Ik weet het niet meer, wat wel op latere leeftijd ik naar school gym gebracht werd door een andere dame.Ze waren erg lief hoor maar tochquote:
ik scheel 8 met oudste broer, 4.5 met zus en 5 jaar met broertje.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Op mij werd genoeg gelet ... Ik verschil 4.5 met mn broer en 7.5 met mn zus...
Ik weet alleen nog dat ik dr altijd wel mocht... Ze was echt heel lief en zo ... Mn broer en zus kenden haar al veel langer...quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, wat wel op latere leeftijd ik naar school gym gebracht werd door een andere dame.Ze waren erg lief hoor maar toch
Ergens klopt hier iets niet ....quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ik scheel 8 met oudste broer, 4.5 met zus en 5 jaar met broertje.
Ja, duh, broer, zus, ik en broertje.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:48 schreef chufi het volgende:
broer en zus binnen een half jaar of zit daar 9,5 tussen?
Ah, interessant.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:50 schreef chufi het volgende:
Straks trouwens geval Tilburgse Coffeeshopper bij Humberto op RTL4
altijdquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik jou mag feliciteren
Behoorlijk gespreide planning voor die periode.. Voor mij was er nog een miskraampje anders was ik er niet meer gekomen.. 3 max was het volgens mij....quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, duh, broer, zus, ik en broertje.
Je huis zal toch zomaar 100 zijnquote:
eigenlijk wel hč... mha.. ik heb vrijdag toch al een feestje als ik ga draaienquote:
Wij halen dat nietquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:57 schreef just me het volgende:
[..]
eigenlijk wel hč... mha.. ik heb vrijdag toch al een feestje als ik ga draaien
af en toe spammen magquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij halen dat niet![]()
Thanks voor de reminder.
Dan ga ik weer naar de burenquote:
Ja die oldbies willen niet echt happen, weet ook niet waar die precies uithangenquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
En nog even langs het voetbal honk en wat andere lokaties...
Ja geen idee ... Ik ken ze niet .. Gewoon even in Feedback wat gaan lopen spammenquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:10 schreef just me het volgende:
[..]
Ja die oldbies willen niet echt happen, weet ook niet waar die precies uithangen
ik ga wel wat namen opzoeken morgenquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee ... Ik ken ze niet .. Gewoon even in Feedback wat gaan lopen spammen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |