Tis wat je wilt natuurlijk.. Des te meer luisteraars des te beter !? of hoeft dat ook weer niet?quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:12 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga wel wat namen opzoeken morgen
vrije dag hč
Aantal boeit me nietquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis wat je wilt natuurlijk.. Des te meer luisteraars des te beter !? of hoeft dat ook weer niet?
Mensen die me een beetje "kennen"quote:
Ok duidelijk ...quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:18 schreef just me het volgende:
[..]
Mensen die me een beetje "kennen"
die het leuk vinden om te zien hoe mijn leven in muziek is/was dusquote:
We gaan het horenquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:20 schreef just me het volgende:
[..]
die het leuk vinden om te zien hoe mijn leven in muziek is/was dus
3.3 is aardig goed voor een horror film.quote:Op woensdag 11 november 2015 00:07 schreef chufi het volgende:
Er begint nu een hele slechte horror film volgens IMDB score 3.3
Je bent een viespeukquote:Op woensdag 11 november 2015 00:17 schreef chufi het volgende:
Ik trapte trouwens bijna op een dode rat naast mn garage vandaag... Dood ok, maar waar komt ie vandaan en hoeveel meer zijn er nog...?
C classe dus.. Binnen 2 minuten waren er al 2 opgevroten door monsters uit het meerquote:Op woensdag 11 november 2015 00:15 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
3.3 is aardig goed voor een horror film.
Ik aan de slag? Je weet meer dan ik.quote:Op woensdag 11 november 2015 03:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Duik jij er ook zo in, het is al veel te laat, morgen moet jij aan de slag
Zijn de schilders klaar?quote:Op woensdag 11 november 2015 03:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik aan de slag? Je weet meer dan ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |