Vond het al vreemdquote:Op maandag 2 november 2015 16:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Huh. Ik weet niet hoe die quote daar kwam. Ik was Straw aant quoten.
Dat zijn er nog 13 teveel wat mij betreftquote:Op maandag 2 november 2015 16:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dus 13 pandapuntenklinkt n stuk beter!
Fijn welquote:Op maandag 2 november 2015 15:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Niks. Eigenlijk ben ik zelfs gelukkiger dan ooit, denk ik.
dat valt voor mij ook tegenquote:Op maandag 2 november 2015 16:40 schreef rival het volgende:
Maar als de pandapunten voorbij zijn gekomen, is het nu dan tijd voor de tijgerpunten?
Is dat elke keer dat je in een maand hebt geneukt ofzo?quote:Op maandag 2 november 2015 16:40 schreef rival het volgende:
Maar als de pandapunten voorbij zijn gekomen, is het nu dan tijd voor de tijgerpunten?
google, is n test voor hoe 'wild' je bent.quote:Op maandag 2 november 2015 16:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is dat elke keer dat je in een maand hebt geneukt ofzo?
Nah, voor puberale lui die graag over hun seksleven praten.quote:Op maandag 2 november 2015 16:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is dat elke keer dat je in een maand hebt geneukt ofzo?
Die is toch al jaren niet meer up to date.quote:Op maandag 2 november 2015 16:50 schreef MissMSX het volgende:
Daar hebben we toch boebiedoe's lijstje voor?
Kan vast zo weer nieuw leven worden ingeblzen.quote:Op maandag 2 november 2015 16:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die is toch al jaren niet meer up to date.
Alsof iemand die ondankbare taak zou willenquote:Op maandag 2 november 2015 16:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan vast zo weer nieuw leven worden ingeblzen.
met je frisse fiss?quote:Op maandag 2 november 2015 16:55 schreef FrauMilena het volgende:
Ik werd net weer bedankt door jochies i.p.v. dat ze allahu akbar riepen of zo.
Met jouw pandapunten heb je tijd zatquote:Op maandag 2 november 2015 16:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alsof iemand die ondankbare taak zou willen
jezelf puberaal noemenquote:Op maandag 2 november 2015 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, voor puberale lui die graag over hun seksleven praten.
Deze is te gemeen om te lachenquote:Op maandag 2 november 2015 16:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met jouw pandapunten heb je tijd zat
Nee hoor.quote:
Geen idee wat het isquote:Op maandag 2 november 2015 17:09 schreef FrauMilena het volgende:
Hebben jullie wel eens die bean boozled snoepjes geproefd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |