Zo vaak kom ik er niet... Geen idee dus, maar een flesje wijn is al gauw 5 Euriquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
10 euro ben je bij de HEMA zo kwijt.
En een rookworst.quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo vaak kom ik er niet... Geen idee dus, maar een flesje wijn is al gauw 5 Euri
Ik neem er altijd 3 mee, gaan prima in de vriezer.quote:
Ik zou dat tientje aan worst bestedenquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:45 schreef chufi het volgende:
Eigenlijk al decennia niet meer gekocht .... Die Hema-worst
Ik ga denk ik voor de schone onderbroekenquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou dat tientje aan worst besteden
Sokken ook altijd goed.Nagellak is niet aan jou besteedtquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga denk ik voor de schone onderbroeken
Voor Sinterklaas of zn verjaardag kocht ik altijd een rode boeren zakdoek van de Hema voor mn vaderquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Sokken ook altijd goed.Nagellak is niet aan jou besteedt
Ik ben blij dat dat die dingen aan me voorbijgaan. Mijn zus is er ook helemaal klaar mee. Inmiddels 4 kleinkinderen en voor alles cadeautjes kopen en die tering zooi in haar huisquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor Sinterklaas of zn verjaardag kocht ik altijd een rode boeren zakdoek van de Hema voor mn vader
Dat was ook minstens 30 jaar geleden voor het laatst of zo hoorquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben blij dat dat die dingen aan me voorbijgaan. Mijn zus is er ook helemaal klaar mee. Inmiddels 4 kleinkinderen en voor alles cadeautjes kopen en die tering zooi in haar huis![]()
Plus de opgewonden standjes.
Dat gaat anders dit jaar
Voor mij ook hoor, maar dan hoor ik die zucht verhalen weer.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was ook minstens 30 jaar geleden voor het laatst of zo hoor
Zwarte piet die strooide met de armband van mijn moeder omquote:
Alleen heel vroeger was er een zwarte Piet.. Dat was toen ons huismeisje...quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Zwarte piet die strooide met de armband van mijn moeder om
Ah, nu komen de pikante verhalen.....quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen heel vroeger was er een zwarte Piet.. Dat was toen ons huismeisje...
Ik vermoed dat ze me altijd in bad deed en zo... Maar heb daar geen nare gedachtes aan overgehouden...quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, nu komen de pikante verhalen.....
Ik ontmoette mijn nanny 40 jaar plus later in de paprika businessquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze me altijd in bad deed en zo... Maar heb daar geen nare gedachtes aan overgehouden...
Nadat ze getrouwd was met de zoon van de plaatselijke witgoed/televisie/radio boer en verhuisde naar de achterhoek heb ik dr nooit meer gezien.... Zal ook wel 40+ jaar terug zijn geweestquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ontmoette mijn nanny 40 jaar plus later in de paprika business
Het was best grappig, ze bracht ook foto's van me mee. Heel raar ook.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Nadat ze getrouwd was met de zoon van de plaatselijke witgoed/televisie/radio boer en verhuisde naar de achterhoek heb ik dr nooit meer gezien.... Zal ook wel 40+ jaar terug zijn geweest
Ik bedenk net dat zij de dochter van die witgoed boer was.... Naast huishoud hulp was ze ook mn vaders assistente in zn praktijk (aan huis)quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was best grappig, ze bracht ook foto's van me mee. Heel raar ook.
Dat was zij ook, hulp in huis/winkel en de kid's dus. Dat wist ik niet eens.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bedenk net dat zij de dochter van die witgoed boer was.... Naast huishoud hulp was ze ook mn vaders assistente in zn praktijk (aan huis)
Niets gemist hoor Moquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik kom uit een achterbuurt en heb nooit een nanny gehad.
Neuh, denk ik ook niet, wij moesten als kinderen altijd een beetje op elkaar letten....quote:
Op mij werd genoeg gelet ... Ik verschil 4.5 met mn broer en 7.5 met mn zus...quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, denk ik ook niet, wij moesten als kinderen altijd een beetje op elkaar letten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |