Weinig keus als je reet bijna vastgevroren zitquote:Op dinsdag 3 november 2015 08:57 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Je bent in de buurt, blijf zitten.
Gezellig in Faxies mancave?quote:
Zo ben ik en dan neem ik die benen direct mee.quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij gaat als echte gentleman haar billetjes warmen?
Je roept constant overal dat je dat niet wilt?quote:
Dan heb je een bijzondere workload op je genomen hoorquote:Op dinsdag 3 november 2015 09:05 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zo ben ik en dan neem ik die benen direct mee.
Nee. Heel verstandig om iets op te zoeken op google als je het niet weer.quote:
Lief van je. Een soort Air 2.0. Ook altijd zo behulpzaam en onbaatzuchtig.quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:05 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zo ben ik en dan neem ik die benen direct mee.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, dat zal het zijn, ik voel me nl ook altijd aangesproken als ik een draaiorgel tegenkom.
Misschien heeft ze het zoveel dat ze daarom even niet meer hoeft? Geen idee wat haar werk is natuurlijkquote:Op dinsdag 3 november 2015 09:06 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je roept constant overal dat je dat niet wilt?
Ik voel me domquote:Op dinsdag 3 november 2015 09:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee. Heel verstandig om iets op te zoeken op google als je het niet weer.
Koffie voor jou
Herkenbaar gevoel welquote:Op dinsdag 3 november 2015 09:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien heeft ze het zoveel dat ze daarom even niet meer hoeft?
Ga je daar heen dan? ben alweer verder.quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:57 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Je bent in de buurt, blijf zitten.
Zit nu in Utrecht maar woon er vijf minuten fietsen vandaan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ga je daar heen dan? ben alweer verder.
Zo gemeen om hier te patsen met het feit dat je verder bentquote:Op dinsdag 3 november 2015 09:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ga je daar heen dan? ben alweer verder.
Had ik maar koude billen. Bijna alles is bevroren, maar nou net mijn billen nietquote:Op dinsdag 3 november 2015 09:11 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zit nu in Utrecht maar woon er vijf minuten fietsen vandaan.
Jawel, hij mist Yats gewoon. Lokroepje.quote:
.quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo gemeen om hier te patsen met het feit dat je verder bent
HS.quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo gemeen om hier te patsen met het feit dat je verder bent
Maar jouw stokjesquote:Op dinsdag 3 november 2015 09:13 schreef FrauMilena het volgende:
Ging het nou weer over m'n stokjes.
Ik kom daar dagelijks langs Harman. Als het meezit zelf 2 keer.
* MissMSX noteert.quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:13 schreef FrauMilena het volgende:
Ik kom daar dagelijks langs Harman. Als het meezit zelf 2 keer.
[..]
HS.![]()
Niks mis met een bips op temperatuur.quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Had ik maar koude billen. Bijna alles is bevroren, maar nou net mijn billen niet
Ik weet dan niet wat Yats erger vindt; patsen dat je verder bent of dat je zoveel neukt dat het bijna werk lijkt.quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jawel, hij mist Yats gewoon. Lokroepje.
[..]
.
Naakt tegen aeuque aan gaan liggen, krijg je het snel weer warm en met die kou hoef je niet bang te zijn voor een vleselijke schending van het celibaat.quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Had ik maar koude billen. Bijna alles is bevroren, maar nou net mijn billen niet
Neem je je stokjes mee naar een diner in een Japans restaurant met mij?quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:13 schreef FrauMilena het volgende:
Fijn om te weten.quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dom zijn is aantrekkelijk voor zakenlui als je borsten hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |