Zo vaak kom ik er niet... Geen idee dus, maar een flesje wijn is al gauw 5 Euriquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
10 euro ben je bij de HEMA zo kwijt.
En een rookworst.quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo vaak kom ik er niet... Geen idee dus, maar een flesje wijn is al gauw 5 Euri
Ik neem er altijd 3 mee, gaan prima in de vriezer.quote:
Ik zou dat tientje aan worst bestedenquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:45 schreef chufi het volgende:
Eigenlijk al decennia niet meer gekocht .... Die Hema-worst
Ik ga denk ik voor de schone onderbroekenquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou dat tientje aan worst besteden
Sokken ook altijd goed.Nagellak is niet aan jou besteedtquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga denk ik voor de schone onderbroeken
Voor Sinterklaas of zn verjaardag kocht ik altijd een rode boeren zakdoek van de Hema voor mn vaderquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Sokken ook altijd goed.Nagellak is niet aan jou besteedt
Ik ben blij dat dat die dingen aan me voorbijgaan. Mijn zus is er ook helemaal klaar mee. Inmiddels 4 kleinkinderen en voor alles cadeautjes kopen en die tering zooi in haar huisquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor Sinterklaas of zn verjaardag kocht ik altijd een rode boeren zakdoek van de Hema voor mn vader
Dat was ook minstens 30 jaar geleden voor het laatst of zo hoorquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben blij dat dat die dingen aan me voorbijgaan. Mijn zus is er ook helemaal klaar mee. Inmiddels 4 kleinkinderen en voor alles cadeautjes kopen en die tering zooi in haar huis![]()
Plus de opgewonden standjes.
Dat gaat anders dit jaar
Voor mij ook hoor, maar dan hoor ik die zucht verhalen weer.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was ook minstens 30 jaar geleden voor het laatst of zo hoor
Zwarte piet die strooide met de armband van mijn moeder omquote:
Alleen heel vroeger was er een zwarte Piet.. Dat was toen ons huismeisje...quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Zwarte piet die strooide met de armband van mijn moeder om
Ah, nu komen de pikante verhalen.....quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen heel vroeger was er een zwarte Piet.. Dat was toen ons huismeisje...
Ik vermoed dat ze me altijd in bad deed en zo... Maar heb daar geen nare gedachtes aan overgehouden...quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, nu komen de pikante verhalen.....
Ik ontmoette mijn nanny 40 jaar plus later in de paprika businessquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze me altijd in bad deed en zo... Maar heb daar geen nare gedachtes aan overgehouden...
Nadat ze getrouwd was met de zoon van de plaatselijke witgoed/televisie/radio boer en verhuisde naar de achterhoek heb ik dr nooit meer gezien.... Zal ook wel 40+ jaar terug zijn geweestquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ontmoette mijn nanny 40 jaar plus later in de paprika business
Het was best grappig, ze bracht ook foto's van me mee. Heel raar ook.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Nadat ze getrouwd was met de zoon van de plaatselijke witgoed/televisie/radio boer en verhuisde naar de achterhoek heb ik dr nooit meer gezien.... Zal ook wel 40+ jaar terug zijn geweest
Ik bedenk net dat zij de dochter van die witgoed boer was.... Naast huishoud hulp was ze ook mn vaders assistente in zn praktijk (aan huis)quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was best grappig, ze bracht ook foto's van me mee. Heel raar ook.
Dat was zij ook, hulp in huis/winkel en de kid's dus. Dat wist ik niet eens.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bedenk net dat zij de dochter van die witgoed boer was.... Naast huishoud hulp was ze ook mn vaders assistente in zn praktijk (aan huis)
Niets gemist hoor Moquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik kom uit een achterbuurt en heb nooit een nanny gehad.
Neuh, denk ik ook niet, wij moesten als kinderen altijd een beetje op elkaar letten....quote:
Op mij werd genoeg gelet ... Ik verschil 4.5 met mn broer en 7.5 met mn zus...quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, denk ik ook niet, wij moesten als kinderen altijd een beetje op elkaar letten....
Ik weet het niet meer, wat wel op latere leeftijd ik naar school gym gebracht werd door een andere dame.Ze waren erg lief hoor maar tochquote:
ik scheel 8 met oudste broer, 4.5 met zus en 5 jaar met broertje.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Op mij werd genoeg gelet ... Ik verschil 4.5 met mn broer en 7.5 met mn zus...
Ik weet alleen nog dat ik dr altijd wel mocht... Ze was echt heel lief en zo ... Mn broer en zus kenden haar al veel langer...quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, wat wel op latere leeftijd ik naar school gym gebracht werd door een andere dame.Ze waren erg lief hoor maar toch
Ergens klopt hier iets niet ....quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ik scheel 8 met oudste broer, 4.5 met zus en 5 jaar met broertje.
Ja, duh, broer, zus, ik en broertje.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:48 schreef chufi het volgende:
broer en zus binnen een half jaar of zit daar 9,5 tussen?
Ah, interessant.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:50 schreef chufi het volgende:
Straks trouwens geval Tilburgse Coffeeshopper bij Humberto op RTL4
altijdquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik jou mag feliciteren
Behoorlijk gespreide planning voor die periode.. Voor mij was er nog een miskraampje anders was ik er niet meer gekomen.. 3 max was het volgens mij....quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, duh, broer, zus, ik en broertje.
Je huis zal toch zomaar 100 zijnquote:
eigenlijk wel hč... mha.. ik heb vrijdag toch al een feestje als ik ga draaienquote:
Wij halen dat nietquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:57 schreef just me het volgende:
[..]
eigenlijk wel hč... mha.. ik heb vrijdag toch al een feestje als ik ga draaien
af en toe spammen magquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij halen dat niet![]()
Thanks voor de reminder.
Dan ga ik weer naar de burenquote:
Ja die oldbies willen niet echt happen, weet ook niet waar die precies uithangenquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
En nog even langs het voetbal honk en wat andere lokaties...
Ja geen idee ... Ik ken ze niet .. Gewoon even in Feedback wat gaan lopen spammenquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:10 schreef just me het volgende:
[..]
Ja die oldbies willen niet echt happen, weet ook niet waar die precies uithangen
ik ga wel wat namen opzoeken morgenquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee ... Ik ken ze niet .. Gewoon even in Feedback wat gaan lopen spammen
Tis wat je wilt natuurlijk.. Des te meer luisteraars des te beter !? of hoeft dat ook weer niet?quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:12 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga wel wat namen opzoeken morgen
vrije dag hč
Aantal boeit me nietquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis wat je wilt natuurlijk.. Des te meer luisteraars des te beter !? of hoeft dat ook weer niet?
Mensen die me een beetje "kennen"quote:
Ok duidelijk ...quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:18 schreef just me het volgende:
[..]
Mensen die me een beetje "kennen"
die het leuk vinden om te zien hoe mijn leven in muziek is/was dusquote:
We gaan het horenquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:20 schreef just me het volgende:
[..]
die het leuk vinden om te zien hoe mijn leven in muziek is/was dus
3.3 is aardig goed voor een horror film.quote:Op woensdag 11 november 2015 00:07 schreef chufi het volgende:
Er begint nu een hele slechte horror film volgens IMDB score 3.3
Je bent een viespeukquote:Op woensdag 11 november 2015 00:17 schreef chufi het volgende:
Ik trapte trouwens bijna op een dode rat naast mn garage vandaag... Dood ok, maar waar komt ie vandaan en hoeveel meer zijn er nog...?
C classe dus.. Binnen 2 minuten waren er al 2 opgevroten door monsters uit het meerquote:Op woensdag 11 november 2015 00:15 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
3.3 is aardig goed voor een horror film.
Ik aan de slag? Je weet meer dan ik.quote:Op woensdag 11 november 2015 03:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Duik jij er ook zo in, het is al veel te laat, morgen moet jij aan de slag
Zijn de schilders klaar?quote:Op woensdag 11 november 2015 03:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik aan de slag? Je weet meer dan ik.
Ja joh, 1 raampje, dat duurde 20 minuten, moest wel tot 17 u. dat raam op de haak laten staan en niet sluiten.quote:
en een hele dikke van mij erbijquote:
Het lijkt bijna alsof die mensen in de foto ge-fotoshopt zijn.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft ie het gezellig of niet?
[ afbeelding ]
Het is weer de elfde van de elfde.
Ze zijn ze echtquote:Op woensdag 11 november 2015 15:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het lijkt bijna alsof die mensen in de foto ge-fotoshopt zijn.
Nee hoor, dat is echt.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het lijkt bijna alsof die mensen in de foto ge-fotoshopt zijn.
Vandaag uitvaart van haar broer.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:43 schreef drakin het volgende:
Wat is er eigenlijk aan de hand met Fann vandaag?
Ik heb zeker iets heel ergs gemist
Dus de deur dicht... Ik heb niets in huis voor kinderenquote:Op woensdag 11 november 2015 15:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft ie het gezellig of niet?
[ afbeelding ]
Het is weer de elfde van de elfde.
Ai... wat ergquote:Op woensdag 11 november 2015 15:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vandaag uitvaart van haar broer.
O jee, nu al zover. We wisten dat het heel erg was met hem, maar bah als het afscheid dan genomen moet worden.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vandaag uitvaart van haar broer.
Nou ja, je waait af en toe hier binnen.quote:
Ik heb moeite met m'n aandacht bij dingen te houden. Daarom kom ik hier niet zo vaak, omdat ik dan niet echt lekker mee kan doen met de slowchat.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja, je waait af en toe hier binnen.
Gezellig tussen de bejaarden.
Dat ben je wat mij betreft ook, en die SC ach, soms loopt het snel en soms trager, maar er is wel altijd leven hier.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb moeite met m'n aandacht bij dingen te houden. Daarom kom ik hier niet zo vaak, omdat ik dan niet echt lekker mee kan doen met de slowchat.
Maar af en toe gaat het wat beter en dan vind ik het wel gezellig om hier weer te komen. Tot nu toe is dit een van de weinig slowchat's waar ik me altijd welkom gevoeld heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |