Zoiets dus jaquote:Op maandag 2 november 2015 17:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Want?
[..]
Dat zat er al niet dus weinig weg te halen.
Maak je helemaal kapot bby :$quote:Op maandag 2 november 2015 13:42 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dqod en ik, werd weer eens tijd
Wat heb je precies gezien?quote:
Hoe dat een verband maakt moet je zelf maar verzinnenquote:
Gewoon iemand meenemen die je handje vasthoudtquote:Op maandag 2 november 2015 17:46 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Omdat dat mij ook ooit gaat gebeuren en ik daar echt bang voor ben.
Lol zowel links als rechts was er in minder dan 5 minuten uit.quote:Op maandag 2 november 2015 17:46 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Joh, goeie pijnstilling er in en gaan met die banaanquote:Op maandag 2 november 2015 17:46 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Die hand overleeft dat niet. Lig helemaal stijf dan.quote:Op maandag 2 november 2015 17:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon iemand meenemen die je handje vasthoudt
Dat is dan wel weer fijn om te lezen.quote:Op maandag 2 november 2015 17:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Lol zowel links als rechts was er in minder dan 5 minuten uit.
Ik ga mijn wilde fantasie er op loslatenquote:Op maandag 2 november 2015 17:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hoe dat een verband maakt moet je zelf maar verzinnen
Naalden, ook bang voor.quote:Op maandag 2 november 2015 17:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Joh, goeie pijnstilling er in en gaan met die banaan
Sterrenquote:
Spannend vertel meerquote:Op maandag 2 november 2015 17:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga mijn wilde fantasie er op loslaten
Goed idee! Ergens deze week ook maar even s'nachts richting het strandquote:
Meisje tochquote:
Welke?quote:Op maandag 2 november 2015 17:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sterren. En de ster die naar mij vernoemd is opgezocht.
Jij verwisselt je UI's ook sneller dan het licht trouwens. Niet bij te houdenquote:Op maandag 2 november 2015 17:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga mijn wilde fantasie er op loslaten
's avonds kan ook he. Vroeg donker enzoquote:Op maandag 2 november 2015 17:50 schreef yats het volgende:
[..]
Goed idee! Ergens deze week ook maar even s'nachts richting het strand
Brr word we toch altijd naar vanquote:
Ga je een keer met mij mee naar de bloedbank?quote:
mijn tweede kerstmutsvolgeling.quote:Op maandag 2 november 2015 17:29 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Volgens mij is 90% van wat er in die doosjes zit ook gewoon de vieze smaak van de twee, dus ik raad het je niet aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |