Te makkelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Dat is wel heel vroeg.quote:Op maandag 2 november 2015 14:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij komt vanavond binnen.En in plaats van kerstballen gaan we zelf dennenappels zoeken, wit spuiten en erin hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ben ik. Makkelijk.quote:
quote:Op maandag 2 november 2015 14:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is wel heel vroeg.
Ik heb besloten dat ik dit jaar maar weer eens meedoe.
Zo'n schattig kleintje die wel lekker ruikt wordt hetDit is een neppe he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We gaan hem nog niet neerzetten. Wij hadden thuis ook altijd neppe. Geen geur is wel jammer, maar ik word helemaal gek van al die naalden anders.
Wij zeggen nu al 3 jaar dat we het na kerst allemaal wel kopen, wanneer het allemaal een beetje betaalbaar is. Maar wie heeft er nou zin om na kerst nog kerstspullen te kopen? Dus nu zijn we enorm vroeg.
quote:
Ohw haha.quote:Op maandag 2 november 2015 14:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit is een neppe he.We gaan hem nog niet neerzetten. Wij hadden thuis ook altijd neppe. Geen geur is wel jammer, maar ik word helemaal gek van al die naalden anders.
Wij zeggen nu al 3 jaar dat we het na kerst allemaal wel kopen, wanneer het allemaal een beetje betaalbaar is. Maar wie heeft er nou zin om na kerst nog kerstspullen te kopen? Dus nu zijn we enorm vroeg.
Gaaf ideequote:Op maandag 2 november 2015 14:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij komt vanavond binnen.En in plaats van kerstballen gaan we zelf dennenappels zoeken, wit spuiten en erin hangen.
Voor welke kleur/sfeer ben jij gegaan?quote:Op maandag 2 november 2015 14:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw haha.
Vanwege een naalden en de ruimte gewoon een lieve kleine
Ik heb vorige jaar januari kerstspullen gekocht, vandaar dit jaar maar een boompje. Dan is alles 75% korting, ze geven het nog net niet weg. Heerlijk! En qua kleur/sfeer is het toch vaak wat je zelf mooi vindt en dus vaak elk jaar wel een beetje hetzelfde. Juist dan handig om dat soort dingen te kopen. Lampjes ook etc.
Wit/zilver/glas. Lekker klassiekquote:Op maandag 2 november 2015 14:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor welke kleur/sfeer ben jij gegaan?
Ik vind het altijd lastig. Ik vind die kerstbomen in de tuincentra altijd prachtig, maar thuis vind ik dat zo onpersoonlijk. Dus ik weet nog niet echt wat ik wil. Daarom vind ik dennenappels wel cool.
Mijn moeder heeft een kerstboom vol met engeltjes die ze haar hele leven heeft verzameld. Vaak nemen mensen ze als souvenirtje mee voor haar. Echt een boom vol met herinneringen en verhalen, dat vind ik erg tof. Maar ik ben zelf te wispelturig daarvoor, ik wil waarschijnlijk elke keer wat totaal anders.
Is ze weer hoorquote:Op maandag 2 november 2015 14:59 schreef SiIk het volgende:
Dat moment dat je hoort dat je langer droogstaat dan Fax... #lekkerklagen
Fax staat niet zo lang droog?quote:Op maandag 2 november 2015 14:59 schreef SiIk het volgende:
Moet toch ergens huilen.quote:
Als je er last van hebt moet je er wat aan doen en niet gaan mauwen op het internetquote:
Wat is er mis met jou?quote:Op maandag 2 november 2015 14:59 schreef SiIk het volgende:
Je mag niet verkondigen dat je een heel weekend seks hebt gehad, je mag niet verkondigen dat je t een heel weekend niet hebt gedaan.. ingewikkeld hoor.quote:Op maandag 2 november 2015 15:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je er last van hebt moet je er wat aan doen en niet gaan mauwen op het internet![]()
Geldt voor iedereen hier trouwens.
Niks. Eigenlijk ben ik zelfs gelukkiger dan ooit, denk ik.quote:
Natuurlijk mag je verkondigen dat je een heel weekend heb liggen batsen. Dat is positief. Dat negatieve gejank heeft niemand wat aan.quote:Op maandag 2 november 2015 15:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je mag niet verkondigen dat je een heel weekend seks hebt gehad, je mag niet verkondigen dat je t een heel weekend niet hebt gedaan.. ingewikkeld hoor.
Sommige mensen snappen nog niet helemaal dat dat ook kan zonder man.quote:Op maandag 2 november 2015 15:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Niks. Eigenlijk ben ik zelfs gelukkiger dan ooit, denk ik.
Ook tof.quote:Op maandag 2 november 2015 15:10 schreef Samzz het volgende:
Ik ga voor een boom van gebonden takken. Geen echte.
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op maandag 2 november 2015 15:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sommige mensen snappen nog niet helemaal dat dat ook kan zonder man.
Omdat de meeste mensen afhankelijk lijken te zijn van anderen voor hun geluk, ipv van zichzelf.quote:
Geen idee. Heb zelf het idee dat dat prima kan zonder man/vrouw. Maar als je het hier soms leest dan moet die man/vrouw er komen, anders dan is het leven zinloos ofzo even zwart/wit gezegd. Geen idee waar die drang vandaan komt. Zeker niet in 2015.quote:
Well that's just plain stupid.quote:Op maandag 2 november 2015 15:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen afhankelijk lijken te zijn van anderen voor hun geluk, ipv van zichzelf.
Klopt. Maar ook wel weer begrijpelijk.quote:Op maandag 2 november 2015 15:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Well that's just plain stupid.
Of zonder vrouw.quote:Op maandag 2 november 2015 15:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sommige mensen snappen nog niet helemaal dat dat ook kan zonder man.
Moeten is een groot woord, sommige mensen verlangen er gewoon heel erg na. Begrijp ik helemaal. Altijd leuk om een maatje te hebben waar je je leven mee kan delen en lekker kan seksen. Maar om daar je geluk van af te laten hangen is dom, denk ook niet dat mensen dat doen.quote:Op maandag 2 november 2015 15:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen idee. Heb zelf het idee dat dat prima kan zonder man/vrouw. Maar als je het hier soms leest dan moet die man/vrouw er komen, anders dan is het leven zinloos ofzo even zwart/wit gezegd. Geen idee waar die drang vandaan komt. Zeker niet in 2015.
Naïef van je.quote:Op maandag 2 november 2015 15:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moeten is een groot woord, sommige mensen verlangen er gewoon heel erg na. Begrijp ik helemaal. Altijd leuk om een maatje te hebben waar je je leven mee kan delen en lekker kan seksen. Maar om daar je geluk van af te laten hangen is dom, denk ook niet dat mensen dat doen.
Verkeerd verwoord, ik hoop voor hun van niet. Is immers dom.quote:
Hoe zit het bij jou dan? Je bent wel op zoek naar dates, mauwt dat je lang droogstaat, maar bent er wel helemaal tevreden mee? Want die combinatie begrijp ik dan weer niet helemaalquote:Op maandag 2 november 2015 15:19 schreef SiIk het volgende:
Hoe vaak mensen ook wel niet denken dat je zielig bent ofzo als je al lang vrijgezel bent.
Dat t een keuze kan zijn komt niet in ze op.
Zolang je niet gaat mauwen erover mag dat van Hostiquote:Op maandag 2 november 2015 15:19 schreef Myraela het volgende:
Ik laat mijn geluk afhangen van mijn katten.
Ik ben niet opzoek naar dates, maar ik sta er wel open voor.quote:Op maandag 2 november 2015 15:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe zit het bij jou dan? Je bent wel op zoek naar dates, mauwt dat je lang droogstaat, maar bent er wel helemaal tevreden mee? Want die combinatie begrijp ik dan weer niet helemaal
Dat horen die katten te doen toch?quote:Op maandag 2 november 2015 15:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zolang je niet gaat mauwen erover mag dat van Hosti
Ik weet niet hoe ver die crazy cat ladies kunnen doordraaienquote:Op maandag 2 november 2015 15:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat horen die katten te doen toch?
Fijn toch.quote:Op maandag 2 november 2015 15:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben niet opzoek naar dates, maar ik sta er wel open voor.
Maar dat ik vrijgezel ben, ben ik erg tevreden mee ja.
Hoe vaak ik mensen als totaal niet passend stelletje bij elkaar zie, verstikt, uitgeblust en zelfs twee zeeleeuwen stralen nog meer seks uit.quote:Op maandag 2 november 2015 15:19 schreef SiIk het volgende:
Hoe vaak mensen ook wel niet denken dat je zielig bent ofzo als je al lang vrijgezel bent.
Dat t een keuze kan zijn komt niet in ze op.
Dan ben je tenminste gelukkig met iemand andersquote:Op maandag 2 november 2015 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe vaak ik mensen als totaal niet passend stelletje bij elkaar zie, verstikt, uitgeblust en zelfs twee zeeleuwen stralen nog meer seks uit.
Die blijven vaak bij elkaar uit angst om alleen te zijn.
Of lekker klagen tegen elkaar hoe kut het leven wel niet isquote:Op maandag 2 november 2015 15:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan ben je tenminste gelukkig met iemand anders
Geen idee, ben niet zo van crazy cat lady's zodra ze er meer dan een hebben begin ik het al eng te vindenquote:Op maandag 2 november 2015 15:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ver die crazy cat ladies kunnen doordraaien
En dat het altijd de schuld van iemand anders is dat ze zo ongelukkig zijnquote:Op maandag 2 november 2015 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of lekker klagen tegen elkaar hoe kut het leven wel niet is
Verstandigquote:Op maandag 2 november 2015 15:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen idee, ben niet zo van crazy cat lady's zodra ze er meer dan een hebben begin ik het al eng te vinden
Klopt. Ken ook genoeg mensen die nooit langer dan een maand alleen zijn. Zodra ze een kans krijgen duiken ze erin.quote:Op maandag 2 november 2015 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe vaak ik mensen als totaal niet passend stelletje bij elkaar zie, verstikt, uitgeblust en zelfs twee zeeleeuwen stralen nog meer seks uit.
Die blijven vaak bij elkaar uit angst om alleen te zijn.
Neem t niet zo serieus allemaal. Ik maak nu alleen maar die opmerking omdat t er vanmorgen over ging.quote:Op maandag 2 november 2015 15:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fijn toch.Maar wel mauwen dat je niet geneukt wordt. Ach ja, ben je toch een soort faxie inderdaad.
Ronde 1 is net afgelopen, dus doe je bikini aan en doe een dansje tijdens de pauze.quote:
Zo heb ik zelf ook wel lang in het leven gestaan moet ik zeggen, af en toe stond ik na een dag alweer met mijn koffertje aan de deur bij de volgende vrouw om weer vrolijk verder aan te modderenquote:Op maandag 2 november 2015 15:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Klopt. Ken ook genoeg mensen die nooit langer dan een maand alleen zijn. Zodra ze een kans krijgen duiken ze erin.
Valt er wat te wiebelen dan?quote:Op maandag 2 november 2015 15:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ronde 1 is net afgelopen, dus doe je bikini aan en doe een dansje tijdens de pauze.
Samenvatting?quote:Op maandag 2 november 2015 15:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ronde 1 is net afgelopen, dus doe je bikini aan en doe een dansje tijdens de pauze.
Lekkere dooddoener zo. Alsof het me ook maar iets boeit wat het gros hier doet. Is verdomme een SCquote:Op maandag 2 november 2015 15:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Klopt. Ken ook genoeg mensen die nooit langer dan een maand alleen zijn. Zodra ze een kans krijgen duiken ze erin.
[..]
Neem t niet zo serieus allemaal. Ik maak nu alleen maar die opmerking omdat t er vanmorgen over ging.
Als ik zou willen lag er elke week een andere man in mn bed, maak je daar maar geen zorgen over
Die komt doorgaans na het pauzedansje, dus je schopt het weer helemaal in de war.quote:Op maandag 2 november 2015 15:29 schreef FrauMilena het volgende:
Samenvatting?
Bikini ligt echter buiten bereik. Zit in een stilstaande tram.
Jij niet, maar voor genoeg mensen wel.quote:Op maandag 2 november 2015 15:29 schreef HostiMeister het volgende:
Lekkere dooddoener zo. Alsof het me ook maar iets boeit wat het gros hier doet. Is verdomme een SC
Doe er dan ook niet zo moeilijk overquote:Op maandag 2 november 2015 15:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekkere dooddoener zo. Alsof het me ook maar iets boeit wat het gros hier doet. Is verdomme een SC
Beetje leven in de tent joh, jij eff vette pech dat ik net jou moet hebbenquote:
Van alle vrouwen hier is Hosti de ergste. Maar stiekem ook wel de leukste.quote:
En maar janken dat niemand ze neuktquote:Op maandag 2 november 2015 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij niet, maar voor genoeg mensen wel.Bij gebrek aan een partner gaan ze dan maar hier op elkaar zitten vitten. En dan rukken, bij gebrek aan goedmaakseks.
En degene met de grootste pik, ook dat nogquote:Op maandag 2 november 2015 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van alle vrouwen hier is Hosti de ergste. Maar stiekem ook wel de leukste.
Natuurlijke selectie is een mooi iets. Blijkbaar vind het universum het niet waard dat deze mensen zicht voortplanten. Of pogingen doen tot...quote:Op maandag 2 november 2015 15:33 schreef HostiMeister het volgende:
En maar janken dat niemand ze neukt
Dqod zeker nog nooit nakend gezien.quote:Op maandag 2 november 2015 15:34 schreef HostiMeister het volgende:
En degene met de grootste pik, ook dat nog
Gelukkig maar. Al genoeg mensenquote:Op maandag 2 november 2015 15:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijke selectie is een mooi iets. Blijkbaar vind het universum het niet waard dat deze mensen zicht voortplanten. Of pogingen doen tot...
Ik uit hier ook de liefde die ik elders niet kwijt kan.quote:Op maandag 2 november 2015 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij niet, maar voor genoeg mensen wel.Bij gebrek aan een partner gaan ze dan maar hier op elkaar zitten vitten. En dan rukken, bij gebrek aan goedmaakseks.
Ah, sciencequote:Op maandag 2 november 2015 15:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijke selectie is een mooi iets. Blijkbaar vind het universum het niet waard dat deze mensen zicht voortplanten. Of pogingen doen tot...
Nee. Damn, en ik maar denken dat ik de grootste hadquote:Op maandag 2 november 2015 15:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dqod zeker nog nooit nakend gezien.
AirwiN doet een yatsje.quote:Op maandag 2 november 2015 15:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien de wijze waarop jij medeposters hier met regelmaat verbaal fileert, wil ik niet weten hoe jij je liefde in het echt overbrengt. Of eigenlijk wel.quote:Op maandag 2 november 2015 15:37 schreef Fascination het volgende:
Ik uit hier ook de liefde die ik elders niet kwijt kan.
Ik snap 'm niet?quote:
Formaat kinderarmpje zij. En dan van zo'n Amerikaans hamburgervretend, coladrinkend kind.quote:Op maandag 2 november 2015 15:38 schreef HostiMeister het volgende:
Nee. Damn, en ik maar denken dat ik de grootste had
Dank.quote:
het universum ook echtquote:Op maandag 2 november 2015 15:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veroordeel mijn keuze in het leven eens nietquote:Op maandag 2 november 2015 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
dat ging duidelijk niet over jouquote:Op maandag 2 november 2015 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Veroordeel mijn keuze in het leven eens niet.
Ik geef nergens een oordeel, enkel een beschouwingquote:Op maandag 2 november 2015 15:43 schreef Samzz het volgende:
Veroordeel mijn keuze in het leven eens niet.
Wrijf het er maar in dat ik niks te rukken hebquote:Op maandag 2 november 2015 15:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat ging duidelijk niet over joujij hebt niets om te rukken
Ja ja.quote:Op maandag 2 november 2015 15:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geef nergens een oordeel, enkel een beschouwing
Huppelend slapen huh?quote:Op maandag 2 november 2015 15:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
In mijn universum is iedereen gelukkig en tevree en is er geen geweld![]()
En mensen en dieren leven vredig naast elkaar, huppelende hertjes en tijgers slapen zij aan zij op n bed van bloemetjes
Ik bied me aanquote:Op maandag 2 november 2015 15:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in dat ik niks te rukken heb.
Als jij echt honger krijgt vreet je dat hertje zonder traan en zonder hem te bakken rauw op en als die tijger honger krijgt dan hoop maar dat hij hert lekkerder vind dan naakte aapquote:Op maandag 2 november 2015 15:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
In mijn universum is iedereen gelukkig en tevree en is er geen geweld![]()
En mensen en dieren leven vredig naast elkaar, huppelende hertjes en tijgers slapen zij aan zij op n bed van bloemetjes
In haar universum is geen hongerquote:Op maandag 2 november 2015 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als jij echt honger krijgt vreet je dat hertje zonder traan en zonder hem te bakken rauw op en als die tijger honger krijgt dan hoop maar dat hij hert lekkerder vind dan naakte aap
zo bedoelde ik t niet!quote:Op maandag 2 november 2015 15:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in dat ik niks te rukken heb.
Zou in haar universum dan ook iedereen met iedereen seks kunnen hebben?quote:
Ik hou niet van vrouwen. Dat verklaart waarom het niet zo botert.quote:Op maandag 2 november 2015 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van alle vrouwen hier is Hosti de ergste. Maar stiekem ook wel de leukste.
Is dat ook weer opgehelderd.quote:Op maandag 2 november 2015 15:54 schreef SiIk het volgende:
Ik hou niet van vrouwen. Dat verklaart waarom het niet zo botert.
geen seks juistquote:Op maandag 2 november 2015 15:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou in haar universum dan ook iedereen met iedereen seks kunnen hebben?
Jij bent de laatste niet bi-seksuele vrouw in Nederland?quote:Op maandag 2 november 2015 15:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik hou niet van vrouwen. Dat verklaart waarom het niet zo botert.
Nee, hoor. Ik val ook niet op vrouwen.quote:Op maandag 2 november 2015 15:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent de laatste niet bi-seksuele vrouw in Nederland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |