56 maandenquote:Op maandag 2 november 2015 16:24 schreef SiIk het volgende:
Maar yats, je bent toch geen student meer?
Ow wow. Ben ik behoorlijk vaak ontmaagd denk ik.quote:Op maandag 2 november 2015 16:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Iedere maand geen seks is er 1. Bij 12 ben je eigenlijk weer maagd.
Gelukkig tel ik in wekenquote:Op maandag 2 november 2015 16:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
56 maanden![]()
Iemand anders hier die ook meestal niet precies weet wanneer hij/zij seks heeft gehad, of ben ik de enige?
Bij hoeveel ben je ook alweer wizardmode?quote:Op maandag 2 november 2015 16:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Iedere maand geen seks is er 1. Bij 12 ben je eigenlijk weer maagd.
Mijn blik toen ik je post lasquote:
Nee, ik heb meestal ook geen idee meer als het langer dan een week of twee geleden is.quote:Op maandag 2 november 2015 16:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
56 maanden![]()
Iemand anders hier die ook meestal niet precies weet wanneer hij/zij seks heeft gehad, of ben ik de enige?
quote:Op maandag 2 november 2015 16:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik doe niet aan seks, dat weet jij ook
ook als t deze week is, kan ik de dag lang niet altijd aanwijzen!quote:Op maandag 2 november 2015 16:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ik heb meestal ook geen idee meer als het langer dan een week of twee geleden is.
Precies. Zinloos om het bij te houden.quote:Op maandag 2 november 2015 16:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ik heb meestal ook geen idee meer als het langer dan een week of twee geleden is.
Laat em nou, ik wil er niet meer dan hijquote:Op maandag 2 november 2015 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat mag jij dus niet, nep student.
Alleen lekker knuffelen en hem er lafjes tegenaan hangenquote:
Ik weet niet hoeveel ik er heb en of ik er uberhaup heb, kan je wel elke maand een update sturen, ter referentie hoorquote:Op maandag 2 november 2015 16:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Laat em nou, ik wil er niet meer dan hij
Huh. Ik weet niet hoe die quote daar kwam. Ik was Straw aant quoten.quote:Op maandag 2 november 2015 16:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel ik er heb en of ik er uberhaup heb, kan je wel elke maand een update sturen, ter referentie hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |