Die knollen fokken snapt alleen mijn broertje misschien.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Haha, zo een zus heb ik ook, alleen is mijn zwager leidinggevende bij de gemeente, maar ik heb al 30+ jaar geen contact meer met hen, ik was het op een gegeven moment beu, later volgde mijn moeder en broers ook, bleek ik gelijk te hebben.
Ach, als ik echt hulp nodig heb staan ze voor me klaar, maar ik vraag zelden om hulp.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:23 schreef PP_Sound het volgende:
Maar ben het gewend om eigen weg te zoeken, niemand gaat dat voor je doen.
Vrouwen vinden altijd wel iets waarover ze kunnen kibbelen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:29 schreef PP_Sound het volgende:
Mijn vrouw en mijn moeder samen is lachen, water en vuur.
Ik duik dan met Duitse zwager de keuken in bij schoonmoeder.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vrouwen vinden altijd wel iets waarover ze kunnen kibbelen.
Ben blij dat ik van mijn ex schoonfamilie af ben, zij en ik gingen niet goed samen, zacht uitgedrukt.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:35 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik duik dan met Duitse zwager de keuken in bij schoonmoeder.
En ondertussen roken in de tuinquote:Op dinsdag 10 november 2015 01:36 schreef PP_Sound het volgende:
Wanneer koelkast leeg is dan checken we de kelder.
Karl mijn zwager is een Rocker uit Bayern lang geleden, daarna BMW monteur en altijd goed voor mooie discussie met veul bier erbij.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben blij dat ik van mijn ex schoonfamilie af ben, zij en ik gingen niet goed samen, zacht uitgedrukt.
Heb 'm keer wiet laten roken buiten toen het wat uit de hand liep met kaarten en niet betalen.quote:
Mijn ex heeft 3 broers en 1 zusje en ik kon met geen van allen goed opschieten, ze had wel 1 tante waar ik goed mee overweg kon, maar die is inmiddels dement als een deur, zielig, maar goed. En een van mijn dochters is degene die haar deels verzorgt en ook de boodschappen voor haar doet, incl. wijn, die vrouw lust er graag eentje, daarom konden zij en ik het ook goed met elkaar vinden.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:43 schreef PP_Sound het volgende:
Het enige broertje is dood en de 2 oudste zussen zijn tsja hoe zal ik het zeggen hopeloos.
Dat doen wel meer kinderen hoor, maar het is wel altijd leuk.quote:
Het is een echte held op sokken, Wanneer eng hangt ie aan moeders benen, daarna komt de lef.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat doen wel meer kinderen hoor, maar het is wel altijd leuk.
quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:54 schreef PP_Sound het volgende:
Maar opa regelt nog wel oude motor zodat ie keer achterop kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |