Klinkt als een slechte soapseriequote:Op dinsdag 3 november 2015 06:03 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Raar gedroomd, schietpartijen en zo en in eens was ik Maura Isles en Hosti was Jane Rizzoli
.
Rizzoli and Ilses is leuk, ben echter wel benieuwd naar de versie met jou erin. Of jullie wel de boef gevangen hebben of dat ze toen alweer wakker wasquote:Op dinsdag 3 november 2015 08:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klinkt als een slechte soapserie![]()
Goedemorgenquote:
Kan niet andersquote:Op dinsdag 3 november 2015 08:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Rizzoli and Ilses is leuk, ben echter wel benieuwd naar de versie met jou erin. Of jullie wel de boef gevangen hebben of dat ze toen alweer wakker was
Hoi.quote:
Niet jokken, het is een vrouw.quote:Op dinsdag 3 november 2015 07:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen idee, zo goed ken ik haar niet :$
Klinkt als een goed plan, succesquote:Op dinsdag 3 november 2015 08:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ik ga eens even lekker schijten en aan de slag :$![]()
Haiquote:Op dinsdag 3 november 2015 08:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoi.
[..]
Niet jokken, het is een vrouw.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 07:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen idee, zo goed ken ik haar niet :$
Het is Dqod.. En het is Frau.quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hai![]()
En niet elke vrouw is zomaar goed genoeg toch?
Jij zou je yeslesbo voelen?quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:07 schreef FrauMilena het volgende:
MAAR IK WEL!!1!11!!!!!!
/minderwardigheidscomplexfrusti
Waarom dan je minderwaardigheidscomplex, ukkie?quote:
Deze yvquote:Op dinsdag 3 november 2015 08:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hai![]()
En niet elke vrouw is zomaar goed genoeg toch?
Heb ik toch niet joh.quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom dan je minderwaardigheidscomplex, ukkie?
Zou niet durven.quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:23 schreef Dqod het volgende:
Oi! Schets eens niet zo'n vertekend beeld van me, hommo'sW
Lobi gr gr :$
Oh nu heb je ineens principes?quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Deze yv
Al wil ik natuurlijk niet zeggen dat Frau niet goed genoeg is, maar dat weet je nooit vantevoren :$
Ze is geen man die alleen maar genoegen neemt met een k*t en eventueel een zak over het hoofd indien nodigquote:
Ze wil mij en mijn praatjes gewoon niet, is wel duidelijk nu.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ze is geen man die alleen maar genoegen neemt met een k*t en eventueel een zak over het hoofd indien nodig
Wow, wat is deze?quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ze is geen man die alleen maar genoegen neemt met een k*t en eventueel een zak over het hoofd indien nodig
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zou je doen hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:34 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ze wil mij en mijn praatjes gewoon niet, is wel duidelijk nu.
Maar niet voor 11 uur 's ochtends.quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:48 schreef UitStraling het volgende:
Man man man. wat een Vinex zuurte hier weer op de vroege ochtend, lol in het leven mensen, is belangrijk
Ze schrikken van je frisse gezichtquote:Op dinsdag 3 november 2015 08:31 schreef FrauMilena het volgende:
Alle bitches gaan opzij als ik aankoml open.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze schrikken van je frisse gezicht
#LaatsteKeer
Vreselijk zijn die. Welke gek die bedacht heeft...quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:53 schreef FrauMilena het volgende:
Ik zit op een ijskoude ijzeren bank, niks leuk aan.
[..]
Ik heb ooit een enquete mogen invullen over NOI, maar er stond niks over bankjes. Gemiste kans.quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vreselijk zijn die. Welke gek die bedacht heeft...
Geen vakje 'overige opmerkingen'?quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb ooit een enquete mogen invullen over NOI, maar er stond niks over bankjes. Gemiste kans.
Dit is irritantquote:Op dinsdag 3 november 2015 08:48 schreef UitStraling het volgende:
Man man man. wat een Vinex zuurte hier weer op de vroege ochtend, lol in het leven mensen, is belangrijk
Gemiste kansquote:
Je bent in de buurt, blijf zitten.quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb ooit een enquete mogen invullen over NOI, maar er stond niks over bankjes. Gemiste kans.
ja, dat zal het zijn, ik voel me nl ook altijd aangesproken als ik een draaiorgel tegenkom.quote:
Jij gaat als echte gentleman haar billetjes warmen?quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:57 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Je bent in de buurt, blijf zitten.
Weinig keus als je reet bijna vastgevroren zitquote:Op dinsdag 3 november 2015 08:57 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Gezellig in Faxies mancave?quote:
Zo ben ik en dan neem ik die benen direct mee.quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij gaat als echte gentleman haar billetjes warmen?
Je roept constant overal dat je dat niet wilt?quote:
Dan heb je een bijzondere workload op je genomen hoorquote:Op dinsdag 3 november 2015 09:05 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zo ben ik en dan neem ik die benen direct mee.
Nee. Heel verstandig om iets op te zoeken op google als je het niet weer.quote:
Lief van je. Een soort Air 2.0. Ook altijd zo behulpzaam en onbaatzuchtig.quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:05 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zo ben ik en dan neem ik die benen direct mee.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, dat zal het zijn, ik voel me nl ook altijd aangesproken als ik een draaiorgel tegenkom.
Misschien heeft ze het zoveel dat ze daarom even niet meer hoeft? Geen idee wat haar werk is natuurlijkquote:Op dinsdag 3 november 2015 09:06 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je roept constant overal dat je dat niet wilt?
Ik voel me domquote:Op dinsdag 3 november 2015 09:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee. Heel verstandig om iets op te zoeken op google als je het niet weer.
Koffie voor jou
Herkenbaar gevoel welquote:Op dinsdag 3 november 2015 09:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien heeft ze het zoveel dat ze daarom even niet meer hoeft?
Ga je daar heen dan? ben alweer verder.quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:57 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zit nu in Utrecht maar woon er vijf minuten fietsen vandaan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ga je daar heen dan? ben alweer verder.
Zo gemeen om hier te patsen met het feit dat je verder bentquote:Op dinsdag 3 november 2015 09:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ga je daar heen dan? ben alweer verder.
Had ik maar koude billen. Bijna alles is bevroren, maar nou net mijn billen nietquote:Op dinsdag 3 november 2015 09:11 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zit nu in Utrecht maar woon er vijf minuten fietsen vandaan.
Jawel, hij mist Yats gewoon. Lokroepje.quote:
.quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo gemeen om hier te patsen met het feit dat je verder bent
HS.quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo gemeen om hier te patsen met het feit dat je verder bent
Maar jouw stokjesquote:Op dinsdag 3 november 2015 09:13 schreef FrauMilena het volgende:
Ging het nou weer over m'n stokjes.
Ik kom daar dagelijks langs Harman. Als het meezit zelf 2 keer.
* MissMSX noteert.quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:13 schreef FrauMilena het volgende:
Ik kom daar dagelijks langs Harman. Als het meezit zelf 2 keer.
[..]
HS.![]()
Niks mis met een bips op temperatuur.quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Had ik maar koude billen. Bijna alles is bevroren, maar nou net mijn billen niet
Ik weet dan niet wat Yats erger vindt; patsen dat je verder bent of dat je zoveel neukt dat het bijna werk lijkt.quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jawel, hij mist Yats gewoon. Lokroepje.
[..]
.
Naakt tegen aeuque aan gaan liggen, krijg je het snel weer warm en met die kou hoef je niet bang te zijn voor een vleselijke schending van het celibaat.quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Had ik maar koude billen. Bijna alles is bevroren, maar nou net mijn billen niet
Neem je je stokjes mee naar een diner in een Japans restaurant met mij?quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:13 schreef FrauMilena het volgende:
Fijn om te weten.quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dom zijn is aantrekkelijk voor zakenlui als je borsten hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |