Wat is t?quote:Op maandag 2 november 2015 23:58 schreef Faxie het volgende:
Yats, State-X Newforms, rond 11 december, Den Haag. y/n?
Heb je liever een ander hoofd?quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:06 schreef Fripsel het volgende:
Ik val dadelijk nog met dit hoofd in slaap:
Zegt me niets. Ik kan er dus nog niets over zeggen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Muziek, in 't Paard van Troje, 2 dagen.
http://www.state-xnewforms.nl/
quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:17 schreef yats het volgende:
[..]
Zegt me niets. Ik kan er dus nog niets over zeggen.
Die moet je uitleggen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:23 schreef Harmankardon het volgende:
Die BeeGees is de vrouwelijke Uitstraling geloof ik
Maar dan zonder seks te hebben. Doet uitstraling het toch beter.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:23 schreef Harmankardon het volgende:
Die BeeGees is de vrouwelijke Uitstraling geloof ik
Schijnbaar zo'n goede feromonen dat iedereen van het andere geslacht onweerstaanbaar naar ze toe wordt getrokken.quote:
Er zijn vast wel wat altruïstische heren hier op het forum die haar daar bij willen helpen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Maar dan zonder seks te hebben. Doet uitstraling het toch beter.
Op Fok? Nee hoor, geloof ik nietquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:27 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Er zijn vast wel wat altruïstische heren hier op het forum die haar daar bij willen helpen.
Ja maar zij klaagt er alleen over, uitstraling lijkt ervan te genieten.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:27 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Schijnbaar zo'n goede feromonen dat iedereen van het andere geslacht onweerstaanbaar naar ze toe wordt getrokken.
Ze zal wel een zes plus zijn die aandacht krijgt van vijfjes.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar zij klaagt er alleen over, uitstraling lijkt ervan te genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |