Te makkelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Dat is wel heel vroeg.quote:Op maandag 2 november 2015 14:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij komt vanavond binnen.En in plaats van kerstballen gaan we zelf dennenappels zoeken, wit spuiten en erin hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ben ik. Makkelijk.quote:
quote:Op maandag 2 november 2015 14:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is wel heel vroeg.
Ik heb besloten dat ik dit jaar maar weer eens meedoe.
Zo'n schattig kleintje die wel lekker ruikt wordt hetDit is een neppe he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We gaan hem nog niet neerzetten. Wij hadden thuis ook altijd neppe. Geen geur is wel jammer, maar ik word helemaal gek van al die naalden anders.
Wij zeggen nu al 3 jaar dat we het na kerst allemaal wel kopen, wanneer het allemaal een beetje betaalbaar is. Maar wie heeft er nou zin om na kerst nog kerstspullen te kopen? Dus nu zijn we enorm vroeg.
quote:
Ohw haha.quote:Op maandag 2 november 2015 14:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit is een neppe he.We gaan hem nog niet neerzetten. Wij hadden thuis ook altijd neppe. Geen geur is wel jammer, maar ik word helemaal gek van al die naalden anders.
Wij zeggen nu al 3 jaar dat we het na kerst allemaal wel kopen, wanneer het allemaal een beetje betaalbaar is. Maar wie heeft er nou zin om na kerst nog kerstspullen te kopen? Dus nu zijn we enorm vroeg.
Gaaf ideequote:Op maandag 2 november 2015 14:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij komt vanavond binnen.En in plaats van kerstballen gaan we zelf dennenappels zoeken, wit spuiten en erin hangen.
Voor welke kleur/sfeer ben jij gegaan?quote:Op maandag 2 november 2015 14:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw haha.
Vanwege een naalden en de ruimte gewoon een lieve kleine
Ik heb vorige jaar januari kerstspullen gekocht, vandaar dit jaar maar een boompje. Dan is alles 75% korting, ze geven het nog net niet weg. Heerlijk! En qua kleur/sfeer is het toch vaak wat je zelf mooi vindt en dus vaak elk jaar wel een beetje hetzelfde. Juist dan handig om dat soort dingen te kopen. Lampjes ook etc.
Wit/zilver/glas. Lekker klassiekquote:Op maandag 2 november 2015 14:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor welke kleur/sfeer ben jij gegaan?
Ik vind het altijd lastig. Ik vind die kerstbomen in de tuincentra altijd prachtig, maar thuis vind ik dat zo onpersoonlijk. Dus ik weet nog niet echt wat ik wil. Daarom vind ik dennenappels wel cool.
Mijn moeder heeft een kerstboom vol met engeltjes die ze haar hele leven heeft verzameld. Vaak nemen mensen ze als souvenirtje mee voor haar. Echt een boom vol met herinneringen en verhalen, dat vind ik erg tof. Maar ik ben zelf te wispelturig daarvoor, ik wil waarschijnlijk elke keer wat totaal anders.
Is ze weer hoorquote:Op maandag 2 november 2015 14:59 schreef SiIk het volgende:
Dat moment dat je hoort dat je langer droogstaat dan Fax... #lekkerklagen
Fax staat niet zo lang droog?quote:Op maandag 2 november 2015 14:59 schreef SiIk het volgende:
Moet toch ergens huilen.quote:
Als je er last van hebt moet je er wat aan doen en niet gaan mauwen op het internetquote:
Wat is er mis met jou?quote:Op maandag 2 november 2015 14:59 schreef SiIk het volgende:
Je mag niet verkondigen dat je een heel weekend seks hebt gehad, je mag niet verkondigen dat je t een heel weekend niet hebt gedaan.. ingewikkeld hoor.quote:Op maandag 2 november 2015 15:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je er last van hebt moet je er wat aan doen en niet gaan mauwen op het internet![]()
Geldt voor iedereen hier trouwens.
Niks. Eigenlijk ben ik zelfs gelukkiger dan ooit, denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |