Lief! Ik zat er ook net aan te denken dat het een zware dag voor Fann is morgen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik wil bij deze Fann nog even sterkte wensen voor morgen.
quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:56 schreef sacha het volgende:
Vandaar zijn bijnaam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Dat dus...quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lief! Ik zat er ook net aan te denken dat het een zware dag voor Fann is morgen.
Sterkte Fann
quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:33 schreef drakin het volgende:
[..]Kijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:33 schreef drakin het volgende:
[..]Wat goed zeg! En dan nu een baan, dat is een hele zorg minder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat goed zeg! En dan nu een baan, dat is een hele zorg minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:49 schreef drakin het volgende:
[..]En ik jou nog maar steeds zien als de dame met de hanenkam...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kan nog steeds, al zien mensen me dan hier als dat ouwe wijf met kort pittig kapsel.quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ik jou nog maar steeds zien als de dame met de hanenkam...
quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds, al zien mensen me dan hier als dat ouwe wijf met kort pittig kapsel.
Al zal ik mijn lange lokken nu niet zo snel meer kort knippen.
Dan een trui en 25 jaar erbij, haar tot tiethoogte en donkerblond/bruin.quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even visualiseren......
Ik krijg het geloof ik niet helemaal juist gevisualiseerd...quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan een trui en 25 jaar erbij, haar tot tiethoogte en donkerblond/bruin.
Dat verdampt toch bij verhitting...quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Met of zonder alcohol!
Daarom, maar aangezien Soury nogal Aldi fan is, en ook kaasfondue fan en het daar verkocht wordt dacht ik even te tippen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat verdampt toch bij verhitting...
Tsja daar zit ie dan met al zijn miljoenen dun Johan.quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is niet zo mooi dus, belachelijk veel straf voor zo iemand, wat een idioten, i.p.v. dat ze boeven gaan vangen sluiten ze mensen die niets misdadig hebben gedaan 20 jaar op.
Die gozer heeft The Grass Company in Tilburg opgericht, nu niet meer van hem overigens, ik heb er eens wel eens iets besteld.
Onrechtvaardigheid ten top.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:30 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Tsja daar zit ie dan met al zijn miljoenen dun Johan.
Tja, het is indd niet echt bijdehand.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:34 schreef PP_Sound het volgende:
Moet wel beetje lachen om zoveel dommigheid.
Hij had hier kunnen rentenieren, gaat die gladjakker naar Thailand vanwege vrouw.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tja, het is indd niet echt bijdehand.
Zelfs ik zou daar niet komen .... Maar blijkbaar is er iets dat die drugsmensen trekt ..... Vrouwen blijkbaarquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:37 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Hij had hier kunnen rentenieren, gaat die gladjakker naar Thailand vanwege vrouw.
Ik kan er zo heen zonder probleem.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelfs ik zou daar niet komen .... Maar blijkbaar is er iets dat die drugsmensen trekt ..... Vrouwen blijkbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |