Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ze is geen man die alleen maar genoegen neemt met een k*t en eventueel een zak over het hoofd indien nodig
Ik zou je doen hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:34 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ze wil mij en mijn praatjes gewoon niet, is wel duidelijk nu.
Maar niet voor 11 uur 's ochtends.quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:48 schreef UitStraling het volgende:
Man man man. wat een Vinex zuurte hier weer op de vroege ochtend, lol in het leven mensen, is belangrijk
Ze schrikken van je frisse gezichtquote:Op dinsdag 3 november 2015 08:31 schreef FrauMilena het volgende:
Alle bitches gaan opzij als ik aankoml open.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze schrikken van je frisse gezicht
#LaatsteKeer
Vreselijk zijn die. Welke gek die bedacht heeft...quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:53 schreef FrauMilena het volgende:
Ik zit op een ijskoude ijzeren bank, niks leuk aan.
[..]
Ik heb ooit een enquete mogen invullen over NOI, maar er stond niks over bankjes. Gemiste kans.quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vreselijk zijn die. Welke gek die bedacht heeft...
Geen vakje 'overige opmerkingen'?quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb ooit een enquete mogen invullen over NOI, maar er stond niks over bankjes. Gemiste kans.
Dit is irritantquote:Op dinsdag 3 november 2015 08:48 schreef UitStraling het volgende:
Man man man. wat een Vinex zuurte hier weer op de vroege ochtend, lol in het leven mensen, is belangrijk
Gemiste kansquote:
Je bent in de buurt, blijf zitten.quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb ooit een enquete mogen invullen over NOI, maar er stond niks over bankjes. Gemiste kans.
ja, dat zal het zijn, ik voel me nl ook altijd aangesproken als ik een draaiorgel tegenkom.quote:
Jij gaat als echte gentleman haar billetjes warmen?quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:57 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Je bent in de buurt, blijf zitten.
Weinig keus als je reet bijna vastgevroren zitquote:Op dinsdag 3 november 2015 08:57 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Je bent in de buurt, blijf zitten.
Gezellig in Faxies mancave?quote:
Zo ben ik en dan neem ik die benen direct mee.quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij gaat als echte gentleman haar billetjes warmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |