Nee maar ik ken het wel.quote:Op maandag 2 november 2015 17:09 schreef FrauMilena het volgende:
Hebben jullie wel eens die bean boozled snoepjes geproefd?
Snel, heb seks met hem.quote:Op maandag 2 november 2015 17:20 schreef Fripsel het volgende:
Omg de buurman is appelcustard aan het maken en het ruikt zoooo lekker
Beetje 'smekkies in alle smaken' idee van Harry Potter.quote:
quote:
Joh.quote:Op maandag 2 november 2015 17:23 schreef FrauMilena het volgende:
Ik dus afgelopen weekend. Dacht van noh, zal wel meevallen. Nope, sommige smaken zijn echt smerig.
Er moet op z'n minst een taart gebakken worden lijkt mij dan. Zoals Missquote:
In een andere kamer kan dat best.quote:
Daar dacht ik dus ook aan idd, al was het in dit geval geen taart nee.quote:Op maandag 2 november 2015 17:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Er moet op z'n minst een taart gebakken worden lijkt mij dan. Zoals MissDie geeft het goede voorbeeld.
Oh, nou, Smekkies in alle smaken zijn al ranzig, ik houd niet van jelly beans, dus dat zal ik denk ik ook niet lekker vindenquote:Op maandag 2 november 2015 17:23 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Beetje 'smekkies in alle smaken' idee van Harry Potter.
[..]
Ik dus afgelopen weekend. Dacht van noh, zal wel meevallen. Nope, sommige smaken zijn echt smerig.
Volgens mij is 90% van wat er in die doosjes zit ook gewoon de vieze smaak van de twee, dus ik raad het je niet aan.quote:Op maandag 2 november 2015 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, nou, Smekkies in alle smaken zijn al ranzig, ik houd niet van jelly beans, dus dat zal ik denk ik ook niet lekker vinden.
Zo veel eerquote:Op maandag 2 november 2015 17:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Er moet op z'n minst een taart gebakken worden lijkt mij dan. Zoals MissDie geeft het goede voorbeeld.
Pancakes are to die forquote:Op maandag 2 november 2015 17:37 schreef MissMSX het volgende:
Vandaag is pannekoekendag. Ik zoek nog even een bruggetje naar Allerzielen.
M'n moeder is jarig 14.gifquote:Op maandag 2 november 2015 17:37 schreef MissMSX het volgende:
Vandaag is pannekoekendag. Ik zoek nog even een bruggetje naar Allerzielen.
Ja ik ook maar ik kan niks eten want mijn verstandskies is getrokken.quote:
Daar hou ik het bijquote:
Please niet dit onderwerp.quote:Op maandag 2 november 2015 17:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ik ook maar ik kan niks eten want mijn verstandskies is getrokken.
Wauw...quote:
En de flauwe verstandgrappenquote:
Want?quote:
Dat zat er al niet dus weinig weg te halen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |