http://www.melkweg.nl/nl/agenda/m-s-m-r-14-11-2015quote:
Oh Tivoli daar ga ik volgende maandag heen. Anathemaquote:Op maandag 2 november 2015 18:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
http://www.melkweg.nl/nl/agenda/m-s-m-r-14-11-2015
Zo veel zin in
Maar eerst vrijdag naar het nieuwe Tivoli naar The Wombats
Ja, heb wel eens last van ditgitale identiteitscrisis. Meestal ga ik dan weer back to BASICquote:Op maandag 2 november 2015 17:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jij verwisselt je UI's ook sneller dan het licht trouwens. Niet bij te houden
Ik vond die met die eend wel wat.quote:Op maandag 2 november 2015 18:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, heb wel eens last van ditgitale identiteitscrisis. Meestal ga ik dan weer back to BASIC
Nee. Sterrenkijken is ook leuk zonder sterrenregenquote:Op maandag 2 november 2015 17:53 schreef Yvie_lu het volgende:
Is er een sterrenregen dan deze week? Helemaal gemist![]()
Dat is het hier wel 's avondsquote:Op maandag 2 november 2015 18:05 schreef yats het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik vind t wel fijn als t verder uitgestorven is op t strand.
Goed idee! Weekendje bier zuipen, lekker eten, en sterrenkijken in de Ardennenquote:Op maandag 2 november 2015 18:05 schreef Harmankardon het volgende:
Melkweg bekijken kan in NL wel op meerdere plaatsen, moet je wel een maanloze nacht pakken. In het buitenland is het vaak wel makkelijker, op wintersport bijvoorbeeld fantastische dingen gezien![]()
Eiffel of Ardennen is relatief dichtbij en daar heb je ook al hele mooie uitzichten.
Sorry, dat was een eenmalige actiequote:
Helemaal waar, maar omdat iedereen het er ineens over had was ik bang dat ik wat gemist had.quote:Op maandag 2 november 2015 18:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee. Sterrenkijken is ook leuk zonder sterrenregen
Maak maar een datumprikkerquote:Op maandag 2 november 2015 18:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goed idee! Weekendje bier zuipen, lekker eten, en sterrenkijken in de Ardennen
Overdag ook regelmatig heb ik gemerkt. Wel fijn, lekker uitwaaien en gedachten verzettenquote:
lekker retro.quote:Op maandag 2 november 2015 18:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, heb wel eens last van ditgitale identiteitscrisis. Meestal ga ik dan weer back to BASIC
Stap naar buiten?quote:Op maandag 2 november 2015 18:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Helemaal waar, maar omdat iedereen het er ineens over had was ik bang dat ik wat gemist had.
Mja de laatste tijd zijn mijn ramen beslagen 's avonds waardoor het lastiger te zien is of het mooi helder is. Dus dan doe ik het niet echt spontaan meer.
Dan liever dat aapje.quote:Op maandag 2 november 2015 18:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sorry, dat was een eenmalige actie
Je kan wel kiezen voor mijn epilepticon
Eerst maar eens geld en een auto regelen danquote:
Ik durf het niet te zeggen.quote:Op maandag 2 november 2015 18:06 schreef perro. het volgende:
[..]
ik geloof je hoor. maar toch denk ik dat ook zeeland veel last heeft van lichtvervuiling door m.n. de randstad. nederland is -helaas- een van de meest lichtvervuilde landen ter wereld.
was ook heel goed te zien op de foto van nederland van andre kuipers, vanuit het iss.
Echt, met je hol in het hyacinthenbos gaan zittenquote:Op maandag 2 november 2015 18:13 schreef yats het volgende:
[..]
Overdag ook regelmatig heb ik gemerkt. Wel fijn, lekker uitwaaien en gedachten verzetten
Er zit een lijn in mijn leven hequote:
Ik heb besloten daar een versie 2.0 van te gaan makenquote:
Heb hier niet echt een buiten, of alles wat hier buiten/beneden is, is te lichtvervuild helaas. Vanuit mn raam boven gaat het soms wel.quote:Op maandag 2 november 2015 18:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Stap naar buiten?
Ik ga op mijn balkon zitten. lekker overzichtelijk alleen de noordelijke hemel kunnen bekijken
Je mag altijd langskomen om hier sterren te kijken. Is echt mooiquote:Op maandag 2 november 2015 18:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb hier niet echt een buiten, of alles wat hier buiten/beneden is, is te lichtvervuild helaas. Vanuit mn raam boven gaat het soms wel.
Nja binnenkort wel weer ergens in de gelegenheid hoop ik
Inb4 Fasquote:Op maandag 2 november 2015 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag altijd langskomen om hier sterren te kijken. Is echt mooi.
Liefquote:Op maandag 2 november 2015 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag altijd langskomen om hier sterren te kijken. Is echt mooi.
Ga je heen en weer?quote:Op maandag 2 november 2015 18:20 schreef Faxie het volgende:
Ik ben over paar weken weer in Utrecht 2 daagjes
Waarschijnlijk jaquote:Op maandag 2 november 2015 18:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lief
Denk dat ik dat aanbod wel een keertje aanneem
[..]
Ga je heen en weer?
Auto is het probleem niet, Fok-uitje naar LaChouffequote:Op maandag 2 november 2015 18:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eerst maar eens geld en een auto regelen dan
Ben ik nog niet geweest. Waar in Den Haag is dat?quote:Op maandag 2 november 2015 18:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Echt, met je hol in het hyacinthenbos gaan zitten
Echt he.quote:
Misschien in december naar State-X in t Paardquote:Op maandag 2 november 2015 18:26 schreef yats het volgende:
[..]
Ben ik nog niet geweest. Waar in Den Haag is dat?
Dat gaan we dan wel een keer regelenquote:Op maandag 2 november 2015 18:22 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Auto is het probleem niet, Fok-uitje naar LaChouffe![]()
*klik*quote:Op maandag 2 november 2015 18:26 schreef yats het volgende:
[..]
Ben ik nog niet geweest. Waar in Den Haag is dat?
Klein stukje uit de buurt helaas, maar ik ga er nog wel een keer langs als t zo mooi is daar.quote:
Dat is het zeker. En al helemaal in het voorjaar.quote:Op maandag 2 november 2015 19:25 schreef yats het volgende:
[..]
Klein stukje uit de buurt helaas, maar ik ga er nog wel een keer langs als t zo mooi is daar.
Wel potverdikke zegquote:Op maandag 2 november 2015 19:33 schreef ElDinosaur het volgende:
Gewoon geen tijd meer om te fokken gedurende de dag.
Zo druk? Wanneer wilde je dan dat biertje gaan doen?quote:Op maandag 2 november 2015 19:33 schreef ElDinosaur het volgende:
Gewoon geen tijd meer om te fokken gedurende de dag.
Wanneer ik er ook benquote:Op maandag 2 november 2015 19:39 schreef yats het volgende:
[..]
Zo druk? Wanneer wilde je dan dat biertje gaan doen?
In DH?quote:Op maandag 2 november 2015 19:39 schreef yats het volgende:
[..]
Zo druk? Wanneer wilde je dan dat biertje gaan doen?
Nederland ook niet.quote:Op maandag 2 november 2015 20:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hey!! Had begrepen dat Spanje niet echt een succes was?
Meh.quote:Op maandag 2 november 2015 16:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met jouw pandapunten heb je tijd zat
Niet zo'n fan van Duitslandquote:
Komt wel goed als ik binnenkort op kamers ga, maar kan niets vinden.quote:
Welke stad zoek je?quote:Op maandag 2 november 2015 20:40 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Niet zo'n fan van Duitsland
[..]
Komt wel goed als ik binnenkort op kamers ga, maar kan niets vinden.![]()
Tilburg, lijkt op zich niet moeilijk maar ja.quote:
Blokhut in de tuin bij Thijsjequote:Op maandag 2 november 2015 20:42 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Tilburg, lijkt op zich niet moeilijk maar ja.
Geen idee of el dino dat aandurftquote:
Ja, wil je ook langs komen?quote:
Ino!quote:
Dat laat ik aan dino over.quote:Op maandag 2 november 2015 20:44 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee of el dino dat aandurft
[..]
Ja, wil je ook langs komen?
[..]
Ino!
Die staat ook koud bij mijquote:
Dat is geen schande. Een mens kan ook maar zoveel ingewanden zien tot de lol ervanaf is.quote:Op maandag 2 november 2015 21:23 schreef ElDinosaur het volgende:
En ik begin nu echt af te haken bij TWD.
Laat eens zien als je wil.quote:
Oh ja, het is maandag.quote:Op maandag 2 november 2015 21:23 schreef ElDinosaur het volgende:
En ik begin nu echt af te haken bij TWD.
Nee joh, wat een zaad aflevering.quote:Op maandag 2 november 2015 21:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is geen schande. Een mens kan ook maar zoveel ingewanden zien tot de lol ervanaf is.
Kom je uit het oosten?quote:Op maandag 2 november 2015 21:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee joh, wat een zaad aflevering.
En weer zo een kneus die het voor elkaar krijgt om door één enkele walker gebeten te worden. Pleur op met je kut 'actie scenes'.
Daarom maandag veranderen van TWD naar The Good Wifequote:Op maandag 2 november 2015 21:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee joh, wat een zaad aflevering.
En weer zo een kneus die het voor elkaar krijgt om door één enkele walker gebeten te worden. Pleur op met je kut 'actie scenes'.
Shit.quote:
Komt omdat jij een net meisje bent. Die horen dat raar vinden om te zeggen.quote:Op maandag 2 november 2015 21:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Shit.
'Zaad' vind ik nog steeds zo raar om te zeggen. Hoor het ook alleen maar bij Hosti (die uit het verre oosten komt dus)./random
Maar jij komt uit de schilderswijk, daar zeggen ze heel andere dingen.quote:Op maandag 2 november 2015 21:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Shit.
'Zaad' vind ik nog steeds zo raar om te zeggen. Hoor het ook alleen maar bij Hosti (die uit het verre oosten komt dus)./random
Miejses horen zaad niet raar te vinden.quote:Op maandag 2 november 2015 21:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Komt omdat jij een net meisje bent. Die horen dat raar vinden om te zeggen.
Wij zeggen 'een oprecht vervelende aflevering' ja. Immer netjes.quote:Op maandag 2 november 2015 21:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Komt omdat jij een net meisje bent. Die horen dat raar vinden om te zeggen.
Ik kom niet uit de schilderswijk.quote:Op maandag 2 november 2015 21:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maar jij komt uit de schilderswijk, daar zeggen ze heel andere dingen.
Aw, daar gaat je hele imago.quote:Op maandag 2 november 2015 21:29 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wij zeggen 'een oprecht vervelende aflevering' ja. Immer netjes.
[..]
Ik kom niet uit de schilderswijk.
Stiekem beetje fatima. Tokkies wonen in loosduinen / duindorp.quote:Op maandag 2 november 2015 21:30 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zie je me als een tokkie dannnn.
Fatima nog wel.quote:Op maandag 2 november 2015 21:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Stiekem beetje fatima. Tokkies wonen in loosduinen / duindorp.
Brabo's..quote:Op maandag 2 november 2015 21:33 schreef Fripsel het volgende:
Maar een zaadaflevering, of een sperma aflevering..
Sinds wanneer is zaad slecht?
Dat hangt er vanaf of het dat van mezelf is of van een ander. Van een ander is het slecht natuurlijk.quote:Op maandag 2 november 2015 21:33 schreef Fripsel het volgende:
Maar een zaadaflevering, of een sperma aflevering..
Sinds wanneer is zaad slecht?
Ja die vlieger gaat voor mij niet opquote:Op maandag 2 november 2015 21:37 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf of het dat van mezelf is of van een ander. Van een ander is het slecht natuurlijk.
Clubje vormen?quote:Op maandag 2 november 2015 21:37 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Doorsnee lange, blonde Hollander, helaas.
Het is je vergeven.quote:Op maandag 2 november 2015 21:37 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Benen tot onder je oksels.quote:Op maandag 2 november 2015 21:37 schreef FrauMilena het volgende:
Zo is het ook bedoeld.quote:Op maandag 2 november 2015 21:39 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ga het als een compliment zien hoor.
Dat kan opgelost wordenquote:Op maandag 2 november 2015 21:38 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja die vlieger gaat voor mij niet op
Van nature wel, maar daar is een streep doorheen gezet met een bruin kleurtjequote:Op maandag 2 november 2015 21:39 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je bent niet van nature blond?Okay.
[..]
Ik ga het als een compliment zien hoor.
Benen tot aan de hemel dan?quote:Op maandag 2 november 2015 21:40 schreef FrauMilena het volgende:
OhHet klinkt klink alleen zo apart.
Oh zoquote:Op maandag 2 november 2015 21:40 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Van nature wel, maar daar is een streep doorheen gezet met een bruin kleurtje
Beter.quote:
Zonde.quote:Op maandag 2 november 2015 21:44 schreef ElDinosaur het volgende:
Gvd, en anders laat je een halve granaatappel door de keuken stuiteren.
Wat een zooi.
Ja ik van nature ook donkerblond, in een saaie tint. Had het eerst ombre, toen blonder en nu bruin. Geloof niet dat m'n echte haarkleur op fok gestaan heeft.quote:Op maandag 2 november 2015 21:43 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh zoIk ben donkerblond, bietje saai.
[..]
Beter.
Ik wil ook bij de saaie donkerblond club.quote:Op maandag 2 november 2015 21:45 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja ik van nature ook donkerblond, in een saaie tint. Had het eerst ombre, toen blonder en nu bruin. Geloof niet dat m'n echte haarkleur op fok gestaan heeft.
Ik pas mijn repertoire aan.quote:
Goed/gezond bezigquote:Op maandag 2 november 2015 21:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Yoghurt, granola en granaatappelpitjes.Gelukkig bleef de andere helft wel op het aanrecht.
Ik ga wel even in US kijken.quote:Op maandag 2 november 2015 21:45 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja ik van nature ook donkerblond, in een saaie tint. Had het eerst ombre, toen blonder en nu bruin. Geloof niet dat m'n echte haarkleur op fok gestaan heeft.
Yay.quote:Op maandag 2 november 2015 21:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wil ook bij de saaie donkerblond club.
Lekker.quote:Op maandag 2 november 2015 21:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Yoghurt, granola en granaatappelpitjes.Gelukkig bleef de andere helft wel op het aanrecht.
Gezelligquote:Op maandag 2 november 2015 21:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niks wat je met wat haarverf niet kan oplossen.quote:Op maandag 2 november 2015 21:46 schreef Yvie_lu het volgende:
Mijn vriend loopt daardoor met twee telefoonsquote:Op maandag 2 november 2015 21:50 schreef ElDinosaur het volgende:
Krijg je een iphone 6 van werk, mag je hem niet voor privé doeleinden gebruiken.
Ja jonge.
quote:Op maandag 2 november 2015 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks wat je met wat haarverf niet kan oplossen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 2 november 2015 21:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo ben ik als er iemand met een schaar aankomt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2015 21:54:00 ]
Ik weet bijna zeker dat mijn vriendje dit ooit bij mij gaat doen:quote:Op maandag 2 november 2015 21:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]zo ben ik als er iemand met een schaar aankomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik snap je angst![]()
quote:Op maandag 2 november 2015 21:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat mijn vriendje dit ooit bij mij gaat doen:Echt? Mijn vriend zegt dat hij me het huis uitzet als ik het afknipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik snap je angst![]()
quote:Op maandag 2 november 2015 21:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat mijn vriendje dit ooit bij mij gaat doen:Moet je hem beter africhten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik snap je angst"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Gewoon dreigen met waar je die schaar gaat stoppen als hij dichtbij komt.quote:Op maandag 2 november 2015 21:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja zou wel fijn zijn als hij niet af en toe ook een eigen willetje zou hebben
Gezien jouw haar zou ik dan toch even de hakken in het zand zettenquote:Op maandag 2 november 2015 21:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja zou wel fijn zijn als hij niet af en toe ook een eigen willetje zou hebben
quote:Op maandag 2 november 2015 22:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gezien jouw haar zou ik dan toch even de hakken in het zand zetten
Working on thatquote:Op maandag 2 november 2015 22:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Gewoon dreigen met waar je die schaar gaat stoppen als hij dichtbij komt.
Gericht dreigen dus:quote:Op maandag 2 november 2015 22:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Working on that![]()
Beetje jammer alleen dat er tot nu toe niet meer dan een grijns komt wanneer ik ga dreigen met iets hahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt wel na een paar jaar. Wanneer hij bang is dat hij weer 6 maanden zonder sex door moet komen.quote:Op maandag 2 november 2015 22:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Working on that![]()
Beetje jammer alleen dat er tot nu toe niet meer dan een grijns komt wanneer ik ga dreigen met iets hahaha
Mooie kleur welquote:Op maandag 2 november 2015 22:03 schreef Fripsel het volgende:
Zou deze haarkleur me staan?
[ link | afbeelding ]
Of in een overloop van donkerbruin naar die kleur ofzo.
quote:Op maandag 2 november 2015 22:03 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Gericht dreigen dus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 2 november 2015 22:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Komt wel na een paar jaar. Wanneer hij bang is dat hij weer 6 maanden zonder sex door moet komen.
Je ziet er gewoon te lief uitquote:Op maandag 2 november 2015 22:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Working on that![]()
Oh ja, die is ook weer begonnen. Zo eens kijken.quote:Op maandag 2 november 2015 22:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Royke!! Moest vanochtend nog aan je denken toen ik het nieuwe seizoen van Grimm aanzette
5 jaar oud. Ik ga me even kut en boos voelen en huilenquote:
Gecondoleerd. Mag ik vragen waaraan?quote:Op maandag 2 november 2015 22:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
5 jaar oud. Ik ga me even kut en boos voelen en huilen![]()
Kanker. Kutziektequote:Op maandag 2 november 2015 22:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Mag ik vragen waaraan?
Sterkte.quote:Op maandag 2 november 2015 22:17 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben weer weg. De vorige keer dat ik erover begon was ik te emotioneel, te sensitief, whatever werd mij verteld. Nu ben ik dat zeker. Sorry for spoiling the mood.
Het is helemaal niet gek dat je emotioneel bentquote:Op maandag 2 november 2015 22:17 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben weer weg. De vorige keer dat ik erover begon was ik te emotioneel, te sensitief, whatever werd mij verteld. Nu ben ik dat zeker. Sorry for spoiling the mood.
De mensen die dit gezegd hebben moeten zich schamen.quote:Op maandag 2 november 2015 22:17 schreef Barbusse het volgende:
De vorige keer dat ik erover begon was ik te emotioneel, te sensitief, whatever werd mij verteld.
Ik las eerst dat de blauwe vinkjes verwijderd zouden worden.quote:Chatapp WhatsApp heeft met de nieuwste update voor de iPhone-versie een kleine verandering doorgevoerd waardoor een grote ergernis van velen eindelijk verleden tijd is. De blauwe linkjes in woorden als ’morgen’, ’vandaag’ en ’hier’ zijn verdwenen.
Ik niet :$quote:Op maandag 2 november 2015 22:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik las eerst dat de blauwe vinkjes verwijderd zouden worden.
Wil je toch altijdquote:
Halloquote:
Echt? Had jou wel met voorkeur voor brunettes ingeschat. Geen idee waarom eigenlijk.quote:Op maandag 2 november 2015 22:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hallo![]()
Ja die kleur staat je best denk ik, maar blond vind ik leuker![]()
Wie is dat chickie eigenlijk?
Ik vind alles best, maar over het algemeen trekt een blondine meer mijn aandachtquote:Op maandag 2 november 2015 22:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Echt? Had jou wel met voorkeur voor brunettes ingeschat. Geen idee waarom eigenlijk.
En er dan nog om vragenquote:
Ja nou enquote:Op maandag 2 november 2015 23:03 schreef Solique het volgende:
Geen voorkeur
[..]
En er dan nog om vragen
Geen idee random plaatje dat ik vondquote:Op maandag 2 november 2015 22:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hallo![]()
Ja die kleur staat je best denk ik, maar blond vind ik leuker![]()
Wie is dat chickie eigenlijk?
Ow jammer weerquote:Op maandag 2 november 2015 23:09 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Geen idee random plaatje dat ik vond
Wat is t?quote:Op maandag 2 november 2015 23:58 schreef Faxie het volgende:
Yats, State-X Newforms, rond 11 december, Den Haag. y/n?
Heb je liever een ander hoofd?quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:06 schreef Fripsel het volgende:
Ik val dadelijk nog met dit hoofd in slaap:
Zegt me niets. Ik kan er dus nog niets over zeggen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Muziek, in 't Paard van Troje, 2 dagen.
http://www.state-xnewforms.nl/
quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:17 schreef yats het volgende:
[..]
Zegt me niets. Ik kan er dus nog niets over zeggen.
Die moet je uitleggen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:23 schreef Harmankardon het volgende:
Die BeeGees is de vrouwelijke Uitstraling geloof ik
Maar dan zonder seks te hebben. Doet uitstraling het toch beter.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:23 schreef Harmankardon het volgende:
Die BeeGees is de vrouwelijke Uitstraling geloof ik
Schijnbaar zo'n goede feromonen dat iedereen van het andere geslacht onweerstaanbaar naar ze toe wordt getrokken.quote:
Er zijn vast wel wat altruïstische heren hier op het forum die haar daar bij willen helpen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Maar dan zonder seks te hebben. Doet uitstraling het toch beter.
Op Fok? Nee hoor, geloof ik nietquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:27 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Er zijn vast wel wat altruïstische heren hier op het forum die haar daar bij willen helpen.
Ja maar zij klaagt er alleen over, uitstraling lijkt ervan te genieten.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:27 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Schijnbaar zo'n goede feromonen dat iedereen van het andere geslacht onweerstaanbaar naar ze toe wordt getrokken.
Ze zal wel een zes plus zijn die aandacht krijgt van vijfjes.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar zij klaagt er alleen over, uitstraling lijkt ervan te genieten.
Hoezo heb ik geen seks?quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Maar dan zonder seks te hebben. Doet uitstraling het toch beter.
oooh Okay!! Hoezo gefrustreerd?quote:Op dinsdag 3 november 2015 01:03 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Omdat je wat gefrustreerd overkomt, maar dat kan ook liggen aan de kwaliteit natuurlijk..
Om hoe je overkomt. Net als jij dat doet over anderen, doet men dat ook over jou en dat hoeft natuurlijk niet altijd even realistisch te zijn..quote:Op dinsdag 3 november 2015 01:08 schreef BeeGees het volgende:
[..]
ohhhh oké (maar de vraag blijft wel staan hoe zij/hij erbij komt dat ik geen seks heb)
oke vraag blijft dis alsnog staan , naar hem gerichtquote:Op dinsdag 3 november 2015 01:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Om hoe je overkomt. Net als jij dat doet over anderen, doet men dat ook over jou en dat hoeft natuurlijk niet altijd even realistisch te zijn..
Heje je trekt het uit zijn verband. Wel is het zo dat ik erg veel aandacht krijg en ik daar natuurlijk op in ga als ik iemand interessant vind!quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:27 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Schijnbaar zo'n goede feromonen dat iedereen van het andere geslacht onweerstaanbaar naar ze toe wordt getrokken.
Goedemorgen enquote:Op dinsdag 3 november 2015 06:03 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Raar gedroomd, schietpartijen en zo en in eens was ik Maura Isles en Hosti was Jane Rizzoli
.
Ik gok dat het probleem is dat ze 300 keer dezelfde vraag stelt alsof het een of andere kapotte grammofoonplaat is ipv dat ze haar tong of zuigreflex op die manier inzet. Jammer, anders had ik t graag eens geprobeerd :$quote:Op dinsdag 3 november 2015 01:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Om hoe je overkomt. Net als jij dat doet over anderen, doet men dat ook over jou en dat hoeft natuurlijk niet altijd even realistisch te zijn..
Steeds dezelfde vraag stellen is toch ook een soort van zuigen?quote:Op dinsdag 3 november 2015 06:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik gok dat het probleem is dat ze 300 keer dezelfde vraag stelt alsof het een of andere kapotte grammofoonplaat is ipv dat ze haar tong of zuigreflex op die manier inzet. Jammer, anders had ik t graag eens geprobeerd :$
Goedemorgen bisjes
Zware studentenleefquote:Op dinsdag 3 november 2015 07:05 schreef FrauMilena het volgende:
Ik kom hier even zitten om wakker te worden.
[ afbeelding ]
Valt mee, vrijwillig dit.quote:
Touchéquote:Op dinsdag 3 november 2015 07:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Steeds dezelfde vraag stellen is toch ook een soort van zuigen?
Ik voel je, nolesboquote:Op dinsdag 3 november 2015 07:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Valt mee, vrijwillig dit.
Werd stralend wakker om 6:30, maar bleef nog even liggen. Slechte keuze.
Als het aan jou lag zou je ook yeslesbo aan haar voelen.quote:
Geen idee, zo goed ken ik haar niet :$quote:Op dinsdag 3 november 2015 07:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Als het aan jou lag zou je ook yeslesbo aan haar voelen.
quote:
Klinkt als een slechte soapseriequote:Op dinsdag 3 november 2015 06:03 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Raar gedroomd, schietpartijen en zo en in eens was ik Maura Isles en Hosti was Jane Rizzoli
.
Rizzoli and Ilses is leuk, ben echter wel benieuwd naar de versie met jou erin. Of jullie wel de boef gevangen hebben of dat ze toen alweer wakker wasquote:Op dinsdag 3 november 2015 08:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klinkt als een slechte soapserie![]()
Goedemorgenquote:
Kan niet andersquote:Op dinsdag 3 november 2015 08:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Rizzoli and Ilses is leuk, ben echter wel benieuwd naar de versie met jou erin. Of jullie wel de boef gevangen hebben of dat ze toen alweer wakker was
Hoi.quote:
Niet jokken, het is een vrouw.quote:Op dinsdag 3 november 2015 07:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen idee, zo goed ken ik haar niet :$
Klinkt als een goed plan, succesquote:Op dinsdag 3 november 2015 08:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ik ga eens even lekker schijten en aan de slag :$![]()
Haiquote:Op dinsdag 3 november 2015 08:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoi.
[..]
Niet jokken, het is een vrouw.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 07:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen idee, zo goed ken ik haar niet :$
Het is Dqod.. En het is Frau.quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hai![]()
En niet elke vrouw is zomaar goed genoeg toch?
Jij zou je yeslesbo voelen?quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:07 schreef FrauMilena het volgende:
MAAR IK WEL!!1!11!!!!!!
/minderwardigheidscomplexfrusti
Waarom dan je minderwaardigheidscomplex, ukkie?quote:
Deze yvquote:Op dinsdag 3 november 2015 08:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hai![]()
En niet elke vrouw is zomaar goed genoeg toch?
Heb ik toch niet joh.quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom dan je minderwaardigheidscomplex, ukkie?
Zou niet durven.quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:23 schreef Dqod het volgende:
Oi! Schets eens niet zo'n vertekend beeld van me, hommo'sW
Lobi gr gr :$
Oh nu heb je ineens principes?quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Deze yv
Al wil ik natuurlijk niet zeggen dat Frau niet goed genoeg is, maar dat weet je nooit vantevoren :$
Ze is geen man die alleen maar genoegen neemt met een k*t en eventueel een zak over het hoofd indien nodigquote:
Ze wil mij en mijn praatjes gewoon niet, is wel duidelijk nu.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ze is geen man die alleen maar genoegen neemt met een k*t en eventueel een zak over het hoofd indien nodig
Wow, wat is deze?quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ze is geen man die alleen maar genoegen neemt met een k*t en eventueel een zak over het hoofd indien nodig
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zou je doen hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:34 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ze wil mij en mijn praatjes gewoon niet, is wel duidelijk nu.
Maar niet voor 11 uur 's ochtends.quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:48 schreef UitStraling het volgende:
Man man man. wat een Vinex zuurte hier weer op de vroege ochtend, lol in het leven mensen, is belangrijk
Ze schrikken van je frisse gezichtquote:Op dinsdag 3 november 2015 08:31 schreef FrauMilena het volgende:
Alle bitches gaan opzij als ik aankoml open.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze schrikken van je frisse gezicht
#LaatsteKeer
Vreselijk zijn die. Welke gek die bedacht heeft...quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:53 schreef FrauMilena het volgende:
Ik zit op een ijskoude ijzeren bank, niks leuk aan.
[..]
Ik heb ooit een enquete mogen invullen over NOI, maar er stond niks over bankjes. Gemiste kans.quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vreselijk zijn die. Welke gek die bedacht heeft...
Geen vakje 'overige opmerkingen'?quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb ooit een enquete mogen invullen over NOI, maar er stond niks over bankjes. Gemiste kans.
Dit is irritantquote:Op dinsdag 3 november 2015 08:48 schreef UitStraling het volgende:
Man man man. wat een Vinex zuurte hier weer op de vroege ochtend, lol in het leven mensen, is belangrijk
Gemiste kansquote:
Je bent in de buurt, blijf zitten.quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb ooit een enquete mogen invullen over NOI, maar er stond niks over bankjes. Gemiste kans.
ja, dat zal het zijn, ik voel me nl ook altijd aangesproken als ik een draaiorgel tegenkom.quote:
Jij gaat als echte gentleman haar billetjes warmen?quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:57 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Je bent in de buurt, blijf zitten.
Weinig keus als je reet bijna vastgevroren zitquote:Op dinsdag 3 november 2015 08:57 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Gezellig in Faxies mancave?quote:
Zo ben ik en dan neem ik die benen direct mee.quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij gaat als echte gentleman haar billetjes warmen?
Je roept constant overal dat je dat niet wilt?quote:
Dan heb je een bijzondere workload op je genomen hoorquote:Op dinsdag 3 november 2015 09:05 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zo ben ik en dan neem ik die benen direct mee.
Nee. Heel verstandig om iets op te zoeken op google als je het niet weer.quote:
Lief van je. Een soort Air 2.0. Ook altijd zo behulpzaam en onbaatzuchtig.quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:05 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zo ben ik en dan neem ik die benen direct mee.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, dat zal het zijn, ik voel me nl ook altijd aangesproken als ik een draaiorgel tegenkom.
Misschien heeft ze het zoveel dat ze daarom even niet meer hoeft? Geen idee wat haar werk is natuurlijkquote:Op dinsdag 3 november 2015 09:06 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je roept constant overal dat je dat niet wilt?
Ik voel me domquote:Op dinsdag 3 november 2015 09:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee. Heel verstandig om iets op te zoeken op google als je het niet weer.
Koffie voor jou
Herkenbaar gevoel welquote:Op dinsdag 3 november 2015 09:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien heeft ze het zoveel dat ze daarom even niet meer hoeft?
Ga je daar heen dan? ben alweer verder.quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:57 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zit nu in Utrecht maar woon er vijf minuten fietsen vandaan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ga je daar heen dan? ben alweer verder.
Zo gemeen om hier te patsen met het feit dat je verder bentquote:Op dinsdag 3 november 2015 09:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ga je daar heen dan? ben alweer verder.
Had ik maar koude billen. Bijna alles is bevroren, maar nou net mijn billen nietquote:Op dinsdag 3 november 2015 09:11 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zit nu in Utrecht maar woon er vijf minuten fietsen vandaan.
Jawel, hij mist Yats gewoon. Lokroepje.quote:
.quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo gemeen om hier te patsen met het feit dat je verder bent
HS.quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo gemeen om hier te patsen met het feit dat je verder bent
Maar jouw stokjesquote:Op dinsdag 3 november 2015 09:13 schreef FrauMilena het volgende:
Ging het nou weer over m'n stokjes.
Ik kom daar dagelijks langs Harman. Als het meezit zelf 2 keer.
* MissMSX noteert.quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:13 schreef FrauMilena het volgende:
Ik kom daar dagelijks langs Harman. Als het meezit zelf 2 keer.
[..]
HS.![]()
Niks mis met een bips op temperatuur.quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Had ik maar koude billen. Bijna alles is bevroren, maar nou net mijn billen niet
Ik weet dan niet wat Yats erger vindt; patsen dat je verder bent of dat je zoveel neukt dat het bijna werk lijkt.quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jawel, hij mist Yats gewoon. Lokroepje.
[..]
.
Naakt tegen aeuque aan gaan liggen, krijg je het snel weer warm en met die kou hoef je niet bang te zijn voor een vleselijke schending van het celibaat.quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Had ik maar koude billen. Bijna alles is bevroren, maar nou net mijn billen niet
Neem je je stokjes mee naar een diner in een Japans restaurant met mij?quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:13 schreef FrauMilena het volgende:
Fijn om te weten.quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dom zijn is aantrekkelijk voor zakenlui als je borsten hebt
Blijf lekkerquote:Op dinsdag 3 november 2015 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fijn om te weten.
Ik ga wel weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |