Die is toch al jaren niet meer up to date.quote:Op maandag 2 november 2015 16:50 schreef MissMSX het volgende:
Daar hebben we toch boebiedoe's lijstje voor?
Kan vast zo weer nieuw leven worden ingeblzen.quote:Op maandag 2 november 2015 16:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die is toch al jaren niet meer up to date.
Alsof iemand die ondankbare taak zou willenquote:Op maandag 2 november 2015 16:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan vast zo weer nieuw leven worden ingeblzen.
met je frisse fiss?quote:Op maandag 2 november 2015 16:55 schreef FrauMilena het volgende:
Ik werd net weer bedankt door jochies i.p.v. dat ze allahu akbar riepen of zo.
Met jouw pandapunten heb je tijd zatquote:Op maandag 2 november 2015 16:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alsof iemand die ondankbare taak zou willen
jezelf puberaal noemenquote:Op maandag 2 november 2015 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, voor puberale lui die graag over hun seksleven praten.
Deze is te gemeen om te lachenquote:Op maandag 2 november 2015 16:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met jouw pandapunten heb je tijd zat
Nee hoor.quote:
Geen idee wat het isquote:Op maandag 2 november 2015 17:09 schreef FrauMilena het volgende:
Hebben jullie wel eens die bean boozled snoepjes geproefd?
Nee maar ik ken het wel.quote:Op maandag 2 november 2015 17:09 schreef FrauMilena het volgende:
Hebben jullie wel eens die bean boozled snoepjes geproefd?
Snel, heb seks met hem.quote:Op maandag 2 november 2015 17:20 schreef Fripsel het volgende:
Omg de buurman is appelcustard aan het maken en het ruikt zoooo lekker
Beetje 'smekkies in alle smaken' idee van Harry Potter.quote:
quote:
Joh.quote:Op maandag 2 november 2015 17:23 schreef FrauMilena het volgende:
Ik dus afgelopen weekend. Dacht van noh, zal wel meevallen. Nope, sommige smaken zijn echt smerig.
Er moet op z'n minst een taart gebakken worden lijkt mij dan. Zoals Missquote:
In een andere kamer kan dat best.quote:
Daar dacht ik dus ook aan idd, al was het in dit geval geen taart nee.quote:Op maandag 2 november 2015 17:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Er moet op z'n minst een taart gebakken worden lijkt mij dan. Zoals MissDie geeft het goede voorbeeld.
Oh, nou, Smekkies in alle smaken zijn al ranzig, ik houd niet van jelly beans, dus dat zal ik denk ik ook niet lekker vindenquote:Op maandag 2 november 2015 17:23 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Beetje 'smekkies in alle smaken' idee van Harry Potter.
[..]
Ik dus afgelopen weekend. Dacht van noh, zal wel meevallen. Nope, sommige smaken zijn echt smerig.
Volgens mij is 90% van wat er in die doosjes zit ook gewoon de vieze smaak van de twee, dus ik raad het je niet aan.quote:Op maandag 2 november 2015 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, nou, Smekkies in alle smaken zijn al ranzig, ik houd niet van jelly beans, dus dat zal ik denk ik ook niet lekker vinden.
Zo veel eerquote:Op maandag 2 november 2015 17:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Er moet op z'n minst een taart gebakken worden lijkt mij dan. Zoals MissDie geeft het goede voorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |