagellak is niet aan jou besteedt
Ik ben blij dat dat die dingen aan me voorbijgaan. Mijn zus is er ook helemaal klaar mee. Inmiddels 4 kleinkinderen en voor alles cadeautjes kopen en die tering zooi in haar huisquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor Sinterklaas of zn verjaardag kocht ik altijd een rode boeren zakdoek van de Hema voor mn vader
Dat was ook minstens 30 jaar geleden voor het laatst of zo hoorquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben blij dat dat die dingen aan me voorbijgaan. Mijn zus is er ook helemaal klaar mee. Inmiddels 4 kleinkinderen en voor alles cadeautjes kopen en die tering zooi in haar huis![]()
Plus de opgewonden standjes.
Dat gaat anders dit jaar
Voor mij ook hoor, maar dan hoor ik die zucht verhalen weer.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was ook minstens 30 jaar geleden voor het laatst of zo hoor
Zwarte piet die strooide met de armband van mijn moeder omquote:
Alleen heel vroeger was er een zwarte Piet.. Dat was toen ons huismeisje...quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Zwarte piet die strooide met de armband van mijn moeder om
Ah, nu komen de pikante verhalen.....quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen heel vroeger was er een zwarte Piet.. Dat was toen ons huismeisje...
Ik vermoed dat ze me altijd in bad deed en zo... Maar heb daar geen nare gedachtes aan overgehouden...quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, nu komen de pikante verhalen.....
Ik ontmoette mijn nanny 40 jaar plus later in de paprika businessquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze me altijd in bad deed en zo... Maar heb daar geen nare gedachtes aan overgehouden...
Nadat ze getrouwd was met de zoon van de plaatselijke witgoed/televisie/radio boer en verhuisde naar de achterhoek heb ik dr nooit meer gezien.... Zal ook wel 40+ jaar terug zijn geweestquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ontmoette mijn nanny 40 jaar plus later in de paprika business
Het was best grappig, ze bracht ook foto's van me mee. Heel raar ook.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Nadat ze getrouwd was met de zoon van de plaatselijke witgoed/televisie/radio boer en verhuisde naar de achterhoek heb ik dr nooit meer gezien.... Zal ook wel 40+ jaar terug zijn geweest
Ik bedenk net dat zij de dochter van die witgoed boer was.... Naast huishoud hulp was ze ook mn vaders assistente in zn praktijk (aan huis)quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was best grappig, ze bracht ook foto's van me mee. Heel raar ook.
Dat was zij ook, hulp in huis/winkel en de kid's dus. Dat wist ik niet eens.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bedenk net dat zij de dochter van die witgoed boer was.... Naast huishoud hulp was ze ook mn vaders assistente in zn praktijk (aan huis)
Niets gemist hoor Moquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik kom uit een achterbuurt en heb nooit een nanny gehad.
Neuh, denk ik ook niet, wij moesten als kinderen altijd een beetje op elkaar letten....quote:
Op mij werd genoeg gelet ... Ik verschil 4.5 met mn broer en 7.5 met mn zus...quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, denk ik ook niet, wij moesten als kinderen altijd een beetje op elkaar letten....
Ik weet het niet meer, wat wel op latere leeftijd ik naar school gym gebracht werd door een andere dame.Ze waren erg lief hoor maar tochquote:
ik scheel 8 met oudste broer, 4.5 met zus en 5 jaar met broertje.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Op mij werd genoeg gelet ... Ik verschil 4.5 met mn broer en 7.5 met mn zus...
Ik weet alleen nog dat ik dr altijd wel mocht... Ze was echt heel lief en zo ... Mn broer en zus kenden haar al veel langer...quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, wat wel op latere leeftijd ik naar school gym gebracht werd door een andere dame.Ze waren erg lief hoor maar toch
Ergens klopt hier iets niet ....quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ik scheel 8 met oudste broer, 4.5 met zus en 5 jaar met broertje.
Ja, duh, broer, zus, ik en broertje.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:48 schreef chufi het volgende:
broer en zus binnen een half jaar of zit daar 9,5 tussen?
Ah, interessant.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:50 schreef chufi het volgende:
Straks trouwens geval Tilburgse Coffeeshopper bij Humberto op RTL4
altijdquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik jou mag feliciteren
Behoorlijk gespreide planning voor die periode.. Voor mij was er nog een miskraampje anders was ik er niet meer gekomen.. 3 max was het volgens mij....quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, duh, broer, zus, ik en broertje.
Je huis zal toch zomaar 100 zijnquote:
eigenlijk wel hč... mha.. ik heb vrijdag toch al een feestje als ik ga draaienquote:
Wij halen dat nietquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:57 schreef just me het volgende:
[..]
eigenlijk wel hč... mha.. ik heb vrijdag toch al een feestje als ik ga draaien
af en toe spammen magquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij halen dat niet![]()
Thanks voor de reminder.
Dan ga ik weer naar de burenquote:
Ja die oldbies willen niet echt happen, weet ook niet waar die precies uithangenquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
En nog even langs het voetbal honk en wat andere lokaties...
Ja geen idee ... Ik ken ze niet .. Gewoon even in Feedback wat gaan lopen spammenquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:10 schreef just me het volgende:
[..]
Ja die oldbies willen niet echt happen, weet ook niet waar die precies uithangen
ik ga wel wat namen opzoeken morgenquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee ... Ik ken ze niet .. Gewoon even in Feedback wat gaan lopen spammen
Tis wat je wilt natuurlijk.. Des te meer luisteraars des te beter !? of hoeft dat ook weer niet?quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:12 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga wel wat namen opzoeken morgen
vrije dag hč
Aantal boeit me nietquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis wat je wilt natuurlijk.. Des te meer luisteraars des te beter !? of hoeft dat ook weer niet?
Mensen die me een beetje "kennen"quote:
Ok duidelijk ...quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:18 schreef just me het volgende:
[..]
Mensen die me een beetje "kennen"
die het leuk vinden om te zien hoe mijn leven in muziek is/was dusquote:
We gaan het horenquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:20 schreef just me het volgende:
[..]
die het leuk vinden om te zien hoe mijn leven in muziek is/was dus
3.3 is aardig goed voor een horror film.quote:Op woensdag 11 november 2015 00:07 schreef chufi het volgende:
Er begint nu een hele slechte horror film volgens IMDB score 3.3
Je bent een viespeukquote:Op woensdag 11 november 2015 00:17 schreef chufi het volgende:
Ik trapte trouwens bijna op een dode rat naast mn garage vandaag... Dood ok, maar waar komt ie vandaan en hoeveel meer zijn er nog...?
C classe dus.. Binnen 2 minuten waren er al 2 opgevroten door monsters uit het meerquote:Op woensdag 11 november 2015 00:15 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
3.3 is aardig goed voor een horror film.
Ik aan de slag? Je weet meer dan ik.quote:Op woensdag 11 november 2015 03:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Duik jij er ook zo in, het is al veel te laat, morgen moet jij aan de slag
Zijn de schilders klaar?quote:Op woensdag 11 november 2015 03:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik aan de slag? Je weet meer dan ik.
Ja joh, 1 raampje, dat duurde 20 minuten, moest wel tot 17 u. dat raam op de haak laten staan en niet sluiten.quote:
en een hele dikke van mij erbijquote:
Het lijkt bijna alsof die mensen in de foto ge-fotoshopt zijn.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft ie het gezellig of niet?
[ afbeelding ]
Het is weer de elfde van de elfde.
Ze zijn ze echtquote:Op woensdag 11 november 2015 15:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het lijkt bijna alsof die mensen in de foto ge-fotoshopt zijn.
Nee hoor, dat is echt.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het lijkt bijna alsof die mensen in de foto ge-fotoshopt zijn.
Vandaag uitvaart van haar broer.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:43 schreef drakin het volgende:
Wat is er eigenlijk aan de hand met Fann vandaag?
Ik heb zeker iets heel ergs gemist
Dus de deur dicht... Ik heb niets in huis voor kinderenquote:Op woensdag 11 november 2015 15:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft ie het gezellig of niet?
[ afbeelding ]
Het is weer de elfde van de elfde.
Ai... wat ergquote:Op woensdag 11 november 2015 15:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vandaag uitvaart van haar broer.
O jee, nu al zover. We wisten dat het heel erg was met hem, maar bah als het afscheid dan genomen moet worden.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vandaag uitvaart van haar broer.
Nou ja, je waait af en toe hier binnen.quote:
Ik heb moeite met m'n aandacht bij dingen te houden. Daarom kom ik hier niet zo vaak, omdat ik dan niet echt lekker mee kan doen met de slowchat.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja, je waait af en toe hier binnen.
Gezellig tussen de bejaarden.
Dat ben je wat mij betreft ook, en die SC ach, soms loopt het snel en soms trager, maar er is wel altijd leven hier.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb moeite met m'n aandacht bij dingen te houden. Daarom kom ik hier niet zo vaak, omdat ik dan niet echt lekker mee kan doen met de slowchat.
Maar af en toe gaat het wat beter en dan vind ik het wel gezellig om hier weer te komen. Tot nu toe is dit een van de weinig slowchat's waar ik me altijd welkom gevoeld heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |