Dat is dommer dan dom.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:37 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Hij had hier kunnen rentenieren, gaat die gladjakker naar Thailand vanwege vrouw.
Met de boot dan wel... Ben je wel even onderweg.... Heb je die porsche niet nodigquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:49 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik kan er zo heen zonder probleem.
Over land kan ook.quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Met de boot dan wel... Ben je wel even onderweg.... Heb je die porsche niet nodig
Lopend is het wel een beetje uit de buurt.quote:
Met, Aldi he? lekker en leuke prijs.quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Met of zonder alcohol!
Hier mag allesquote:Op dinsdag 10 november 2015 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Is toch geen onderwerp voor ons hier... Een dode Duitse Bundskansler van 95 of zo
quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Is toch geen onderwerp voor ons hier... Een dode Duitse Bundskansler van 95 of zo
quote:
Ik zie ook de aanleiding niet zo.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoewel een dode Duitse Bundskansler van 96 jaar ook niet mijn ding is.![]()
Ja want we snappen het nietquote:Op dinsdag 10 november 2015 19:40 schreef sacha het volgende:
goed, volgende keer zal ik expliciet vermelden dat het een vraag is
Dat bedoel, dus dan bloedt een onderwerp al weer gauw dood....quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoewel een dode Duitse Bundskansler van 96 jaar ook niet mijn ding is.![]()
NWS / Oud-bondskanselier Helmut Schmidt (96) rookt nu echt niet meer.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:40 schreef sacha het volgende:
goed, volgende keer zal ik expliciet vermelden dat het een vraag is
Ga jij maar poepenquote:Op dinsdag 10 november 2015 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat bedoel, dus dan bloedt een onderwerp al weer gauw dood....
Stormlooptopic idd....quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
NWS / Oud-bondskanselier Helmut Schmidt (96) rookt nu echt niet meer.
Duidelijk dat roken slecht voor je is, je zou er zo maar eens 96 jaar mee kunnen worden.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
NWS / Oud-bondskanselier Helmut Schmidt (96) rookt nu echt niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |