Truste.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:58 schreef chufi het volgende:
Heren ga gerust verder zonder míj, maar ik ga er van tussen.
Wat een oude wijven lulpraat.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Truste.![]()
Ik maak het ook niet te laat, was vanmorgen veel te vroeg op.
sssttt iedereen slaapt nog..quote:
ik werk ook rustig doorquote:Op dinsdag 10 november 2015 11:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben al wakker, maar ik ben aan de studie dus ik hou me stil
Ophalen van wat stoffige gegevens uit het verleden . Binnenkort 2 interviewsquote:Op dinsdag 10 november 2015 11:19 schreef just me het volgende:
[..]
ik werk ook rustig door
waar ben je mee bezig ?
quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ophalen van wat stoffige gegevens uit het verleden . Binnenkort 2 interviews
Gaat goed daar bij de woningbouw in het zuidenquote:Op dinsdag 10 november 2015 11:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Schilder in huis, gisteren zeiden ze dat wordt woensdag en dan bellen we van tevoren, vandaag bellen ze me vroeg op (en uit bed) en zeggen we komen vandaag om 14u.
Dus ik me weer omgedraaid en nu bellen ze me aan de voordeur om 11.30 u. weer uit bed om aan de slag te gaan, ben amper wakker nu......![]()
Maar goed, als ie nu klaar is ben ik er vanaf.
Eerst even tijd voor een
Het onderhoud van Wonen Limburg, zoals ze heten, is prima, alles wordt prima op tijd onderhouden, de planning en het houden aan de afspraken qua tijd is iets minder....quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat goed daar bij de woningbouw in het zuiden
Dat is niet zo mooi dus, belachelijk veel straf voor zo iemand, wat een idioten, i.p.v. dat ze boeven gaan vangen sluiten ze mensen die niets misdadig hebben gedaan 20 jaar op.quote:Oprichter coffeeshops krijgt 20 jaar cel in Thailand.
De Nederlander Johan van Laarhoven is in Thailand veroordeeld tot 103 jaar gevangenisstraf vanwege witwassen. Daar moet hij er volgens zijn Nederlandse advocaat Sidney Smeets twintig van uitzitten. Zijn vrouw werd wegens medeplichtigheid veroordeeld tot twaalf jaar cel.
De advocaten van de Nederlander laten in een verklaring weten dat hoger beroep voor de hand ligt. ,,De verkoop van cannabis is in Nederland toegestaan'', vindt zijn Thaise advocaat Suprawat Jaismut. ,,Hoe kan er dan sprake zijn van witwassen?"
De juristen wijzen er in de verklaring op dat hun cliënt nooit is veroordeeld in Nederland. ,,De coffeeshops die Van Laarhoven oprichtte zijn nog open en voldoen aan alle regels van de overheid'', schrijven ze.
ssssst, straks ben je medeplichtigquote:Op dinsdag 10 november 2015 12:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ik heb er eens wel eens iets besteld.
Hier zijn die activiteiten gewoon legaal hoor.quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier zijn worden die activiteiten gewoon legaal gedoogd hoor.
En ik ga echt niet naar Thailand.
Die coffeeshop betaald gewoon legaal belasting, dat wordt dus ook gedoogd.quote:
Zijn we het weer eens en weer bepalen wij het niet...quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die coffeeshop betaald gewoon legaal belasting, dat wordt dus ook gedoogd.
Ik blijf het een vreemde constructie vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:56 schreef sacha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |