Klinkt als een slechte soapseriequote:Op dinsdag 3 november 2015 06:03 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Raar gedroomd, schietpartijen en zo en in eens was ik Maura Isles en Hosti was Jane Rizzoli
.
Rizzoli and Ilses is leuk, ben echter wel benieuwd naar de versie met jou erin. Of jullie wel de boef gevangen hebben of dat ze toen alweer wakker wasquote:Op dinsdag 3 november 2015 08:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klinkt als een slechte soapserie![]()
Goedemorgenquote:
Kan niet andersquote:Op dinsdag 3 november 2015 08:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Rizzoli and Ilses is leuk, ben echter wel benieuwd naar de versie met jou erin. Of jullie wel de boef gevangen hebben of dat ze toen alweer wakker was
Hoi.quote:
Niet jokken, het is een vrouw.quote:Op dinsdag 3 november 2015 07:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen idee, zo goed ken ik haar niet :$
Klinkt als een goed plan, succesquote:Op dinsdag 3 november 2015 08:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ik ga eens even lekker schijten en aan de slag :$![]()
Haiquote:Op dinsdag 3 november 2015 08:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoi.
[..]
Niet jokken, het is een vrouw.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 07:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen idee, zo goed ken ik haar niet :$
Het is Dqod.. En het is Frau.quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hai![]()
En niet elke vrouw is zomaar goed genoeg toch?
Jij zou je yeslesbo voelen?quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:07 schreef FrauMilena het volgende:
MAAR IK WEL!!1!11!!!!!!
/minderwardigheidscomplexfrusti
Waarom dan je minderwaardigheidscomplex, ukkie?quote:
Deze yvquote:Op dinsdag 3 november 2015 08:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hai![]()
En niet elke vrouw is zomaar goed genoeg toch?
Heb ik toch niet joh.quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom dan je minderwaardigheidscomplex, ukkie?
Zou niet durven.quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:23 schreef Dqod het volgende:
Oi! Schets eens niet zo'n vertekend beeld van me, hommo'sW
Lobi gr gr :$
Oh nu heb je ineens principes?quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Deze yv
Al wil ik natuurlijk niet zeggen dat Frau niet goed genoeg is, maar dat weet je nooit vantevoren :$
Ze is geen man die alleen maar genoegen neemt met een k*t en eventueel een zak over het hoofd indien nodigquote:
Ze wil mij en mijn praatjes gewoon niet, is wel duidelijk nu.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ze is geen man die alleen maar genoegen neemt met een k*t en eventueel een zak over het hoofd indien nodig
Wow, wat is deze?quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ze is geen man die alleen maar genoegen neemt met een k*t en eventueel een zak over het hoofd indien nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |