Ik gok dat het probleem is dat ze 300 keer dezelfde vraag stelt alsof het een of andere kapotte grammofoonplaat is ipv dat ze haar tong of zuigreflex op die manier inzet. Jammer, anders had ik t graag eens geprobeerd :$quote:Op dinsdag 3 november 2015 01:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Om hoe je overkomt. Net als jij dat doet over anderen, doet men dat ook over jou en dat hoeft natuurlijk niet altijd even realistisch te zijn..
Steeds dezelfde vraag stellen is toch ook een soort van zuigen?quote:Op dinsdag 3 november 2015 06:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik gok dat het probleem is dat ze 300 keer dezelfde vraag stelt alsof het een of andere kapotte grammofoonplaat is ipv dat ze haar tong of zuigreflex op die manier inzet. Jammer, anders had ik t graag eens geprobeerd :$
Goedemorgen bisjes
Zware studentenleefquote:Op dinsdag 3 november 2015 07:05 schreef FrauMilena het volgende:
Ik kom hier even zitten om wakker te worden.
[ afbeelding ]
Valt mee, vrijwillig dit.quote:
Touchéquote:Op dinsdag 3 november 2015 07:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Steeds dezelfde vraag stellen is toch ook een soort van zuigen?
Ik voel je, nolesboquote:Op dinsdag 3 november 2015 07:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Valt mee, vrijwillig dit.
Werd stralend wakker om 6:30, maar bleef nog even liggen. Slechte keuze.
Als het aan jou lag zou je ook yeslesbo aan haar voelen.quote:
Geen idee, zo goed ken ik haar niet :$quote:Op dinsdag 3 november 2015 07:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Als het aan jou lag zou je ook yeslesbo aan haar voelen.
quote:
Klinkt als een slechte soapseriequote:Op dinsdag 3 november 2015 06:03 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Raar gedroomd, schietpartijen en zo en in eens was ik Maura Isles en Hosti was Jane Rizzoli
.
Rizzoli and Ilses is leuk, ben echter wel benieuwd naar de versie met jou erin. Of jullie wel de boef gevangen hebben of dat ze toen alweer wakker wasquote:Op dinsdag 3 november 2015 08:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klinkt als een slechte soapserie![]()
Goedemorgenquote:
Kan niet andersquote:Op dinsdag 3 november 2015 08:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Rizzoli and Ilses is leuk, ben echter wel benieuwd naar de versie met jou erin. Of jullie wel de boef gevangen hebben of dat ze toen alweer wakker was
Hoi.quote:
Niet jokken, het is een vrouw.quote:Op dinsdag 3 november 2015 07:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen idee, zo goed ken ik haar niet :$
Klinkt als een goed plan, succesquote:Op dinsdag 3 november 2015 08:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ik ga eens even lekker schijten en aan de slag :$![]()
Haiquote:Op dinsdag 3 november 2015 08:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoi.
[..]
Niet jokken, het is een vrouw.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 07:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen idee, zo goed ken ik haar niet :$
Het is Dqod.. En het is Frau.quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hai![]()
En niet elke vrouw is zomaar goed genoeg toch?
Jij zou je yeslesbo voelen?quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:07 schreef FrauMilena het volgende:
MAAR IK WEL!!1!11!!!!!!
/minderwardigheidscomplexfrusti
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |