Tis wat je wilt natuurlijk.. Des te meer luisteraars des te beter !? of hoeft dat ook weer niet?quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:12 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga wel wat namen opzoeken morgen
vrije dag hč
Aantal boeit me nietquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis wat je wilt natuurlijk.. Des te meer luisteraars des te beter !? of hoeft dat ook weer niet?
Mensen die me een beetje "kennen"quote:
Ok duidelijk ...quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:18 schreef just me het volgende:
[..]
Mensen die me een beetje "kennen"
die het leuk vinden om te zien hoe mijn leven in muziek is/was dusquote:
We gaan het horenquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:20 schreef just me het volgende:
[..]
die het leuk vinden om te zien hoe mijn leven in muziek is/was dus
3.3 is aardig goed voor een horror film.quote:Op woensdag 11 november 2015 00:07 schreef chufi het volgende:
Er begint nu een hele slechte horror film volgens IMDB score 3.3
Je bent een viespeukquote:Op woensdag 11 november 2015 00:17 schreef chufi het volgende:
Ik trapte trouwens bijna op een dode rat naast mn garage vandaag... Dood ok, maar waar komt ie vandaan en hoeveel meer zijn er nog...?
C classe dus.. Binnen 2 minuten waren er al 2 opgevroten door monsters uit het meerquote:Op woensdag 11 november 2015 00:15 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
3.3 is aardig goed voor een horror film.
Ik aan de slag? Je weet meer dan ik.quote:Op woensdag 11 november 2015 03:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Duik jij er ook zo in, het is al veel te laat, morgen moet jij aan de slag
Zijn de schilders klaar?quote:Op woensdag 11 november 2015 03:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik aan de slag? Je weet meer dan ik.
Ja joh, 1 raampje, dat duurde 20 minuten, moest wel tot 17 u. dat raam op de haak laten staan en niet sluiten.quote:
en een hele dikke van mij erbijquote:
Het lijkt bijna alsof die mensen in de foto ge-fotoshopt zijn.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft ie het gezellig of niet?
[ afbeelding ]
Het is weer de elfde van de elfde.
Ze zijn ze echtquote:Op woensdag 11 november 2015 15:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het lijkt bijna alsof die mensen in de foto ge-fotoshopt zijn.
Nee hoor, dat is echt.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het lijkt bijna alsof die mensen in de foto ge-fotoshopt zijn.
Vandaag uitvaart van haar broer.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:43 schreef drakin het volgende:
Wat is er eigenlijk aan de hand met Fann vandaag?
Ik heb zeker iets heel ergs gemist
Dus de deur dicht... Ik heb niets in huis voor kinderenquote:Op woensdag 11 november 2015 15:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft ie het gezellig of niet?
[ afbeelding ]
Het is weer de elfde van de elfde.
Ai... wat ergquote:Op woensdag 11 november 2015 15:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vandaag uitvaart van haar broer.
O jee, nu al zover. We wisten dat het heel erg was met hem, maar bah als het afscheid dan genomen moet worden.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vandaag uitvaart van haar broer.
Nou ja, je waait af en toe hier binnen.quote:
Ik heb moeite met m'n aandacht bij dingen te houden. Daarom kom ik hier niet zo vaak, omdat ik dan niet echt lekker mee kan doen met de slowchat.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja, je waait af en toe hier binnen.
Gezellig tussen de bejaarden.
Dat ben je wat mij betreft ook, en die SC ach, soms loopt het snel en soms trager, maar er is wel altijd leven hier.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb moeite met m'n aandacht bij dingen te houden. Daarom kom ik hier niet zo vaak, omdat ik dan niet echt lekker mee kan doen met de slowchat.
Maar af en toe gaat het wat beter en dan vind ik het wel gezellig om hier weer te komen. Tot nu toe is dit een van de weinig slowchat's waar ik me altijd welkom gevoeld heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |