Nee, hoor. Ik val ook niet op vrouwen.quote:Op maandag 2 november 2015 15:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent de laatste niet bi-seksuele vrouw in Nederland?
vertekend beeld jij.quote:Op maandag 2 november 2015 15:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar kan ik dat bewijs zien dan?quote:Op maandag 2 november 2015 15:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
geen seks juist![]()
Het is toch allang bewezen dat dat niet werkt ?
Zou kunnen, maar ik denk het niet.quote:Op maandag 2 november 2015 15:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Netjes aan de kant geschoven met de mededeling, het waren 5 fantastische dagen en een fijn leven toegewenstquote:Op maandag 2 november 2015 15:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vertekend beeld jij.
Snap ik, want fok, maar toch.
Hoe is t met je ge-wel-di-ge vrouw die je teveel wilde claimen?
in de bijbel! Seks brengt alleen maar ellende!quote:
quote:Op maandag 2 november 2015 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Netjes aan de kant geschoven met de mededeling, het waren 5 fantastische dagen en een fijn leven toegewenst
Ironisch dat je de bijbel als onderbouwing opgeeft. Als iets veel ellende oplevert in de wereld dan is dat het geloof wel. Dus het ligt niet aan seks!quote:Op maandag 2 november 2015 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
in de bijbel! Seks brengt alleen maar ellende!
Das dan de eerste plek, maar moet je zien hoe vaak t momenteel mis gaat in de wereld door seks! [ afbeelding ]
Gewoon de boodschapper neermaaien. Zo deden ze dat vroeger ook.quote:Op maandag 2 november 2015 14:59 schreef SiIk het volgende:
Dat moment dat je hoort dat je langer droogstaat dan Fax... #lekkerklagen
Jij raakt ook snel over je verliefdheden heen.quote:Op maandag 2 november 2015 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Netjes aan de kant geschoven met de mededeling, het waren 5 fantastische dagen en een fijn leven toegewenst
Ik hoorde haar hartje letterlijk breken, weer een dameshart onherstelbaar beschadigd, bruut en onmens dat ik benquote:Op maandag 2 november 2015 16:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
Mijn hart huilt voor haar, zo'n ge-wel-di-ge man mislopen
De interpretatie van het geschreven woord, beste Air.quote:Op maandag 2 november 2015 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ironisch dat je de bijbel als onderbouwing opgeeft. Als iets veel ellende oplevert in de wereld dan is dat het geloof wel. Dus het ligt niet aan seks!
Je verwart liefde met lust.quote:Op maandag 2 november 2015 16:03 schreef SiIk het volgende:
Jij raakt ook snel over je verliefdheden heen.
Nee, dit keer was het echt! Enzo..quote:
Gelukkig hebben we daar op FOK! zelden tot nooit last van.quote:Op maandag 2 november 2015 16:03 schreef Samzz het volgende:
De interpretatie van het geschreven woord, beste Air.
Beide heeft niemand wat aan, behalve de persoon in kwestie.quote:Op maandag 2 november 2015 15:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je verkondigen dat je een heel weekend heb liggen batsen. Dat is positief. Dat negatieve gejank heeft niemand wat aan.
Ik had verwacht dat jij als zijnde intelligent die nuance wel zou maken. Teleurstelling wel.quote:Op maandag 2 november 2015 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we daar op FOK! zelden tot nooit last van.
het is n vombi van die twee! In alle geloven speelt seks een rol, of je bij een bank werkt of bij de Lidl, of je liever in bad gaat of doucht, of je van dieren houdt of niet... Meestal niet relevant voor je geloof, seks echter wel.quote:Op maandag 2 november 2015 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ironisch dat je de bijbel als onderbouwing opgeeft. Als iets veel ellende oplevert in de wereld dan is dat het geloof wel. Dus het ligt niet aan seks!
Zal niet de laatste keer zijn dat ik zonder mijn parachute drie keer te checken uit een vliegtuig spring, aard van het beestjequote:
en dat!quote:Op maandag 2 november 2015 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
De interpretatie van het geschreven woord, beste Air.
quote:Op maandag 2 november 2015 16:04 schreef yats het volgende:
[..]
Beide heeft niemand wat aan, behalve de persoon in kwestie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heeft iemand zelf aan negatief gezeur dan?quote:Op maandag 2 november 2015 16:04 schreef yats het volgende:
[..]
zeg je nou dat je t ook nog zonder condoom deed?quote:Op maandag 2 november 2015 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal niet de laatste keer zijn dat ik zonder mijn parachute drie keer te checken uit een vliegtuig spring, aard van het beestje
Dat snap ik dus ook niet. Alleen zijn is niet het einde van de wereld. Ergens is het ook wel fijn. Alleen jammer dat je soms seks moet missen, maar als dat alles is?quote:Op maandag 2 november 2015 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe vaak ik mensen als totaal niet passend stelletje bij elkaar zie, verstikt, uitgeblust en zelfs twee zeeleeuwen stralen nog meer seks uit.
Die blijven vaak bij elkaar uit angst om alleen te zijn.
Ik vind het wel leuk om te lezen als iemand een gezellig weekend heeft gehad.quote:Op maandag 2 november 2015 16:04 schreef yats het volgende:
[..]
Met nuance krijg je hier geen mensen op de kast.quote:Op maandag 2 november 2015 16:05 schreef Samzz het volgende:
Ik had verwacht dat jij als zijnde intelligent die nuance wel zou maken. Teleurstelling wel.
Zijn daar ook al lijstjes van?quote:Op maandag 2 november 2015 16:06 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat heeft iemand zelf aan negatief gezeur dan?
Ik dacht dat het allemaal ter vermaak van anderen hier was. Van die mensen die netjes bijhouden wie wie doet, hoe lang iedereen als droogstaat enz. enz.
En dus ben jij weer op non-actief gezet wat betreft haar?quote:Op maandag 2 november 2015 16:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
O! De ex van m'n ex heeft weer contact met m'n ex!
Voor de roddelrubriek. T moet toch voelen of jullie ze kennen inmiddels![]()
alsof je altijd kan zien hoe goed mensen bij elkaar passen en/of hoe fijn ze t samen hebben ..quote:Op maandag 2 november 2015 16:08 schreef yats het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet. Alleen zijn is niet het einde van de wereld. Ergens is het ook wel fijn. Alleen jammer dat je soms seks moet missen, maar als dat alles is?
Moet je me wat beter leren kennen, ik ben namelijk geweldigquote:Op maandag 2 november 2015 15:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik hou niet van vrouwen. Dat verklaart waarom het niet zo botert.
Ik geloof niet dat je dan echt verliefd bent geweest. Dat was gewoon lust.quote:Op maandag 2 november 2015 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen woord van gelogen!quote:Op maandag 2 november 2015 16:11 schreef HostiMeister het volgende:
Moet je me wat beter leren kennen, ik ben namelijk geweldig
nog nietquote:Op maandag 2 november 2015 16:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En dus ben jij weer op non-actief gezet wat betreft haar?
quote:Op maandag 2 november 2015 16:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zijn daar ook al lijstjes van?
Mijn duit in het zakje dan: ik heb bíjna een pandapunt.
Leuk voor je.quote:Op maandag 2 november 2015 16:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moet je me wat beter leren kennen, ik ben namelijk geweldig
GMTAquote:Op maandag 2 november 2015 16:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik geloof niet dat je dan echt verliefd bent geweest. Dat was gewoon lust.
Bij mij meestal tot na de seks.quote:Op maandag 2 november 2015 16:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zelfs lust duurt bij mij meestal langer
Hier ook wel ja.quote:Op maandag 2 november 2015 16:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zelfs lust duurt bij mij meestal langer
ik doelde niet direct op achter elkaar door, meer op bij dezelfde persoon.quote:
Houd er iemand dat bij? Whut?quote:Op maandag 2 november 2015 16:06 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat heeft iemand zelf aan negatief gezeur dan?
Ik dacht dat het allemaal ter vermaak van anderen hier was. Van die mensen die netjes bijhouden wie wie doet, hoe lang iedereen als droogstaat enz. enz.
Neem t niet zo serieus allemaal.quote:Op maandag 2 november 2015 16:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Art heeft niet alleen hier een ban, maar ook bij jou?
[..]
Leuk voor je.
quote:Op maandag 2 november 2015 16:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Art heeft niet alleen hier een ban, maar ook bij jou?
Iedereen toch?quote:
Zal ik dat zakje maar even vullen met wat duiten dan? Een duit is immers een erg lege zak. Ik heb er nu iets van 56.quote:Op maandag 2 november 2015 16:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk?quote:Op maandag 2 november 2015 16:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze maakte maar een grapje.
Immers post Kaneel hier niet meer.
Tegen mij zei je net nog wat andersquote:Op maandag 2 november 2015 16:17 schreef yats het volgende:
[..]
Zal ik dat zakje maar even vullen met wat duiten dan? Een duit is immers een erg lege zak. Ik heb er nu iets van 56.
Hier ookquote:Op maandag 2 november 2015 16:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |