Ik raak het kwijt nu.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geloof me, mijn ex heeft er enkele waaronder een hele grote, en die is tering zwaar, baardaap heeft een kleinere, een Wiener (dat klinkt raar maar het gaat dus over een trekzak....shit, dat klinkt ook alweer raar) ik geef het op, punt is dat die grote zwaar zijn, pfffffffffff..
En binnen een uur zit je op je landgoedquote:Op dinsdag 10 november 2015 00:52 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik hoef niet zover voordat ik grens over ben, dan immer gerade naar Oberhausen of Rechtsaf naar Düsseldorf of Köln.
Het ging hier om zo'n klein Argentijns dingetjequote:Op dinsdag 10 november 2015 00:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geloof me, mijn ex heeft er enkele waaronder een hele grote, en die is tering zwaar, baardaap heeft een kleinere, een Wiener (dat klinkt raar maar het gaat dus over een trekzak....shit, dat klinkt ook alweer raar) ik geef het op, punt is dat die grote zwaar zijn, pfffffffffff..
Ah, die vierkante dingen, die zijn ook niet echt licht hoor, maar voor 1 nummertje moet het te doen zijn. Ff denken die dingen hebben een naam, ben het even kwijt.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Het ging hier om zo'n klein Argentijns dingetje
Dat ligt 80 km onder Keulen en met motor kan het in anderhalf uur.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
En binnen een uur zit je op je landgoed
Ik kom er regelmatig, maar ik hoef niet eens zelf te gaan, mijn broertje rijdt en neemt voor me mee als ik dat wil.quote:
Mijn broer regelt de paddo'squote:Op dinsdag 10 november 2015 00:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kom er regelmatig, maar ik hoef niet eens zelf te gaan, mijn broertje rijdt en neemt voor me mee als ik dat wil.
Mijn broertje en ik zorgen al 35 jr. voor elkaar, als het om roken en drinken gaat, heeft een van ons niks, dan kunnen we altijd bij elkaar terecht.quote:
Mijn broer kan bij mij terecht wanneer hij in de shit zit, verder issie 8 jaar jonger en toen ik nog thuis woonde al strontvervelend.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn broertje en ik zorgen al 35 jr. voor elkaar, als het om roken en drinken gaat, heeft een van ons niks, dan kunnen we altijd bij elkaar terecht.
Maar dat komt eigenlijk zelden voor.![]()
Mijne is 5 jaar jonger, vroeger veel ruzie, ook slaande ruzie gemaakt, maar op een bepaald moment zijn we gestopt met ruzie maken, na de dood van mijn vader groeiden we meer naar elkaar toe, nu zie ik hem bijna dagelijks, vandaag ook een uurtje.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:02 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Mijn broer kan bij mij terecht wanneer hij in de shit zit, verder issie 8 jaar jonger en toen ik nog thuis woonde al strontvervelend.
Mijn vader leeft nog en heb geen idee waar ibroer uithangt tegenwoordig?quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijne is 5 jaar jonger, vroeger veel ruzie, ook slaande ruzie gemaakt, maar op een bepaald moment zijn we gestopt met ruzie maken, na de dood van mijn vader groeiden we meer naar elkaar toe, nu zie ik hem bijna dagelijks, vandaag ook een uurtje.
Moeder is nu bij broer in Luxemburg en die neemt overmorgen als ze terug komt de tabak voor ons mee.
Jij hebt alleen zussen of laat mijn geheugen me in de steek?quote:
1 broer en 1 zusquote:Op dinsdag 10 november 2015 01:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij hebt alleen zussen of laat mijn geheugen me in de steek?
De mijnen heb ik hier nog nooit over de vloer gehad...quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:16 schreef PP_Sound het volgende:
Mijn broer is een bijzonder persoon en hij weet me te vinden.
Haha, zo een zus heb ik ook, alleen is mijn zwager leidinggevende bij de gemeente, maar ik heb al 30+ jaar geen contact meer met hen, ik was het op een gegeven moment beu, later volgden mijn moeder en broers ook, bleek ik gelijk te hebben.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:17 schreef PP_Sound het volgende:
Mijn zus is dodelijk saai, getrouwd met ambtenaar bij de platsoenendienst en hopman bij de verkenners.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |