Wil je toch altijdquote:
Halloquote:
Echt? Had jou wel met voorkeur voor brunettes ingeschat. Geen idee waarom eigenlijk.quote:Op maandag 2 november 2015 22:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hallo![]()
Ja die kleur staat je best denk ik, maar blond vind ik leuker![]()
Wie is dat chickie eigenlijk?
Ik vind alles best, maar over het algemeen trekt een blondine meer mijn aandachtquote:Op maandag 2 november 2015 22:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Echt? Had jou wel met voorkeur voor brunettes ingeschat. Geen idee waarom eigenlijk.
En er dan nog om vragenquote:
Ja nou enquote:Op maandag 2 november 2015 23:03 schreef Solique het volgende:
Geen voorkeur
[..]
En er dan nog om vragen
Geen idee random plaatje dat ik vondquote:Op maandag 2 november 2015 22:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hallo![]()
Ja die kleur staat je best denk ik, maar blond vind ik leuker![]()
Wie is dat chickie eigenlijk?
Ow jammer weerquote:Op maandag 2 november 2015 23:09 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Geen idee random plaatje dat ik vond
Wat is t?quote:Op maandag 2 november 2015 23:58 schreef Faxie het volgende:
Yats, State-X Newforms, rond 11 december, Den Haag. y/n?
Heb je liever een ander hoofd?quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:06 schreef Fripsel het volgende:
Ik val dadelijk nog met dit hoofd in slaap:
Zegt me niets. Ik kan er dus nog niets over zeggen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Muziek, in 't Paard van Troje, 2 dagen.
http://www.state-xnewforms.nl/
quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:17 schreef yats het volgende:
[..]
Zegt me niets. Ik kan er dus nog niets over zeggen.
Die moet je uitleggen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:23 schreef Harmankardon het volgende:
Die BeeGees is de vrouwelijke Uitstraling geloof ik
Maar dan zonder seks te hebben. Doet uitstraling het toch beter.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:23 schreef Harmankardon het volgende:
Die BeeGees is de vrouwelijke Uitstraling geloof ik
Schijnbaar zo'n goede feromonen dat iedereen van het andere geslacht onweerstaanbaar naar ze toe wordt getrokken.quote:
Er zijn vast wel wat altruïstische heren hier op het forum die haar daar bij willen helpen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Maar dan zonder seks te hebben. Doet uitstraling het toch beter.
Op Fok? Nee hoor, geloof ik nietquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:27 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Er zijn vast wel wat altruïstische heren hier op het forum die haar daar bij willen helpen.
Ja maar zij klaagt er alleen over, uitstraling lijkt ervan te genieten.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:27 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Schijnbaar zo'n goede feromonen dat iedereen van het andere geslacht onweerstaanbaar naar ze toe wordt getrokken.
Ze zal wel een zes plus zijn die aandacht krijgt van vijfjes.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar zij klaagt er alleen over, uitstraling lijkt ervan te genieten.
Hoezo heb ik geen seks?quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Maar dan zonder seks te hebben. Doet uitstraling het toch beter.
oooh Okay!! Hoezo gefrustreerd?quote:Op dinsdag 3 november 2015 01:03 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Omdat je wat gefrustreerd overkomt, maar dat kan ook liggen aan de kwaliteit natuurlijk..
Om hoe je overkomt. Net als jij dat doet over anderen, doet men dat ook over jou en dat hoeft natuurlijk niet altijd even realistisch te zijn..quote:Op dinsdag 3 november 2015 01:08 schreef BeeGees het volgende:
[..]
ohhhh oké (maar de vraag blijft wel staan hoe zij/hij erbij komt dat ik geen seks heb)
oke vraag blijft dis alsnog staan , naar hem gerichtquote:Op dinsdag 3 november 2015 01:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Om hoe je overkomt. Net als jij dat doet over anderen, doet men dat ook over jou en dat hoeft natuurlijk niet altijd even realistisch te zijn..
Heje je trekt het uit zijn verband. Wel is het zo dat ik erg veel aandacht krijg en ik daar natuurlijk op in ga als ik iemand interessant vind!quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:27 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Schijnbaar zo'n goede feromonen dat iedereen van het andere geslacht onweerstaanbaar naar ze toe wordt getrokken.
Goedemorgen enquote:Op dinsdag 3 november 2015 06:03 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Raar gedroomd, schietpartijen en zo en in eens was ik Maura Isles en Hosti was Jane Rizzoli
.
Ik gok dat het probleem is dat ze 300 keer dezelfde vraag stelt alsof het een of andere kapotte grammofoonplaat is ipv dat ze haar tong of zuigreflex op die manier inzet. Jammer, anders had ik t graag eens geprobeerd :$quote:Op dinsdag 3 november 2015 01:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Om hoe je overkomt. Net als jij dat doet over anderen, doet men dat ook over jou en dat hoeft natuurlijk niet altijd even realistisch te zijn..
Steeds dezelfde vraag stellen is toch ook een soort van zuigen?quote:Op dinsdag 3 november 2015 06:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik gok dat het probleem is dat ze 300 keer dezelfde vraag stelt alsof het een of andere kapotte grammofoonplaat is ipv dat ze haar tong of zuigreflex op die manier inzet. Jammer, anders had ik t graag eens geprobeerd :$
Goedemorgen bisjes
Zware studentenleefquote:Op dinsdag 3 november 2015 07:05 schreef FrauMilena het volgende:
Ik kom hier even zitten om wakker te worden.
[ afbeelding ]
Valt mee, vrijwillig dit.quote:
Touchéquote:Op dinsdag 3 november 2015 07:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Steeds dezelfde vraag stellen is toch ook een soort van zuigen?
Ik voel je, nolesboquote:Op dinsdag 3 november 2015 07:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Valt mee, vrijwillig dit.
Werd stralend wakker om 6:30, maar bleef nog even liggen. Slechte keuze.
Als het aan jou lag zou je ook yeslesbo aan haar voelen.quote:
Geen idee, zo goed ken ik haar niet :$quote:Op dinsdag 3 november 2015 07:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Als het aan jou lag zou je ook yeslesbo aan haar voelen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |