venus en saturnus zijn al een tijdje goed te zien 's nachts. mars paar weken geleden ook.quote:Op maandag 2 november 2015 17:53 schreef Yvie_lu het volgende:
Is er een sterrenregen dan deze week? Helemaal gemist![]()
Geen last vanquote:Op maandag 2 november 2015 17:56 schreef perro. het volgende:
[..]
venus en saturnus zijn al een tijdje goed te zien 's nachts. mars paar weken geleden ook.
jammer dat nederland zo lichtvervuild is.
quote:
Nee, zelfs tijdens Grey's knijp ik soms nog m'n ogen dicht. Ben een watje in dat opzicht.quote:Op maandag 2 november 2015 17:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je een keer met mij mee naar de bloedbank?
kun je de melkweg zien?quote:
never.quote:Op maandag 2 november 2015 18:01 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Beetje vroeg voor een kerstmuts vind je niet?
Weet ik niet. Nooit echt op gelet. Misschien als ik in de polder sta. De sterren zijn hier wel heel helder. De maan ook.quote:Op maandag 2 november 2015 17:59 schreef perro. het volgende:
[..]
kun je de melkweg zien?
die wil nog es een keer zien. ergens midden op zee of in een woestijn oid. lijkt me zo enorm gaaf om dat te kunnen zien met het blote oog. en dan duizenden sterren etc eromheen.
Ja dus. Bedankt.quote:Op maandag 2 november 2015 18:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig is een paar posts teruglezen schijnbaar tegenwoordig al te veel gevraagd.
Sammzgodin.quote:Op maandag 2 november 2015 18:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik niet. Nooit echt op gelet. Misschien als ik in de polder sta. De sterren zijn hier wel heel helder. De maan ook.
Ja hoor dat kan in Amsterdam kan je de Melkweg zienquote:Op maandag 2 november 2015 17:59 schreef perro. het volgende:
[..]
kun je de melkweg zien?
die wil nog es een keer zien. ergens midden op zee of in een woestijn oid. lijkt me zo enorm gaaf om dat te kunnen zien met het blote oog. en dan duizenden sterren etc eromheen.
Dat kan, maar ik vind t wel fijn als t verder uitgestorven is op t strand.quote:Op maandag 2 november 2015 17:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
's avonds kan ook he. Vroeg donker enzo
ik geloof je hoor. maar toch denk ik dat ook zeeland veel last heeft van lichtvervuiling door m.n. de randstad. nederland is -helaas- een van de meest lichtvervuilde landen ter wereld.quote:Op maandag 2 november 2015 18:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik niet. Nooit echt op gelet. Misschien als ik in de polder sta. De sterren zijn hier wel heel helder. De maan ook.
Over 2 weken weerquote:Op maandag 2 november 2015 18:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja hoor dat kan in Amsterdam kan je de Melkweg zien
quote:Op maandag 2 november 2015 18:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja hoor dat kan in Amsterdam kan je de Melkweg zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |