Zou zomaar kunnenquote:
Lekker weertje voor Ijmuiden dan, dit heb ik vaker in andere landen gezien dan hier.quote:Op maandag 9 november 2015 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen
Edit: Nee, IJmuiden volgens mij
We gaan het afwachten.. Het schijnt dat het weer extremer wordt ....quote:Op maandag 9 november 2015 23:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Lekker weertje voor Ijmuiden dan, dit heb ik vaker in andere landen gezien dan hier.
Dan kijk ik morgen wel of de schutting nog staatquote:Op maandag 9 november 2015 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
We gaan het afwachten.. Het schijnt dat het weer extremer wordt ....
Zal wel lukkenquote:Op maandag 9 november 2015 23:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan kijk ik morgen wel of de schutting nog staat
Heb de stoelen uit voorzorg alvast van balkon gehaald.quote:Op maandag 9 november 2015 23:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan kijk ik morgen wel of de schutting nog staat
Verstandig, straks vallen ze omquote:Op maandag 9 november 2015 23:29 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Heb de stoelen uit voorzorg alvast van balkon gehaald.
Even in de wind zetten en kijken of je wat voor stormschade krijgt.quote:Op maandag 9 november 2015 23:37 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Mijn auto is langzaam aan het instorten, dat is lastiger probleem.
Heb altijd nog 2 PK voor de kar bij noodgevallen.quote:Op maandag 9 november 2015 23:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Even in de wind zetten en kijken of je wat voor stormschade krijgt.
En anders gewoon over op 1 pk
Zou ik niet doen in deze tijd, voor je het weet wil een man met baard meeliftenquote:Op maandag 9 november 2015 23:47 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Heb altijd nog 2 PK voor de kar bij noodgevallen.
Die mag achterop.quote:Op maandag 9 november 2015 23:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Zou ik niet doen in deze tijd, voor je het weet wil een man met baard meeliften
Kan de rus hem niet meer fixen?quote:Op maandag 9 november 2015 23:37 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Mijn auto is langzaam aan het instorten, dat is lastiger probleem.
Jawel maar de voorwiel ophanging begint te rammelen , motorblok loopt op zijn einde alhoewel die het goed vol blijft houden.quote:
Hoeveel km op de meter?quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:11 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Jawel maar de voorwiel ophanging begint te rammelen , motorblok loopt op zijn einde alhoewel die het goed vol blijft houden.
220.000 met 1.4 en distributieriem sinds 160.000 ruim 6 jaar geleden, is soort van loterij hoelang dat nog goed gaat.quote:
Dan zou ik maar eens op zoek gaan naar iets anders...quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:19 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
220.000 met 1.4 en distributieriem sinds 160.000 ruim 6 jaar geleden, is soort van loterij hoelang dat nog goed gaat.
Ja zoiets lijkt me wel wat.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens op zoek gaan naar iets anders...
Hoogste tijd om afscheid te nemenquote:Op dinsdag 10 november 2015 00:20 schreef PP_Sound het volgende:
Heb er zelf 60.000 met gereden met weinig kosten 3 jaar lang.
Die zag ik afgelopen week. Die reed me in de weg bij het oversteken van een kruispuntquote:Op dinsdag 10 november 2015 00:23 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ja zoiets lijkt me wel wat.
[ afbeelding ]
Ze zijn niet zo gewild en daarom redelijk goedkoop.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zag ik afgelopen week. Die reed me in de weg bij het oversteken van een kruispunt
Ik kijk op andere plek.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:27 schreef chufi het volgende:
Die Porsches zijn over de ton en dan nog vragen ze extra kosten voor het rijklaar maken ...
Hier gebruiken ze het als vlucht auto om daarna ergens in de fik te steken ...quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:31 schreef PP_Sound het volgende:
Het is wel wat lastig parkeren in A'dam West met dat ding.
Heb Piazolla live gezien ruim 2 uur en dat neemt niemand me meer af, dat was echt geweldig.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:31 schreef chufi het volgende:
Wat is dat voor een slappe accordeonist dat ie zn instrument moet ondersteunen en dan met zn schoenen op een nieuw leren pianobankje
Ja daarom.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier gebruiken ze het als vlucht auto om daarna ergens in de fik te steken ...
Zijn 2e hands niet zo gewild en ik wacht mijn kans af.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar het scheelt idd al bijna 20.000 E in Duitsland op de officiele dealersite...
Zou het verbruik wel kloppen?quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:36 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Zijn 2e hands niet zo gewild en ik wacht mijn kans af.
Weet je wat die grote wegen? Als je daar lang mee moet staan krijg je een kromme rug en je moet nog spelen ook.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:31 schreef chufi het volgende:
Wat is dat voor een slappe accordeonist dat ie zn instrument moet ondersteunen en dan met zn schoenen op een nieuw leren pianobankje
Verdorie voor 1 nummertje, waarschijnlijk alleen omdat het wel stijl leek te hebbenquote:Op dinsdag 10 november 2015 00:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet je wat die grote wegen? Als je daar lang mee moet staan krijg je een kromme rug en je moet nog spelen ook.
Je bent nog serieus ook... 300 op de teller, kan alleen maar in Duitslandquote:Op dinsdag 10 november 2015 00:48 schreef PP_Sound het volgende:
Met huidige auto kan ik gaspedaal indrukken maar veel harder ga ik niet.
Met de volgende wel.
Ik hoef niet zover voordat ik grens over ben, dan immer gerade naar Oberhausen of Rechtsaf naar Düsseldorf of Köln.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent nog serieus ook... 300 op de teller, kan alleen maar in Duitsland
Geloof me, mijn ex heeft er enkele waaronder een hele grote, en die is tering zwaar, baardaap heeft een kleinere, een Wiener (dat klinkt raar maar het gaat dus over een trekzak....shit, dat klinkt ook alweer raar) ik geef het op, punt is dat die grote zwaar zijn, pfffffffffff..quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Verdorie voor 1 nummertje, waarschijnlijk alleen omdat het wel stijl leek te hebben
Ik zit op 10 km van de grens.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:52 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik hoef niet zover voordat ik grens over ben, dan immer gerade naar Oberhausen of Rechtsaf naar Düsseldorf of Köln.
Ik raak het kwijt nu.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geloof me, mijn ex heeft er enkele waaronder een hele grote, en die is tering zwaar, baardaap heeft een kleinere, een Wiener (dat klinkt raar maar het gaat dus over een trekzak....shit, dat klinkt ook alweer raar) ik geef het op, punt is dat die grote zwaar zijn, pfffffffffff..
En binnen een uur zit je op je landgoedquote:Op dinsdag 10 november 2015 00:52 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik hoef niet zover voordat ik grens over ben, dan immer gerade naar Oberhausen of Rechtsaf naar Düsseldorf of Köln.
Het ging hier om zo'n klein Argentijns dingetjequote:Op dinsdag 10 november 2015 00:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geloof me, mijn ex heeft er enkele waaronder een hele grote, en die is tering zwaar, baardaap heeft een kleinere, een Wiener (dat klinkt raar maar het gaat dus over een trekzak....shit, dat klinkt ook alweer raar) ik geef het op, punt is dat die grote zwaar zijn, pfffffffffff..
Ah, die vierkante dingen, die zijn ook niet echt licht hoor, maar voor 1 nummertje moet het te doen zijn. Ff denken die dingen hebben een naam, ben het even kwijt.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Het ging hier om zo'n klein Argentijns dingetje
Dat ligt 80 km onder Keulen en met motor kan het in anderhalf uur.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
En binnen een uur zit je op je landgoed
Ik kom er regelmatig, maar ik hoef niet eens zelf te gaan, mijn broertje rijdt en neemt voor me mee als ik dat wil.quote:
Mijn broer regelt de paddo'squote:Op dinsdag 10 november 2015 00:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kom er regelmatig, maar ik hoef niet eens zelf te gaan, mijn broertje rijdt en neemt voor me mee als ik dat wil.
Mijn broertje en ik zorgen al 35 jr. voor elkaar, als het om roken en drinken gaat, heeft een van ons niks, dan kunnen we altijd bij elkaar terecht.quote:
Mijn broer kan bij mij terecht wanneer hij in de shit zit, verder issie 8 jaar jonger en toen ik nog thuis woonde al strontvervelend.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn broertje en ik zorgen al 35 jr. voor elkaar, als het om roken en drinken gaat, heeft een van ons niks, dan kunnen we altijd bij elkaar terecht.
Maar dat komt eigenlijk zelden voor.![]()
Mijne is 5 jaar jonger, vroeger veel ruzie, ook slaande ruzie gemaakt, maar op een bepaald moment zijn we gestopt met ruzie maken, na de dood van mijn vader groeiden we meer naar elkaar toe, nu zie ik hem bijna dagelijks, vandaag ook een uurtje.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:02 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Mijn broer kan bij mij terecht wanneer hij in de shit zit, verder issie 8 jaar jonger en toen ik nog thuis woonde al strontvervelend.
Mijn vader leeft nog en heb geen idee waar ibroer uithangt tegenwoordig?quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijne is 5 jaar jonger, vroeger veel ruzie, ook slaande ruzie gemaakt, maar op een bepaald moment zijn we gestopt met ruzie maken, na de dood van mijn vader groeiden we meer naar elkaar toe, nu zie ik hem bijna dagelijks, vandaag ook een uurtje.
Moeder is nu bij broer in Luxemburg en die neemt overmorgen als ze terug komt de tabak voor ons mee.
Jij hebt alleen zussen of laat mijn geheugen me in de steek?quote:
1 broer en 1 zusquote:Op dinsdag 10 november 2015 01:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij hebt alleen zussen of laat mijn geheugen me in de steek?
De mijnen heb ik hier nog nooit over de vloer gehad...quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:16 schreef PP_Sound het volgende:
Mijn broer is een bijzonder persoon en hij weet me te vinden.
Haha, zo een zus heb ik ook, alleen is mijn zwager leidinggevende bij de gemeente, maar ik heb al 30+ jaar geen contact meer met hen, ik was het op een gegeven moment beu, later volgden mijn moeder en broers ook, bleek ik gelijk te hebben.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:17 schreef PP_Sound het volgende:
Mijn zus is dodelijk saai, getrouwd met ambtenaar bij de platsoenendienst en hopman bij de verkenners.
Die knollen fokken snapt alleen mijn broertje misschien.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Haha, zo een zus heb ik ook, alleen is mijn zwager leidinggevende bij de gemeente, maar ik heb al 30+ jaar geen contact meer met hen, ik was het op een gegeven moment beu, later volgde mijn moeder en broers ook, bleek ik gelijk te hebben.
Ach, als ik echt hulp nodig heb staan ze voor me klaar, maar ik vraag zelden om hulp.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:23 schreef PP_Sound het volgende:
Maar ben het gewend om eigen weg te zoeken, niemand gaat dat voor je doen.
Vrouwen vinden altijd wel iets waarover ze kunnen kibbelen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:29 schreef PP_Sound het volgende:
Mijn vrouw en mijn moeder samen is lachen, water en vuur.
Ik duik dan met Duitse zwager de keuken in bij schoonmoeder.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vrouwen vinden altijd wel iets waarover ze kunnen kibbelen.
Ben blij dat ik van mijn ex schoonfamilie af ben, zij en ik gingen niet goed samen, zacht uitgedrukt.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:35 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik duik dan met Duitse zwager de keuken in bij schoonmoeder.
En ondertussen roken in de tuinquote:Op dinsdag 10 november 2015 01:36 schreef PP_Sound het volgende:
Wanneer koelkast leeg is dan checken we de kelder.
Karl mijn zwager is een Rocker uit Bayern lang geleden, daarna BMW monteur en altijd goed voor mooie discussie met veul bier erbij.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben blij dat ik van mijn ex schoonfamilie af ben, zij en ik gingen niet goed samen, zacht uitgedrukt.
Heb 'm keer wiet laten roken buiten toen het wat uit de hand liep met kaarten en niet betalen.quote:
Mijn ex heeft 3 broers en 1 zusje en ik kon met geen van allen goed opschieten, ze had wel 1 tante waar ik goed mee overweg kon, maar die is inmiddels dement als een deur, zielig, maar goed. En een van mijn dochters is degene die haar deels verzorgt en ook de boodschappen voor haar doet, incl. wijn, die vrouw lust er graag eentje, daarom konden zij en ik het ook goed met elkaar vinden.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:43 schreef PP_Sound het volgende:
Het enige broertje is dood en de 2 oudste zussen zijn tsja hoe zal ik het zeggen hopeloos.
Dat doen wel meer kinderen hoor, maar het is wel altijd leuk.quote:
Het is een echte held op sokken, Wanneer eng hangt ie aan moeders benen, daarna komt de lef.quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat doen wel meer kinderen hoor, maar het is wel altijd leuk.
quote:Op dinsdag 10 november 2015 01:54 schreef PP_Sound het volgende:
Maar opa regelt nog wel oude motor zodat ie keer achterop kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |