Happen is ook zo verleidelijk.quote:Op maandag 2 november 2015 16:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga altijd overal te serieus op in
Hier ookquote:Op maandag 2 november 2015 16:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zelfs lust duurt bij mij meestal langer
Ik las "ik heb immers een erg lege zak".quote:Op maandag 2 november 2015 16:17 schreef yats het volgende:
[..]
Zal ik dat zakje maar even vullen met wat duiten dan? Een duit is immers een erg lege zak. Ik heb er nu iets van 56.
ik vind t gewoon leukquote:Op maandag 2 november 2015 16:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Happen is ook zo verleidelijk.
Arme jijquote:Op maandag 2 november 2015 16:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik las "ik heb immers een erg lege zak".Shit.
Ja, ik moest even opnieuw tellen. Ik was iemand vergeten. Is t nu wel korter dan jou? Sorry danquote:Op maandag 2 november 2015 16:17 schreef SiIk het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk?
[..]
Tegen mij zei je net nog wat anders
quote:Op maandag 2 november 2015 16:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen idee, misschien vindt hij ons stom geworden.
Lekker belangrijk, toch?quote:Op maandag 2 november 2015 16:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik vind t gewoon leuk![]()
Maar daarmee geef ik geloof ik niet altijd n positief beeld van mezelf
Nee hoor, not even closequote:Op maandag 2 november 2015 16:20 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, ik moest even opnieuw tellen. Ik was iemand vergeten. Is t nu wel korter dan jou? Sorry dan
Je was vergeten dat je recent nog seks had?quote:Op maandag 2 november 2015 16:20 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, ik moest even opnieuw tellen. Ik was iemand vergeten. Is t nu wel korter dan jou? Sorry dan
quote:Op maandag 2 november 2015 16:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik las "ik heb immers een erg lege zak".Shit.
Wow. Laat haar het maar niet lezen.quote:Op maandag 2 november 2015 16:20 schreef yats het volgende:
[..]
Wat! Heeft yats de droogte doorbroken?quote:Op maandag 2 november 2015 16:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je was vergeten dat je recent nog seks had?
Sletje!
'recent'. Uhuquote:Op maandag 2 november 2015 16:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je was vergeten dat je recent nog seks had?
Sletje!
Het viel niet op tussen die klachten netquote:
Het is geen foksterquote:Op maandag 2 november 2015 16:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wow. Laat haar het maar niet lezen.
Thuisstudiequote:Op maandag 2 november 2015 16:24 schreef SiIk het volgende:
Maar yats, je bent toch geen student meer?
56 maandenquote:Op maandag 2 november 2015 16:24 schreef SiIk het volgende:
Maar yats, je bent toch geen student meer?
Ow wow. Ben ik behoorlijk vaak ontmaagd denk ik.quote:Op maandag 2 november 2015 16:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Iedere maand geen seks is er 1. Bij 12 ben je eigenlijk weer maagd.
Gelukkig tel ik in wekenquote:Op maandag 2 november 2015 16:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
56 maanden![]()
Iemand anders hier die ook meestal niet precies weet wanneer hij/zij seks heeft gehad, of ben ik de enige?
Bij hoeveel ben je ook alweer wizardmode?quote:Op maandag 2 november 2015 16:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Iedere maand geen seks is er 1. Bij 12 ben je eigenlijk weer maagd.
Mijn blik toen ik je post lasquote:
Nee, ik heb meestal ook geen idee meer als het langer dan een week of twee geleden is.quote:Op maandag 2 november 2015 16:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
56 maanden![]()
Iemand anders hier die ook meestal niet precies weet wanneer hij/zij seks heeft gehad, of ben ik de enige?
quote:Op maandag 2 november 2015 16:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik doe niet aan seks, dat weet jij ook
ook als t deze week is, kan ik de dag lang niet altijd aanwijzen!quote:Op maandag 2 november 2015 16:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ik heb meestal ook geen idee meer als het langer dan een week of twee geleden is.
Precies. Zinloos om het bij te houden.quote:Op maandag 2 november 2015 16:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ik heb meestal ook geen idee meer als het langer dan een week of twee geleden is.
Laat em nou, ik wil er niet meer dan hijquote:Op maandag 2 november 2015 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat mag jij dus niet, nep student.
Alleen lekker knuffelen en hem er lafjes tegenaan hangenquote:
Ik weet niet hoeveel ik er heb en of ik er uberhaup heb, kan je wel elke maand een update sturen, ter referentie hoorquote:Op maandag 2 november 2015 16:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Laat em nou, ik wil er niet meer dan hij
Huh. Ik weet niet hoe die quote daar kwam. Ik was Straw aant quoten.quote:Op maandag 2 november 2015 16:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel ik er heb en of ik er uberhaup heb, kan je wel elke maand een update sturen, ter referentie hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |