Zou zomaar kunnenquote:
Lekker weertje voor Ijmuiden dan, dit heb ik vaker in andere landen gezien dan hier.quote:Op maandag 9 november 2015 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen
Edit: Nee, IJmuiden volgens mij
We gaan het afwachten.. Het schijnt dat het weer extremer wordt ....quote:Op maandag 9 november 2015 23:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Lekker weertje voor Ijmuiden dan, dit heb ik vaker in andere landen gezien dan hier.
Dan kijk ik morgen wel of de schutting nog staatquote:Op maandag 9 november 2015 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
We gaan het afwachten.. Het schijnt dat het weer extremer wordt ....
Zal wel lukkenquote:Op maandag 9 november 2015 23:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan kijk ik morgen wel of de schutting nog staat
Heb de stoelen uit voorzorg alvast van balkon gehaald.quote:Op maandag 9 november 2015 23:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan kijk ik morgen wel of de schutting nog staat
Verstandig, straks vallen ze omquote:Op maandag 9 november 2015 23:29 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Heb de stoelen uit voorzorg alvast van balkon gehaald.
Even in de wind zetten en kijken of je wat voor stormschade krijgt.quote:Op maandag 9 november 2015 23:37 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Mijn auto is langzaam aan het instorten, dat is lastiger probleem.
Heb altijd nog 2 PK voor de kar bij noodgevallen.quote:Op maandag 9 november 2015 23:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Even in de wind zetten en kijken of je wat voor stormschade krijgt.
En anders gewoon over op 1 pk
Zou ik niet doen in deze tijd, voor je het weet wil een man met baard meeliftenquote:Op maandag 9 november 2015 23:47 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Heb altijd nog 2 PK voor de kar bij noodgevallen.
Die mag achterop.quote:Op maandag 9 november 2015 23:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Zou ik niet doen in deze tijd, voor je het weet wil een man met baard meeliften
Kan de rus hem niet meer fixen?quote:Op maandag 9 november 2015 23:37 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Mijn auto is langzaam aan het instorten, dat is lastiger probleem.
Jawel maar de voorwiel ophanging begint te rammelen , motorblok loopt op zijn einde alhoewel die het goed vol blijft houden.quote:
Hoeveel km op de meter?quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:11 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Jawel maar de voorwiel ophanging begint te rammelen , motorblok loopt op zijn einde alhoewel die het goed vol blijft houden.
220.000 met 1.4 en distributieriem sinds 160.000 ruim 6 jaar geleden, is soort van loterij hoelang dat nog goed gaat.quote:
Dan zou ik maar eens op zoek gaan naar iets anders...quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:19 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
220.000 met 1.4 en distributieriem sinds 160.000 ruim 6 jaar geleden, is soort van loterij hoelang dat nog goed gaat.
Ja zoiets lijkt me wel wat.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens op zoek gaan naar iets anders...
Hoogste tijd om afscheid te nemenquote:Op dinsdag 10 november 2015 00:20 schreef PP_Sound het volgende:
Heb er zelf 60.000 met gereden met weinig kosten 3 jaar lang.
Die zag ik afgelopen week. Die reed me in de weg bij het oversteken van een kruispuntquote:Op dinsdag 10 november 2015 00:23 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ja zoiets lijkt me wel wat.
[ afbeelding ]
Ze zijn niet zo gewild en daarom redelijk goedkoop.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zag ik afgelopen week. Die reed me in de weg bij het oversteken van een kruispunt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |