Benen tot aan de hemel dan?quote:Op maandag 2 november 2015 21:40 schreef FrauMilena het volgende:
OhHet klinkt klink alleen zo apart.
Oh zoquote:Op maandag 2 november 2015 21:40 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Van nature wel, maar daar is een streep doorheen gezet met een bruin kleurtje
Beter.quote:
Zonde.quote:Op maandag 2 november 2015 21:44 schreef ElDinosaur het volgende:
Gvd, en anders laat je een halve granaatappel door de keuken stuiteren.
Wat een zooi.
Ja ik van nature ook donkerblond, in een saaie tint. Had het eerst ombre, toen blonder en nu bruin. Geloof niet dat m'n echte haarkleur op fok gestaan heeft.quote:Op maandag 2 november 2015 21:43 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh zoIk ben donkerblond, bietje saai.
[..]
Beter.
Ik wil ook bij de saaie donkerblond club.quote:Op maandag 2 november 2015 21:45 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja ik van nature ook donkerblond, in een saaie tint. Had het eerst ombre, toen blonder en nu bruin. Geloof niet dat m'n echte haarkleur op fok gestaan heeft.
Ik pas mijn repertoire aan.quote:
Goed/gezond bezigquote:Op maandag 2 november 2015 21:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Yoghurt, granola en granaatappelpitjes.Gelukkig bleef de andere helft wel op het aanrecht.
Ik ga wel even in US kijken.quote:Op maandag 2 november 2015 21:45 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja ik van nature ook donkerblond, in een saaie tint. Had het eerst ombre, toen blonder en nu bruin. Geloof niet dat m'n echte haarkleur op fok gestaan heeft.
Yay.quote:Op maandag 2 november 2015 21:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wil ook bij de saaie donkerblond club.
Lekker.quote:Op maandag 2 november 2015 21:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Yoghurt, granola en granaatappelpitjes.Gelukkig bleef de andere helft wel op het aanrecht.
Gezelligquote:Op maandag 2 november 2015 21:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niks wat je met wat haarverf niet kan oplossen.quote:Op maandag 2 november 2015 21:46 schreef Yvie_lu het volgende:
Mijn vriend loopt daardoor met twee telefoonsquote:Op maandag 2 november 2015 21:50 schreef ElDinosaur het volgende:
Krijg je een iphone 6 van werk, mag je hem niet voor privé doeleinden gebruiken.
Ja jonge.
quote:Op maandag 2 november 2015 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks wat je met wat haarverf niet kan oplossen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 2 november 2015 21:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo ben ik als er iemand met een schaar aankomt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2015 21:54:00 ]
Ik weet bijna zeker dat mijn vriendje dit ooit bij mij gaat doen:quote:Op maandag 2 november 2015 21:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]zo ben ik als er iemand met een schaar aankomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik snap je angst![]()
quote:Op maandag 2 november 2015 21:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat mijn vriendje dit ooit bij mij gaat doen:Echt? Mijn vriend zegt dat hij me het huis uitzet als ik het afknipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik snap je angst![]()
quote:Op maandag 2 november 2015 21:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat mijn vriendje dit ooit bij mij gaat doen:Moet je hem beter africhten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik snap je angst"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Gewoon dreigen met waar je die schaar gaat stoppen als hij dichtbij komt.quote:Op maandag 2 november 2015 21:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja zou wel fijn zijn als hij niet af en toe ook een eigen willetje zou hebben
Gezien jouw haar zou ik dan toch even de hakken in het zand zettenquote:Op maandag 2 november 2015 21:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja zou wel fijn zijn als hij niet af en toe ook een eigen willetje zou hebben
quote:Op maandag 2 november 2015 22:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gezien jouw haar zou ik dan toch even de hakken in het zand zetten
Working on thatquote:Op maandag 2 november 2015 22:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Gewoon dreigen met waar je die schaar gaat stoppen als hij dichtbij komt.
Gericht dreigen dus:quote:Op maandag 2 november 2015 22:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Working on that![]()
Beetje jammer alleen dat er tot nu toe niet meer dan een grijns komt wanneer ik ga dreigen met iets hahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt wel na een paar jaar. Wanneer hij bang is dat hij weer 6 maanden zonder sex door moet komen.quote:Op maandag 2 november 2015 22:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Working on that![]()
Beetje jammer alleen dat er tot nu toe niet meer dan een grijns komt wanneer ik ga dreigen met iets hahaha
Mooie kleur welquote:Op maandag 2 november 2015 22:03 schreef Fripsel het volgende:
Zou deze haarkleur me staan?
[ link | afbeelding ]
Of in een overloop van donkerbruin naar die kleur ofzo.
quote:Op maandag 2 november 2015 22:03 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Gericht dreigen dus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 2 november 2015 22:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Komt wel na een paar jaar. Wanneer hij bang is dat hij weer 6 maanden zonder sex door moet komen.
Je ziet er gewoon te lief uitquote:Op maandag 2 november 2015 22:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Working on that![]()
Oh ja, die is ook weer begonnen. Zo eens kijken.quote:Op maandag 2 november 2015 22:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Royke!! Moest vanochtend nog aan je denken toen ik het nieuwe seizoen van Grimm aanzette
5 jaar oud. Ik ga me even kut en boos voelen en huilenquote:
Gecondoleerd. Mag ik vragen waaraan?quote:Op maandag 2 november 2015 22:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
5 jaar oud. Ik ga me even kut en boos voelen en huilen![]()
Kanker. Kutziektequote:Op maandag 2 november 2015 22:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Mag ik vragen waaraan?
Sterkte.quote:Op maandag 2 november 2015 22:17 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben weer weg. De vorige keer dat ik erover begon was ik te emotioneel, te sensitief, whatever werd mij verteld. Nu ben ik dat zeker. Sorry for spoiling the mood.
Het is helemaal niet gek dat je emotioneel bentquote:Op maandag 2 november 2015 22:17 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben weer weg. De vorige keer dat ik erover begon was ik te emotioneel, te sensitief, whatever werd mij verteld. Nu ben ik dat zeker. Sorry for spoiling the mood.
De mensen die dit gezegd hebben moeten zich schamen.quote:Op maandag 2 november 2015 22:17 schreef Barbusse het volgende:
De vorige keer dat ik erover begon was ik te emotioneel, te sensitief, whatever werd mij verteld.
Ik las eerst dat de blauwe vinkjes verwijderd zouden worden.quote:Chatapp WhatsApp heeft met de nieuwste update voor de iPhone-versie een kleine verandering doorgevoerd waardoor een grote ergernis van velen eindelijk verleden tijd is. De blauwe linkjes in woorden als ’morgen’, ’vandaag’ en ’hier’ zijn verdwenen.
Ik niet :$quote:Op maandag 2 november 2015 22:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik las eerst dat de blauwe vinkjes verwijderd zouden worden.
Wil je toch altijdquote:
Halloquote:
Echt? Had jou wel met voorkeur voor brunettes ingeschat. Geen idee waarom eigenlijk.quote:Op maandag 2 november 2015 22:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hallo![]()
Ja die kleur staat je best denk ik, maar blond vind ik leuker![]()
Wie is dat chickie eigenlijk?
Ik vind alles best, maar over het algemeen trekt een blondine meer mijn aandachtquote:Op maandag 2 november 2015 22:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Echt? Had jou wel met voorkeur voor brunettes ingeschat. Geen idee waarom eigenlijk.
En er dan nog om vragenquote:
Ja nou enquote:Op maandag 2 november 2015 23:03 schreef Solique het volgende:
Geen voorkeur
[..]
En er dan nog om vragen
Geen idee random plaatje dat ik vondquote:Op maandag 2 november 2015 22:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hallo![]()
Ja die kleur staat je best denk ik, maar blond vind ik leuker![]()
Wie is dat chickie eigenlijk?
Ow jammer weerquote:Op maandag 2 november 2015 23:09 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Geen idee random plaatje dat ik vond
Wat is t?quote:Op maandag 2 november 2015 23:58 schreef Faxie het volgende:
Yats, State-X Newforms, rond 11 december, Den Haag. y/n?
Heb je liever een ander hoofd?quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:06 schreef Fripsel het volgende:
Ik val dadelijk nog met dit hoofd in slaap:
Zegt me niets. Ik kan er dus nog niets over zeggen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Muziek, in 't Paard van Troje, 2 dagen.
http://www.state-xnewforms.nl/
quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:17 schreef yats het volgende:
[..]
Zegt me niets. Ik kan er dus nog niets over zeggen.
Die moet je uitleggen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:23 schreef Harmankardon het volgende:
Die BeeGees is de vrouwelijke Uitstraling geloof ik
Maar dan zonder seks te hebben. Doet uitstraling het toch beter.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:23 schreef Harmankardon het volgende:
Die BeeGees is de vrouwelijke Uitstraling geloof ik
Schijnbaar zo'n goede feromonen dat iedereen van het andere geslacht onweerstaanbaar naar ze toe wordt getrokken.quote:
Er zijn vast wel wat altruïstische heren hier op het forum die haar daar bij willen helpen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Maar dan zonder seks te hebben. Doet uitstraling het toch beter.
Op Fok? Nee hoor, geloof ik nietquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:27 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Er zijn vast wel wat altruïstische heren hier op het forum die haar daar bij willen helpen.
Ja maar zij klaagt er alleen over, uitstraling lijkt ervan te genieten.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:27 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Schijnbaar zo'n goede feromonen dat iedereen van het andere geslacht onweerstaanbaar naar ze toe wordt getrokken.
Ze zal wel een zes plus zijn die aandacht krijgt van vijfjes.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar zij klaagt er alleen over, uitstraling lijkt ervan te genieten.
Hoezo heb ik geen seks?quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Maar dan zonder seks te hebben. Doet uitstraling het toch beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |